Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta

10- tän päivän näytöistä, koska ei ollut paukkupommeja.

1 tykkäys

Mikä ihmeen sambarumpu jossain chänteissä heillä oli?

Meidän rumpali tais jäädä kotiin?

Taisi olla kaksi rumpua ja kuulosti helvetin hyvältä, respect sinne. Meillä oli rumpali jossain niinkuin 90% muustakin SO porukasta. Huomiselle kuitenkin tulossa meillekkin ilmeisimmin rumpu💪

4 tykkäystä

Oliko tämä hehkutettu porukka se, joka savukranaatillaan aiheutti palohälyytyksen hallissa ja lähes keskeytti ottelun 2. erässä?

20 tykkäystä

Tuli ihan Jyväskylän 80-luku mieleen. Tykkäisin kyllä katsoa jääkiekkoa jääkiekkona ilman rytminauhaa taustalla, vaikka sinänsä ihan hyvä rytmi olikin. Paikka vaan on väärä.

2 tykkäystä

Juu, virvelirumpu heillä siellä on. Kyllä se on todella makeen kuulonen, ja tuo ihan toisen ulottuvuuden tuohon touhuun.

2 tykkäystä

Nyt ei puhuta porukasta vaan rumpalista, joka veti helvetin hyvin toisessa päädyssä. Itse en ole moiseen törmännyt että sama jätkä vetää 2 eri rummulla. Nyt tiedän ja olen sitä mieltä että se on toimiva kosepti mitä voisi kokeilla muutkin.

1 tykkäys

Karseeta oli meikäläisen makuun se Ilveksen rytmiryhmä. Vieläki melkein päätä särkee. Jos savutellaan ja ”kannustus” on luokkaa: mouhot helvettiin, ni en kyllä arvosta. Kovaa meteliä ne sai kyllä aikaan, mutta keksikääpä joku lapsellisempi chantti ku toi yllä mainittu. Joku tykkää, mää en.

25 tykkäystä

Veikkaanpa, että tuota hommaa ei Tapparaa kannattavalle foorumistille tehdäkkään.

1 tykkäys

Joo ei pitäs kenenkää täällä siitä tykätä

3 tykkäystä

Pakko antaa nyt posia Ilveksen kannattajaryhmälle. Olen useamman kerran kritisoinut siitä, että heidän ”kannatus” on lähinnä sitä jatkuvaa monotomista ”oo ooo oo” tms. Semmosta ölinää joka tuntuu jatkuvan lähes katkeamattomana läpi pelin.

mutta eilen tosiaan mielestäni siellä oli enemmän ihan oikeita chanttejä, ehkä jopa jotain uusia? Joten siitä posia naapureiden kannattajille. Nyt ei alkanut heidän ölinä ärsyttää vaan toi oikeasta sitä fiilistä halliin.

Chanttasivat ennen ottelua hallin pihalla “Christian Heljanko on raiskaaja”- chanttia.

Lapset on taas päässyt kotoa karkuun. Ei muuta voi sanoa. Noh eilen Heljanko näytti ettei paljon huudot vaikuta, oli samalla tasolla millä voitti mestaruuksia.

25 tykkäystä

Ei varmaan Ilveksen kannattajaosasto näin ajattele tekevänsäkään, mutta siihen nähden yllättävän paljon Osasto muistaa Tapparan kannattajia huuteluissaan. Kivahan se on, että lämmöllä muistavat.

Nämä painukaa sinne tai tänne-mölinät on sitten luku sinänsä. Ihan hanurista peräisin olevaa pölinää, faniryhmästä riippumatta. Ja siirtyy näköjään helposti fanin peruskäyttäytymiseenkin: Viime kaudella eräs vierasjoukkueen keski-ikäinen kannattajapariskunta sai erään ilvesmiekkosen suusta kuulla ihan henkilökohtaisesti päin naamaa samanlaiset toivotukset pelin jälkeen. Siinä kohtaa mua hävetti kyllä kaikkien meidän tamperelaisten puolesta.

Jos ja kun oli eilen hyväkin meininki hallissa, niin sille peukkua.

3 tykkäystä

Eilen pelin jälkeen joku scootilla ajava pölöpää huuteli Tapparalaisten suuntaan, aiheutti taas sellaisen myötähäpeän tunteen, että olin mielissäni kun minulla oli pusakka päällä eikä Ilves neuleeni näkynyt julkisesti. Olisin varmaan huutanut että Ilves ei ansaitse sinunlaista kannattajaa, jollen olisi ollut tyttäreni seurassa. :pensive_face:

25 tykkäystä

Se tuska ja ahdistus oli vain ko. Jampan saatava pois, koska pelko siitä ensi kevään pettymyksestä takoo nyt jo takaraivossa. Kuulin saman Jampan myös ja lähinnä nauratti se huutelu.

3 tykkäystä

Eilisen Aamulehti Tampere-cupin Tappara-Ilves pelin livestream jäi päälle. “Lauleliko” siellä ilvesfanit jotakin laulua, jossa oli “huoria … täytyy kuohia …. kaikki vihaa (jtkn, Tamua?)”.

Meinaan kuolla myötähäpeään, vaikkei Ilveksen kanssa muuta tekemistä, kuin että jalkapallossa varmaan kannatan, kun on Tampereen ykkösjoukkue.

Tämä on sitä mahtavaa kannattajakulttuuria.

#yhteisö

9 tykkäystä

Lähdin viimeisten joukossa katsomosta, ja kyllä omaankin korviin kantautui vihaa jos johonkin suuntaan Ilveksen fanikatsomon suunnasta, seurassa olleet naapurin kannattajat miettivät pitäisikö mennä muistuttamaan pikkupoikien nukkumaanmenoajasta, kun tuntui olevan niin paljon väsymyskiukkua ilmassa..

8 tykkäystä