IIHF Fantasy Hockey - manageripeli jääkiekon MM-kisoista

Olisit nyt aikasemmin sanonut. Olisin heittänyt jätkän niskapersotteella huisvidduun rosterista. :stuck_out_tongue:

Laitetaanpa top10:n osalta väliaikatilanne kolmen pelipäivän jälkeen:

1. @seiskapakki 587,5
  2. lassie 569,5
  3. @rizka 561,0
  4. @Sekera 541,0
  5. @Fever 540,0
  6. @Tapparafani_97 530,0
  7. @BlueOval 524,5
  8. Henna 523,0
  9. @Devilady 513,0
  10. @S.T 470,0
2 tykkäystä

Hitto kun unohdin 3. kierrokselle merkata kapteenin… jäi tuplapisteet saamatta… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Onneksi minä muistin ja sain Scheifelen 0 pistettä hienosti tuplattua.

5 tykkäystä

Ei nyt vaan aukene ohjeista huolimatta.
Miten saan joukkueen huomiselle pelipäivälle?
Jos klikkaan nyt next round, niin tuleeko se joukkue perjantaille?

Huominen kuuluu samaan pelipäivään kuin tämänkin päivän pelit. Tee last-minute change, jos haluat muutella. Seuraava eli viides kierros alkaa perjantaina.

Tämän päivän ja huomisen joukkue piti kasata klo:17.15 mennessä. Tietenkin pystyt niitä pelaajia vielä vaihtamaan, jotka pelaa tänään iltapeleissä tai huomisissa peleissä. Huomisia pelaajia voi vaihdella huomenna, jos niitä on kokoonpanossa.

Nyt on käynnissä kierros numero 4 joten sinne ei pelaajia saa laitettua kentälle jos ei vielä sellaisia ole.

Seuraava kierros (5) kattaa kaikki perjantain pelit:
17:15 Sweden - Italy
17:15 Czech Republic - Slovenia
21:15 Denmark - Germany
21:15 France - Belarus

JA lauantailta:

13:15 Latvia - USA
13:15 Norway - Finland
17:15 Russia - Slovakia
21:15 Canada - Switzerland

Huom! Kierros 6 alkaa kesken lauantain pelipäivän otteluilla:
17:15 Slovenia - Belarus
21:15 Italy - Germany

Eli huomioi, että vaikka nuo kaksi jälkimmäistä peliä ovat päällekkäin 5. kierroksen pelien kanssa, ne kuuluvat jo 6. kierroksen peleihin.

2 tykkäystä

Kiitos!
Nythän tämä saattaa aueta minullekin.:slight_smile:

Tätä olen yrittänyt, mutta olen aina myöhässä.:grin:

Ensin Korpisalo kusee mun muroihin minkä kerkiää, ja nyt Barrien turnaus jää kesken koska oli saanut haavan painittuaan joukkuekaverin kanssa hotellihuoneessa. On tääkin yks työmaa saatana.

Kattokaa ny saamari! Olisiko kannattanut uskoa? :laughing: Plus mä olin laittanut hänet vieläpä kapteeniksi! :))

1 tykkäys

Kyllä se temppu aika hyvin toimi taas. Panarin edelliseen kahteen peliin 8 pistettä. Nyt 0+1.

Panarin sivussa. Onneksi selostaja mainitsi asiasta 17:12, niin kerkes sähläämään äkkiä korvaajan. Kärkiporukasta @rizka ja @seiskapakki ainakin lähettelevät Venäjän kiekkoliitolle reklamaatiot?

Edit. seiskapakilla ei ollut Panarinia, mutta kärkipaikan haltijalla Lassiella. Kuka tunnustaa olevansa @Lassie?

Joo tässä kiroilen itsekseni ääneen. Panarin kapteenina… Saadaanpa kärkitaistelua yhä tiukemmaksi.

Ei ollut kun ehdin vaihtaa kanssa pois. Toki vaikuttas siltä että ihan sama vaikka ei ois vaihtanutkaan.

Mullakin on Panarin, mutta pistin vilttiin, kun näin ettei ole kokoonpanossa. Enkä ole kärkipaikan haltija.

Minä tunnustan, ei aiempaa nickiä. Tappara.co:ssa olen käynyt silloin tällöin lähinnä pelaajahuhuja ja kipinävahtia tarkkailemassa ja mestaruussaunassa saunomassa.

Eilisen pelipäivän valinnat eivät menneet ihan putkeen, mutta Tapparamaiseen tapaan, ei anneta pienten takaiskujen haitata. :tappara:

6 tykkäystä

Oisipa sitä itelläkin noin hyvä tuuri noissa kapteenivalinnoissa kuin @Tapparafani_97:lla. Ensin Barriella yli 150 pinnaa ja nyt Nylanderilla yli sata. Minun tuurista taas kertoo se että oli Nylander vaihtopenkillä.

Voiton voi varmaan jo jakaa @Fever:lle, siä tuntuu onnistuvan kaikki otti kenet tahansa. Ite taas tipuin tällä kierroksella viimeistään voittotaistelusta. Kaikki veti aivan vihkoon. Totutusti kapteenivalinta osui jälleen nappiin kun Lindholm toi 0 pistettä. Tää mun tuuri näiden kapteenien kanssa pistää kyllä naurattaan. Myös parivaljakko Kucherov&Panarin oli iskussa tuoden 0 pistettä.

Tänään on viimeinen kierros ja pohjamudissa ryvetään. :stuck_out_tongue_winking_eye: Laitetaan taas pelaajat joita tulee VÄLTTÄÄ kootessanne viimeisiä kokoonpanojanne!

Nylander-Backstrom-Mackinnon
Kiselevich-Parayko
Pickard (C)
(Lundqvist)

Varsinkin Pickard on big risk - big reward. Viimeksi kun kehoitin varomaan tiettyjä pelaajia, kapteeni Barrie joutui telakalle.