Ilmoittautuminen palstan fantasiadraftiin 2018-19

Pitäiskös näille lohkoille avata omat seurantaketjut vaihtoja ja muuta kommentoitia varten?
Haluan toki myös tietää kuinka ylivoimaiseen johtoon olen jo karannut :joy:

3 tykkäystä

Onko tälle kaudelle tulossa seurantaa?

Tulee tulee, mutta vähän viipyy edelleen. Mä voin laittaa nuo tilanneseurantaketjut pystyyn, mutta automaattinen pisteenlaskusysteemi ei ole valmis.

6 tykkäystä

Draftin tulokset löytyy taas netistä. Palvelu on sama mutta osoite muuttui pikkuisen.

http://vps591401.ovh.net/gui/index.html#/draft

Edit: Sehän meni heti keturallee. Pieni päivitys vielä, pisteet pomppii sen aikaa.

9 tykkäystä

Tästä tilanteesta olisi kieltämättä kiva päästä eroon. Mikä olikaan vaihtojen suhteen politiikka?

1 tykkäys

Yksi vaihto vapaavalintaisena ajankohtana. Kannattaa harkita käyttäääkö sen ainoan mahdollisuuden näin varhaisessa vaiheessa. Myöhemmin voi tulla isompaa tarvetta. Mä en luopuisi Karjalaisesta näin varhain.

Edit. Sitä paitsi on parempi ettei yksi pelaaja tuota mitään kuin että yksi pelaaja tuottaa miinusta. Saatanan KooKoon puolustus.

1 tykkäys

Okei, kiitoksia tästä. Eipä sitten kannatakaan ruveta toimenpiteisiin kun vaihtoja on ainoastaan yksi.

1 tykkäys

Itse olen puntaroinut laittaa Jesperi Kotkaniemeä vaihtoon, kun vaikuttaa että pojan paluu Montreal Canadiensista saattaa kestää odotettua kauemmin. Ehkä katselen kuitenkin vielä hetken.

Mites Jaakola? Onko sen vaihtamiseen erityisoikeutta?

Ei käy enää kesken kauden, vaikkei pelannutkaan, valitan. Näin se linjattiin.

Ei sitten. Toistaalta voi kauden lopussa pistää huonon menestyksen alivoiman piikkiin (vaikka luultavasti vaihdankin Jaakolan tilalle jossain välissä pelaavan pakin). :wink:

Ööh…Onko Jaakola loukkaantunut vai miksi haluat vaihtaa?
Ihan sillä kyselen kun taisin hänet omaan joukkueeseeni napata.

E: Nyt löytyi syy tuolle vaihdolla:

Eilen ja tänään sivu alhaalla. Päivitystä vai jotain muuta? Vai onko ongelma luurissani, muilla laitteilla en ole kokeillut…?

Olikos tämä nyt oikea linkki tämän vuoden draft-seurantaan? :smile:

1 tykkäys

Jaksaisitko, viitsisitkö millään jossain kohtaa taas pistää vähän pisteitä. Tiedän, että ei ole herkkua… Mutta me ollaan kilpailuhenkisiä ihmisiä😂

1 tykkäys

Ja jos tarttee lisäkäsiä niin voin auttaa (olettaen että tavallisen ihmisen tietotekniikkataidot riittää)

7 tykkäystä

Kyllä tarkoitus on jatkua. Kaksi parasta jokaisesta lohkosta sekä @Nuti ja @Maalivahti parhaina lohkokolmosina pääsevät mukaan alustavasti. Jos joku ei halua osallistua, täytämme niukasti rannalle jääneistä kahdeksaan osallistujaan.

2 tykkäystä

Kaikki kuittasivat osallistuvansa. Pudotuspelikaavio otetaan viime vuodelta. Paras lohkoykkönen kohtaa vähemmän pisteitä keränneen kolmanneksi sijoittuneen lucky loserin. Toiseksi paras lohkoykkönen kohtaa toisen lucky loserin ja vähiten pisteitä kerännyt lohkovoittaja saa vastaansa vähiten pisteitä keränneen lohkokakkosen. Tästä kuviosta syntyi tällä kertaa kolme saman lohkon sisäistä pudotuspeliparia.

@TimoSusiFanClub (Jussi1, 2687) - @Maalivahti (Jussi3, 2164)
@Button (Rauno1, 2600) - @Nuti (Rauno3, 2315)
@Neliwilson (Jukka1, 2323) - @le_Magnifique (Jukka2, 2256)
@Eemeli2111 (Rauno2, 2465) - @Hench (Jussi2, 2284)

Avaan oman ketjun puolivälierille viikonloppuna tai alkuviikosta.

6 tykkäystä

14 posts were merged into an existing topic: Fantasiarosteri-kisan suunnitteluketju