Ilmoittautuminen palstan fantasiadraftiin 2017-18

Säälien yli täytyy odottaa joka tapauksessa - kuten viimeksikin tehtiin. Muuten porukka varailee säälijoukkueista pelaajia, jotka putoavat puolivälieristä.

3 tykkäystä

Vaihtoehtoa A saa täältä pisteet.

Eihän tämä näillä näkymin minua koske, mutta vaihtoehto B antaisi useammalle lisäjännitystä pitkälle kevääseen. Siksi B.

4 tykkäystä

Itse olen taas tämän c-kohdan kannalla. Säälipleijari/villikortti on aina mielenkiintoinen kierros lajissa kuin lajissa. Lisäksi tuntuu että tuossa vaihtoehto a:ssä karsinta on liian tiukka ja sitten taas b:ssä joukkueita olisi liikaa. Mutta siis järjestys mun makuun olisi 1. C, 2. B ja 3. A.

2 tykkäystä

Tykkäyksestä ei käy välttämättä ilmi samanmielisyys, joten kompataan tätä. Täysin samaa mieltä @oranssi5:n kanssa:

c b a

1 tykkäys

Pistetään tähän ketjuun niin ei tarvi jokaiseen seurantaan kopioida samaa viestiä.

Toimistolla on painettu pitkää iltaa koko alkusyksy ja Kalkulaattori 1.0 on vihdoin valmis. Päivityksiä tulee vielä pitkin kautta, pitäähän keväällä olla tikissä.

Pari faktaa ranskalaisilla viivoilla:

  • Pisteet päivitetään automaattisesti öisin. Yleensä kuitenkin käynnistän päivityksen itse kun Liigapörssi saa illan kierroksen naputeltua sisään.
  • Päivityksen aikana pisteet voivat olla väärin. Tämä korjataan joskus. Ehkä.
  • Viimeisin päivitys näkyy sivun alareunassa.
  • Virheet ja toiveet voi raportoida minulle.
  • Teen sivustoa iltaisin harrustusprojektina

Ja itse linkki löytyy TÄSTÄ.

Rizka-edit. Tämä kiinnostanee @draft’ia. :slight_smile:

12 tykkäystä

Pieni korjattava juttu noissa käppyröissä. Päivämäärät. Nyt on vielä syyskuu, ei lokakuu. :slight_smile:

1 tykkäys

No nyt oli kyllä amatöörivirhe. Korjaus tulee hetken päästä, puolisen minuuttia voi olla sivu alhaalla.

1 tykkäys

Oliko draftissa mitään siirtorajaa?

Oisko liigan siirtoraja takarajana?

4 tykkäystä

Eilinen kierros taitaa jäädä Liiga-draftissa pois laskuista kuten se jäi liigapörssissäkin? Harmi. Tilastot on kuitenkin olemassa ja nopeasti pisteytetty. Ja kyllä, oma lehmäni näyttää hämmästyttävän paljon Joni Tuulolalta.

Tästä puhutaan Tampereella vielä pitkään. Grande Catastrophe!

Minkähän takia Liigapörssi ei tuota laskenut? Siellä on rajapinnat ihan sekasin muutenkin, näyttää mitä sattuu tällä hetkellä… Ja tosiaan jos Liigapörssi ei tarjoa pisteitä, jää ne meiltäkin pois. Grande Catastrophe!

Tuossa vastaus.

Ahahah! Väsynyt ja kamala käytäntö. Korpee, vaikken ole millään tavalla osallinen.

Luulin, ettei Liigapörssi voi enää mennä huonommaksi.

1 tykkäys

Nyt löytyy vähän lisätietoa pisteiden jakaumasta käyttäjänimiä klikkaamalla. Aika hätäseen naputtelin kasaan, bugeja voi olla.

Osoite on sama vanha http://vps343155.ovh.net/gui/index.html#/draft

5 tykkäystä

Mennään viime vuoden systeemillä, kun ei ole tietoa voiko säälejä käyttää. Siis kahdeksalle on tilaa. Otetaan mukaan kaksi jokaisesta lohkosta ja lisäksi kaksi lucky loseria pisteiden perusteella.

Laitoin juuri yksityisviestin niille, jotka jatkoon itsensä pisteillä saivat. Otin mukaan lohkojen kaksi parasta ja kaksi parasta lohkokolmosta. Huonolle jamalle jäi näiden sääntöjen päättäminen, mutta tämä oli alkuperäinen idea mieleni sopukoissa. Ymmärrän tämän olevan sinun kannaltasi vähän harmillinen tapa, koska toinenkin tulkinta olisi mahdollinen tässä ketjussa puhutun perusteella. Ehkä ainoa todiste ajatuksistani on tämä spekuloimani säälipudotuspelimalli, jossa olisin myös painottanut lohkosijoitusta kerättyjen pisteiden yli:

Drafti olisi tarkoitus järjestää ensi sunnuntaina, joten suodaan näille harkinta-aikaa loppuviikkoon haluavatko osallistua vai ei. Olet toisena jonossa kärkkymässä täydennyspaikkaa.

Lohko Susi
Käyttäjä Pisteet
boca 2485
terppp 2370
Terzi 2279
_Linden_16 2229
le_Magnifique 2184
Maalivahti 2160
Capitano 2143
S.T 2022
lrs000 1940
Treppu 1923
oranssi5 1915
ozzi 1912
BlueOval 1700
Tapparafani_97 1625
Paarma 1615
Hatchetman 1448
Lohko Marja
Käyttäjä Pisteet
rizka 2564
Eemeli2111 2311
Rommi 2168
Tomi 2101
konna27 2083
Kirveskaari 2021
senhus 2010
kanada 1974
tonselmi 1929
Eki 1925
JaKu 1887
Sardion 1801
Desperado 1702
Varilasit 1580
Kake 1576
Petri 1568
Lohko Kallu
Käyttäjä Pisteet
Button 2323
Veteraani 2221
Nevofoget03 2178
Dillinger 2176
Empde 2169
nice 2043
Recoil 2029
Velho 1953
Superturbo 1916
jph 1855
Raymo 1841
Diablo 1836
Nuti 1833
Devilady 1793
Donizimo 1685
krobbe 1633
1 tykkäys

No eipä tällä leikkimielisellä kisalla ole sillain merkitystä. Mutta aina kilpailuhenkisenä vähän tuntui hölmöltä jäädä rannalle, vaikka pisteet olisivat riittäneet jatkoon

Jukureille riitti “Mestiksen mestaruus” ja mulle @Devilady 'n voittaminen. :wink:

4 tykkäystä