Jaa tällä jengillä? Salli nauraa!
Jussi Rynnäs
Teemu Kivihalme
Teemu Eronen
Teemu Rautiainen
Ilari Filppula
Arttu Ilomäki
Jaa tällä jengillä? Salli nauraa!
Jussi Rynnäs
Teemu Kivihalme
Teemu Eronen
Teemu Rautiainen
Ilari Filppula
Arttu Ilomäki
Tulee olemaan mielenkiintoista verrata joukkueiden nykyisiä arvoja niiden arvoihin kauden loputtua.
Silmä käteen siellä karsintapaikalla. Tuossa on viisi sutta ja yksi ilves lampaiden vaatteissa. Ihan vallan raatelen kaikki eteen tulevat ja vaikkeivät tulisikaan eteen. Myös kaukaa kiertävät raatelen ja jännästi myös paikallaan pysyvät raatelen. On mennyttä kalua kaikki. Siinähän tavoittelette pronssia, ei tällaista raatelijaa uskalla finaaleissa kukaan kohdata.
Mitenkäs aattelit löytää jengiisi yhteisen kielen? Et mitenkään? Jokaisella oma kielensä. Mikä oli unkarin kielen arvosanasi ala-asteella? Ihan itsekö keksit jengille nimen? Tukehtuisin nauruun jos raatelemisilta kerkiäisin.
Mun mestariporukalla on huomenna vapaaehtoiset aamujäät Jätkäsaaren luonnonjäällä. Ota unelias laumasi mukaan ja tule sinne keräämään nimmareita eläviltä legendoilta.
Jaa että kaikki fyrkat meni pelaajiin ja nyt ei oo enää varaa hallivuoroihin? Näen tässä vakavan sääriskin. Jos tulee leuto talvi niin mitäs sitten?
Kannattaa muuten varautua vaihtosukin. Saattaa jalat kastua luonnonjäillä tähän aikaan vuodesta.
Jukka -lohkosta tuli heittämällä mielenkiintoisin näistä kolmesta. Huikeeta vastakkainasettelua. Yli rajojenkin.
Tää kertoo kaiken toiminnan tasosta. Jätkäsaari on yks dystooppinen rakennustyömaa helvetistä, missä ei lie vesi jäätynyt moneen vuoteen mahdollisista pakkasista huolimatta, sillä rakenteilla olevien talojen elementtien kosteusprosentti sulattaa kaiken kolmen kilometrin säteellä.
Että sikäli ihan täydellinen tyyssija tälle ANTIjääkiekkojoukkueelle.
Märkä lammas muuten haisee (oletettavasti) aika pahalle!
Mun joukkueessa on työkielenä voittajien kieli.
Voe risut ja männynkävyt. Luvassa historian helpoin voitto,mulle.
Ikävä kertoa tässä vaiheessa, mutta ei. Sää olet samassa lohkossa mun kanssa.
Ittehän oon pitänyt noita varaamiani jätkiä nyt muutaman päivän pimeässä kellarissa vailla ruokaa ja juomaa. Siksipä huomenna räjähtää; pelinälkää riittää ja jälki on tuhoisaa.
Jahka ne siis ensin noin puolen tunnin jälkeen näkee jotain. En tullut miettineeksi hallin valojen kirkkautta, kun kehitin tämän kellarisuunnitelman.
Mun joukkuetta ei pimeät kellarit ja kujat pelota. Mulla on Ojamäki,Rauhala ja Suomi ne tajusi heti missä mennään kun toin treeneihin pari Lekin paitaa ja yhden KooVeen nutun. Meillä ei turhia puhuta.
Lohko Raunossa 15 ostojoukkuetta ja yksi köyhempi seura. Ja sitten on se yksi Joukkue, nimenomaan isolla J:llä. Tulta päin!
Aijai, aivan mahtava viesti ja meikäläinen vetää massikeisarina koko draftin arvokkaimmalla joukueella. Yllättävää sillä en katsonut liigapörssiarvoja ollenkaan vaan fiilis pohjalta mentiin. Saa nähdä voiko rahalla voittaa, mutta ainakin takki aukesi samantien täällä suunnalla.
Minua selvästi suosi Jussi-lohkon alun maalivahti-madbess. Itse jätin maalivahdin viimeiselle kierrokselle ja panostin pakkeihin.
Jonkun jengihän on kuin se teemukissa teemukissa -meemi.
Kannattaa katsoa muutkin lohkon Jukka joukkueet läpi, ennen isoja henkseleiden paukutuksia.
Saattaa säästyä suurelta mielipahalta ja pettymykseltä.
Kävin katsomassa, eikä siellä näkynyt muita Joukkueita kuin omani. Jotain harrastelijapoppoita oli kyllä raahautunut paikalle yllättävän montakin.
Mysteerimies Kousa on kokoonpanossa.
Pelsujen maalissa aloittaa Olkinuora. Kaapo Kakko Tepsin ykkösessä.
Oskari Laaksonen Ipan ykkösparissa…
Päätäni pyöritellen ihmettelen, kun valmentajalle riittää se, että pelaajat ovat kokoonpanossa. Mitä pelaajatkin ajattelevat, kun vaatimustaso on niin alhaalla? Pelkkä näyttäytyminen työpaikalla saa valmentajan iloiseksi.
Ihan toisenlaista on minun joukoissani. Joka hetki on annettava kaikkensa. Mutta ei siinä, kukin tavallaan. Paraatimarssini mestaruuteen on, jos suinkin mahdollista, entistä helpompaa, kun tuollaisia vasemmalla kädellä valmentavia on enemmän.
Minä olen reilu ja annan muille Rauno-lohkossa vähän tasoitusta. Tänään joukkueestani pelaa vain Rasmus Tirronen. Muut huilaavat tänään ja aloittavat huomenna.
Nyt on mielessä neljä kysymystä:
Olkinuoran ensimmäinen peli oli heikko, Skarekin hyvä…me on voitettu tää kausi!