Lisään teidät @kanada ja @Tomi.
Enpäs laitakkaan, kun en pysty. @rizka, lisäätkö vielä nämä osallistujat noihin listoihin?
Lisään teidät @kanada ja @Tomi.
Enpäs laitakkaan, kun en pysty. @rizka, lisäätkö vielä nämä osallistujat noihin listoihin?
Eli listan loppuun viimeiselle varausvuorolle? Arvoitko kumpi kumpaan lohkoon?
Juuri näin. Ei ole väliä kumpi menee kumpaan. Molemmissa tällöin samat 21.
Kiitos jo etukäteen!
Okei selvä. Kysytääs Discobotilta. Jos tulee ykkönen, @kanada menee siniseen lohkoon ja @Tomi oranssiin. Jos tulee kakkonen niin luonnollisesti toisin päin.
@discobot heitä 1d2
1
Voi vitun ■■■■■■ Näin sitten käy kun on pari päivää pois palstalta ettei pääse kisaan. No otan sitten ekan UROS Live mestaruuden
Mikäs on kaikista kätevin tapa listata nuo pelaajat lohkoihin? Kun kopioin Liigapörssistä, niin heittää jokaisen perään jonkun JavaScript-tekstin…
Niin ja kuinka tuosta viestistä saa tehtyä tuollaisen kolmiportaisen wikin? Mallia:
Maalivahdit
Puolustajat
Hyökkääjät
@rizka & @le_Magnifique te näytätte ainakin tehneen noita. Auttakaapa hölmöä…
Jakoavaimen alta löytyy “piilota yksityiskohtia”. Se tuottaa tällaisen:
[details="Yhteenveto"]
Tämä teksti piilotetaan otsikon alle.
[/details]
Tuohon “Yhteenvedon” tilalle tulee “Hyökkääjät” tai mitä ikinä. Sitten tuohon tägien sisään virkkeen tilalle tulee se upotettava teksti.
Niin ja siihen toiseen kysymykseen: en ole keksinyt mitään erityisen suoraviivaista tapaa. Taisin ottaa pelaajat liiga.fi -sivustolta ja puljata niitä manuaalisesti asialliseen muotoon taulukkolaskentaohjelmassa.
@Dillinger siirsin molemmissa lohkoissa pelaajalistat kakkosviestiin, jonka rizka hienosti eilen siivosi. Näin lista löytyy yhtä helposti molemmissa ketjuissa. Tein samalla viesteistä wikit, mutta kannattaa erikseen käydä listat läpi yhteisesti lohkojen kanssa, niin on yhtenevät pelaajalistat, jos vielä muokkaatte ennen huomista klo 16.00.
Lievä turnoff ja missaus, jos Oranssissa heti eka varaaja nukkuu ohi vuorostaan
Saako pelaajia draftata pelaajalistan ulkopuolelta, jos sellaisen huomaa?
Mä muistelisin että aiemmin ei ole saanut.
Muuten miks Kari Piiroinen ei oo listalla vaikka on Tapparan sopimuspelaaja? Joo tiedän pelaa tutos mut ois ollu kiva jos ois ollu listassa.
Saa varata sellaisia pelaajia joiden sopimukset on julkaistu ennen draftin alkua.
Edit: Tai niin mä sen ymmärsin tätä ketjua lukemalla ja varasin Mika Niemen ja lisäsin sen itse. Tämä pelaajajan puuttuu oranssien pelaaja listasta.
Eikö nämä kaikki pitäisi löytyä myös Liigapörssistä?
Ei kai ainakaan ennen saanut? Käsittääkseni sillä estettiin se että jos joku “helmi” on jäänyt listalta pois. Noin muistelisin.
Ihan samat muistikuvat minullakin on.
Niin miks koska mä sinänsä haluisin varata Piiroisen jos kukaan ei ois varannu viä ennen mua
Muistelisin myös, että kesken draftia julkistuneet pelaajat eivät olisi olleet mukana, mutta tällä kertaa asian hankalaksi tulkita tekee se, että pelaajalistat on alkujaan vajavaiset, vaikka sopimukset saattaa olla vaikka viikon vanhoja
Se on myöhästä enää, kun drafti on jo käynnissä ja sitä asiaa käsiteltiin jo ennen draftin alkua tässä ketjussa.