Kirjoitan nyt tämänkin otsikon alle, koska mielestäni tämä silmille räjähtänyt lippugate koskee myös koko organisaatiota.
Ilves on tehnyt kovasti töitä päästäkseen nykyiseen asemaansa, ollen jälleen vakavasti otettava jääkiekkoseura suomessa, mestarikanditaatti.
Samaan aikaan tältä loistavalta työltä toimiston puolelta(puolesta?) annetaan syödä uskottavuutta, antaen somevastaavaan tehdä mitä häntä itseään huvittaa, ainakin virallisella Twittertilillä.
Hyvin usea nimimerkki on ilvesfoorumillakin kirjoittanut tästä asiasta, että Osasto on tehnyt itsestään seuraa suuremman. Moni Ilves ystävänikin on tämän mielipiteen takana.
Tässä olisi mielestäni seuralla aihetta tarkistella Osaston toimintaa (varsinkin somevastaavan) ja kysyä itse itseltään: “tätäkö me halutaan, tämäkö on meidän brändi ulospäin?”
37 tykkäystä