IIHF Fantasy Hockey - manageripeli jääkiekon MM-kisoista

Minulle kevään MM-karkeloihin on liittynyt aikojen alusta saakka Liigapörssin typpiset pelit, joissa määrätyllä budjetilla valikoidaan pelaajia, jotka keräävät pisteitä edesottamuksillaan kaukalossa. Olin mukana jo aivan ensimmäisessä legendaarisessa Snickers Manager -kisassa.

  • :thumbsup:
  • jonne ei muista :frowning:

0 äänestäjää

Snickers Manager loppui jo vuosia sitten, ja sen jälkeen on löytynyt joka vuodelle joku peli. Kaupallista Leijonapörssiä olen vältellyt. Viime vuonna Kansainvälinen jääkiekkoliitto ilahdutti minua tuomalla oman versionsa pelistä ja pyörittänee sitä hamaan tulevaisuuteen. Oli vieläpä varsin ajatuksella tehty: tyypillisiä porsaanreikiä ei ollut mikromanageroijille. Tykkäsin!

Menestyinkin erittäin hyvin, mikä on täysin poikkeuksellista aiempiin vuosiin nähden. Tänä vuonna katsotaan, voiko salama iskeä kahdesti samaan paikkaan. Vielä on 13 päivää kisojen alkuun eikä joukkueita voi vielä kasata, mutta voitte käydä jo rekisteröitymässä ja klikkaamassa itsenne TapparaCo-ryhmään. Nostan tätä ketjua varmasti vielä kisojen lähestyessä toki.

Suora linkki ryhmään: http://fantasy.iihfworlds2017.com/?parrain=iignia5&groupe=6&password=LG96H
(Jos ei satu syystä tai toisesta toimimaan, ryhmän salasana on LG96H.)

2 tykkäystä

Kiva olisi ollut joukkue tehdä, mutta ei harmainta aavistusta mistä time zone asetetaan, niin jäänee väliin.

Asetuskuvake on aika pieni hammasratas oikeassa yläkulmassa, siinä uloskirjautumisen alapuolella.

Ei löydy. Joukkuetta ei pysty luomaan, kun herjaa time zonea, eikä missään ole mitään asetusnappia tai muutakaan. Olkoon.

Voitaisko tehdä mm-kisoista tuon pohjalta samanlainen kun meidän liiga draft oli…

1 tykkäys

Sama ropleema täällä. Rekisteröitymislomakkeessa ei mahdollisuutta valita aikavyöhykettä, mutta lähettäminen ei onnistu ilman sen valitsemista.

Ahaa, sellainen ongelma @Paarma ja @Fever, ymmärsin kysymyksen väärin. Harmi homma. Mulla oli tunnukset valmiina viime vuodelta. Raportoin asian ylläpitäjille.

@Paarma @Fever

Minulla ei ainakaan ollut ongelmia aikavyöhykkeen kanssa. Klikkasin rizkan linkkia ja rekisteröidyin ja ilmeisesti vielä automaattisesti liityin kimppaan.

edit: Kilon innoittamana. Selain Firefox v28.0

Asiasta tietämättömän sivullisen mutuheitto: selainkysymys?

Selitys on yksinkertaisempi: oli tullut vastaus tukipyyntööni, ja ongelma on korjattu. :thumbsup:

1 tykkäys

Kokeillaas tätäkin eli mukana ollaan.

1 tykkäys

Mukana! #punakone

En ihan ymmärrä että missä, mutta mukana ollaan. :confused:

TUPLAXE

3 tykkäystä

“The players will be available soon” Eli koska? Mukana ollaan,kokeilumielessä.

Mukana ollaan. :smiley:

Vasta sitten, kun lopulliset joukkueet julkaistaan, eli varmaan viikon päästä. Tässä oli vaan kätevä sauma hyödyntää finaalien kävijäpiikkiä palstalla. :innocent: Muutenkin ihmiset tässä vaiheessa alkavat juonia Leijonapörssi-kimppoja, joten on hyvä tiedottaa vaihtoehdosta.

2 tykkäystä

Onko tässä jotain palkintoja?

  • Jokaisen pelipäivän (eli 2-3 vuorokautta, jokainen joukkue pelaa kerran) paras saa virallisen turnauskiekon.

  • Lohkovaiheen jälkeen johtava saa neljä lippua vapaavalintaiseen alkulohkopeliin Kööpenhaminaan/Herningiin vuoden 2018 MM-kisoihin.

  • Koko kilpailun voittaja saa neljä lippua MM-finaaliin 2018.

Mä pääsin huomattavan lähelle viime vuonna. Ranska pääsi vaan yllättämään maalivahtivalinnallaan jollain kierroksella, ja siitä maksoin hintaa. Siinä kymmenennen sijan kieppeillä olin niin alkulohkovaiheen jälkeen kuin kokonaistuloksissakin. Olisin jäänyt ilman mokaa jotain pisteen murto-osia alkulohkolipuista.

1 tykkäys

Onko samanlainen kuin Snickers manager, että jokaiselle pelipäivälle valitaan uudet pelaajat?

Alkoi kiinnostamaan. Jaksaisitko vähän kertoa millainen flow pelissä on, eli onko työläs virtuaali GM:n kannalta? Mitä kaikkea pitää tehdä, jotta on teoreettinen mahdollisuus pärjätä?