Typerä temppu, mutta älkää nyt jumalauta olko silleen “■■■■■ Ilves öyh öyh öyyyyh”. Puolustelenko tätä? En, mutta sanon vain että tämä on hyvin yleistä.
Ja kun kyseessä on vielä alaikäinen lapsi niin kun häntä ja vanhempiaan sitten lynkataan ja haukutaan julkisella palstalla, ei ole missään nimessä oikein.
Kotoahan nämä on on opittu.
Ootko sä ollu kyseisen pojan kotona? Tiedätkö hänen kasvatuksesta mitään? Tää on tosi väärin puhua asioista joista ei tiedä mitään. Säkin varmaan jokusen virheen teini-iässäsi tehnyt.
E: eli onko sun pointti se että koska oletat, että poika on tämän kotoa oppinut niin se antaa sitten luvan julkisesti mollata häntä ja vanhempiaan
Eihän virheistä mitään opi jos ei tule palautetta.
Tottakai, mutta pakko ihmetellä että onko Tappara.co palsta oikea paikka antaa palautetta anonyyminä tuntemattomalle pojalle.
Pantaa löysemmälle. Täysin oma valinta pojalta, ei kannata muuta yrittää sanoa tai väittää. Epäkunnioitusta peliä, lajia ja vastustajaa kohtaan. Kommenteissa varmasti on värittelyä, mutta yhtä kaikki, typerä temppu.
@Mantsa kyllä sieltä teidänkin palstalta saa lukea aika roisia tekstiä meikäläisten tekemisistä. Jäitä hattuun.
Itse teko oli tyhmä, mutta se että täällä (oletettavasti) aikuiset ihmiset haukkuu ja parsii kun jossain Ylilaudalla, on vielä tyhmempää imo.
Tätähän olen jatkuvasti yrittänyt tässä sanoa. Joku taisi sanoa, että nyt on organisaatiolla peiliin katsomisen paikka niin nimenomaan turhahan tässä on Ilvestä syyttää
Lapset ja aikuiset toimii välillä tyhmästi, ei siinä sen kummempaa.
Tähän pakko tarttua sen verran että harvoin me joukkona pientä lasta mollataan, tai siis palautetta annetaan.
Sehän nyt todettiin jo alussa, että Valioliigassa luovuttiin pallohenkilöiden palauttamista palloista niin tämähän ei niinkuin millään kriteerillä mene tähän ketjuun.
Mielestäni tuo on julkaistu jo aiemmin Instagrammin ja Tiktokin puolella ja kyseinen nuori mies oli käynyt kommentoimassa tyylillä “meikä siellä” ja oli saanut kommentilleen tykkäyksiä ja vastakommentteja ikätovereiltaan ja/ehkä ilmeisesti omilta joukkuelaisilta. Olisiko ollut sitten jotain pientä vetoa poikien kesken, en tiedä.
Ei toi nyt ollu niin vakavaa.
Tuo ei ole pieni lapsi. Ja kukaan ei ole Ilvestä organisaationa nostanut esille eikä edes kovin pahasti tuota poikaakaan haukkunut. Joten sulla nyt ihan pikkusen liikaa kiristä, kun teidän leirissä pelleillään ja asia nousee täällä esille.
Kyllähän tuo lapsen kriteerit aika näppärästi täyttää mun mielestä
Täyttää, siinä on vielä eroa pieneen lapseen.
Mutta tämä tästä. Poika varmasti on Ilveksen kannattaja, liipataan edes vähän otsikko. Suosittelen sunkin lopettaan, tiedän itse että jos kauan jatkat, niin oot jäähyllä.
Aika ikävää, että koska olen Ilveksen kannattaja ja vastustan sitä, että aikuiset mollaavat tuntemattoman pojan vanhempia ja kasvatusta niin joudun jäähylle, noh, ei voi mitään.
E: pahoittelen myös ketjun aiheesta lipsumista, ja myönnän, että välillä saattaa mennä mun osalta yli, pahoittelut siis siitä jos tällä kertaa meni.
Ei ollenkaan välttämättä, Tappara-junnutkin futaavat kesällä Ipassa ilman mitään sen kummempia tunnesiteitä Ipaan.
Ketju avattiin automaattisesti 2 päivän kuluttua.