Nuo mitään osastolaisia oo. Ne on Sinioransseja naamioituneina osastolaisiksi. osasto ei provosoi.
@Kirveskevät saisko linkkiä tuohon videoon vaikka yksärillä jos vielä löydät? @Tuoppa kanssa sama homma ettei oikein kyseinen alusta ole hallussa
Linkki näyttäisi olevan poistettu, tai siis itse video. Ylilaudan penkkiurheiluketjussa se vissiin löytyy, mutta minä en tänne ylilautaa linkkaile
Ehdin tuon videon tiktokista näkeen ja ei voi kun nauraa
Tällä hetkellä nolottais olla ipafani.
Tämä on kyllä surullinen juttu… voitaiskos me tai Tappara luoda pojallesi turvalinen ja hieno kokemus paikallispeliin ja sitä kautta luoda turvallisuutta ja halua taas halliin. Henkilökohtaisesti voin tulla “muuriksi” ja luomaan leppoisaa tunnelmaa ympärille…paljos on juniorilla ikää?
Toi on kyllä perin ikävää. Itse kyllä poikani kanssa paikalliseen torstaina saavun. Pääsääntöisesti itsellä ihan hyvät kokemukset paikallisista eikä ne Ilvesläiset sen kummosempia ole kuin mekään. Molemmista leireistä takuuvarmasti löytyy kaikenlaista hiihtäjää.
Tottakai voidaan koska meillä ketään ei jätetä yksin!
Kaino toive suljetulle osastolle: Boikotoikaa ensi viikon paikallispeliä jos ette osaa käyttäytyä.
Tietty paras vaihtoehto, että toinen pääty suljetaan ja sieltä ei pääse kiertämään hallia saa suorittaa Tappara. Ja mikäli perseilee niin sit vaan halliin tuloon pannaa…on se ny perkele, että hallissa pelottaa olla ja ei voida tehdä mitään. Tapparan pitää palvella omia kannattajia ja hölmöilijöille porttikielto halliin.
Toi on kohtalaisen väärin isoa osaa katsojia kohtaan. Tämä tarkoittaisi sitä ettei toisesta päästä lipun ostaneet pääsisi ruokapaikkoihin yms.
Sitten toi toinen seuraava ehdotus käyttöön
Lisäksi Tampereella ei pitäisi joutua tuollaiseen tilanteeseen että jotain osia suljetaan tai ihmisten kulkua estetään vieraskannattajien takia.
Sitten vaan hölmöilijöille kielto peleihin ja muihinkin hallin tapahtumiin…pystytään tekemään muuallakin niin kyllä täälläkin.
Täällä on kans muuriainesta. Oli peli mikä tahansa, niin lapsen ei kyllä pidä pelätä halliin tulemista, ei ikinä.
Jotenkin vaan kiehahtaa, jos joku joutuu pelkäämään hallissa ja siksi ei tule…aikuinen tai lapsi. Kukaan meistä ei voi taata turvallisuutta, mutta porukassa mukavampi mennä ja luoda turvallisuutta ja muutakin viihtyvyyttä. Mua ei haittais vaikka osastolaiset suljettais Tapparan järjestämistä peleistä kunnes laittaa ryhmänsä kuriin.
Tämänkin jutun kirjottelin viime keväänä. Tuntuu näitä tapauksia olevan :DD
Ymmärrän kyllä tämän mutta onko tässä nyt hieman liioittelun makua? Tietenkään en halua väheksyä kenenkään kokemuksia mutta onko väkivallan uhka muka niin suuri paikallisissa, että vaatii jotain erillisjärjestelyjä? Ei kai nyt muutaman idiootin takia?
Jos tällä lapsella on niin eikö se riitä? Minulle riittää. Ajattele niin että sinulla olisi ja muut vähättelisi…miltä tuntuis. Voi olla liiottelua, mut me muut sitten voidan auttaa tässä turvallisuuden tunteessa ja sitä aluksi tarjosinkin. Sitten vaan kiehahti ja ehkä ylireagoin. Mut olen valmis hengaileen lapsen kanssa, jos sillä saadaan rurvallisuutta ja innokas fani halliin
Aloitin SO:n mukana kaudella 11-12. Nyt jäänyt taka-alalle, koska nuoremmat hoitaa homman hyvin ja ilman ruuhkavuosien kiireitä. Asioista olen täysin perillä, joten voin avata paria asiaa, mistä kaikki voi päätellä itse, että onko ylläolevat viestit liioittelua. Eikä tämä ole mikään hyökkäys, lähinnä yritän selventää nykyistä menoa paikallisissa.
-
Paikallisissa tarvii järjestää vuoroja, että ketkä milloinkin vahtivat kamoja erätauolla, ettei niitä viedä.
-
Aktiivien kannattaa liikkua isoissa porukoissa, koska näin tekee naapurikin ja yksin olet helppo kohde.
-
Isoimmat yhteenotot tulee yleensä pelin jälkeen pääovilla tai myöhemmin yöelämässä, mutta aina niitä tulee.
Enkä sano, että meidän päädyssä olisi pelkkiä hyväkäytöksisiä rippikoulupoikia, mutta aina on kyllä sopimus ollut, että hallissa ei perseillä ja omasta mielestä tän asian kanssa ryhmäkuri on ihan hyvin pitänyt. Sivullisten joutuminen näihin on kyllä paskinta paskaa.
Jossain ollaan valitettavasti menty pahasti päin prinkkalaa, jos tällaiset asiat pitää ottaa huomioon…
Itse en kyllä tiennyt, että paikallisissa asiat on päässyt luisumaan noin huonoon jamaan. Omat kokemukset tietenkin vaikuttavat paljon jokaisella meistä ja omat kokemukseni paikallisista ovat ihan hyviä. Ehkä sitten on tilausta joillekin erityisjärjestelyille, ettei Tapparan ja Ilveksen fanit pääse kohtaamaan toisiaan. Suurimmat ongelmat lienevät kuitenkin nimenomaan kannattajaryhmien välillä, eikä tavan katsoja ole kovin ison riskin alla joutua hakatuksi? Toki itse en pelkää pätkääkään, jos tulee joku kokeileen niin ei ainakaan helpolla pääse