Ilta-Sanomien sivulla kuva pelistä pojasta jolla kyltti ”Konna anna maila, isi tarjoaa Ipan…” ![]()
Eikö aikuisia ihmisiä hävetä käyttää lasta tällaisen pelleilyn välineenä? Olis edes ite kehdannut pitää kylttiään. Lapset ei tuollaista keksi…
Toivottavasti tuo on vain hassuttelu oluen Ipa-nimestä eikä mikään aikuisen protesti lapsen välityksellä…haluan uskoa ensimmäiseen kun tuolla sanalla on leikitelty aiemminkin mutta enpä tiedä, ajoitus melko “sopiva”.
Periaatteessa ihan hyvä kuitti Konnalle, mutta olisi isä saanut ihan itse pitää kylttiä, eikä laittaa lasta asialle.
Ei kai siellä osasto pilannut ilveskannattajien mainetta tänään, eikös siellä ollut joku huonokäytöksinen ultrasporukka?
Ei mitään kytköksiä Osastoon, joitain yksittäisiä kavereita. T: joka kerta sama laulu
Tästä tempauksesta näyttivät Osasto-aktiivit itse ottaneen vastuun, näin ainakin tulkitsin. Mielenkiintoista keskustelua kyllä herännyt asian tiimoilta jos joku haluaa kokonaisuudessaan lukea.
Mulla jonkinlaista tietoa. Ja kerron joskus tarkemmin.
Aika “hienoa” kannustamista on ollut.
Onkohan tuo sama ultraporukka Bloodin raskaana olevan vaimon uhkailujen takana? Käytöstavat sopisivat kuvaan. Ei nimittäin vaikuta aikuisten toiminnalta sekään.
Tää on kyllä joka kerta sama laulu ![]()
“Päätettiin kaikki 100% tästä meidän porukasta että tehdää näin mutta ette te meitä mieslapsia tästä voi syyttää koska jokainen vastaa omista teoistaan yksilönä”.
Lapsellisin manchild räkänokka fanisakki ikinä.
Kyllä taas voi olla tyytyväinen, kun en Tapparan kannattajissa ole törmännyt tälläiseen vastaavaan porukkaan. Toivottavasti jatkossakin tämä larppaus Tampere touhu keskittyy vain Ilveksen " kannattamiseen".
Eikö tämä ollut sellainen “provokaatio”, mistä seurauksena yleensä tuolla päässä kenttää annetaan ensin varoitus ja jos sitä ei uskota, alkaa läski tummua? Näinhän tämä on linjattu ja olisin odottanut Osaston suoraselkäisyyttä eilisiinkin tapahtumiin ![]()
Varmaan ollu tapparalainen tuonkin takana.
Olen sanaton. Seura saavuttaa toisen kerran Liigahistorian aikana mitalin kahtena peräkkäisenä kautena (edellinen 89-90) siitä kiitoksena nämä paremmin kannattavat näyttää kapteenilleen ja koko joukkueelle sentteriä ja runkkausliikkeitä. Mä taidan jatkaa väärin kannattamista jatkossakin…
Ilves ei uskalla suututtaa fanejaan, etteivät vaan poikotoi otteluita. Toinen ongelma on ettei Osasto 41 ole edes rekisteröity yhdistys, jolloin vaikea keskustella johtohenkilöiden kanssa, koska virallisesti heitä ei ole nimetty.
On se.
Ilves ”maailman katsotuin suomalaisseura”? ![]()
lähde uusi ilves IG mainos
Sorry, tuo rekisteröintitieto mennyt minulta ohi.
Taidetaan viitata siihen, kun Cmore kertoi Ilveksen keränneen suurimmat katsojamäärät kaikista liigajoukkueista heidän palveluissaan. Raflaavalta toki kuulostaa, kun Ilves on sen noin muotoillut ![]()
33 viestiä siirrettiin ketjuun: Jääkiekkotarrat ja niiden liimailu