Ainakin Instagramin tiedotteessa lukee, että viimeinen niitti oli kun “Ilveksen tapahtumaohjaaja osoitti asiattomia käsieleitä kohti kannattajakatsomoa”.
Olen 6.3 paikallispeliä menossa katsomaan. Kävisikö tässä vielä niin hyvin että jatkaisivat boikottiaan sinne.
Yllättäen muuten boikotti päättyy juuri siihen
Kannattaa Ilveksen vaan jättää osaston narinat omaan arvoonsa ja jatkaa samalla tavalla. Kyllä se osasto sieltä vielä palaa kun kyllästyy ja tajuaa etteivät saa tahtoaan läpi. Samoin tulevat vielä palaamaan Tapparan ottelutapahtumiin
Mitenköhän nää sankarit selviää ihan normaalin työ- tai liike-elämän tiimellyksessä, kun aina hitsaa pata jumiin jos ei oma tahto toteudu?
-Mutku se näytti runkkausliikkeitä!
-No voitko tulla kustannuspaikalle niin jutellaan ja tutkitaan et kuka on tyrinyt ja miten?
-En voi! Teidän pitää rukoilla ja palvoa mua!
-Oke. Voit lähtee menee.
Tapahtuman kulkua en tunne, mutta voisi olettaa että osastolta on tullut myös käsieleitä ja reipasta palautetta. Tästä seuran vatkauspäällikkö on antanut oman palautteensa.
Kummalliselta kyllä tuntuu, että olisi täysin ilman provosointia tuollaista elehtinyt. Mutta tietysti seuran palkkalistoilla olevan ihmisen tulisi joka tilanteessa olla tuollaisen yläpuolella, se on selvä.
Vai haluttu tulkita niin. Varmaan tällekin episodille löytyy jotain todistuspohjaa, muutakin kuin 15-vuotiaan amisviikdisen hervantalaisnuoren omana tulkintanaan toteama tapahtuma
Kai sille löytyy jos näin on käynyt. Mutta en tiedä mikä motiivi tuollaista olisi valehdella, kun eniten porukka itse siitä kärsii, kun eivät mene halliin, eikä mitään seuraamuksia vaadittu.
Meinaiskohan tuo sellaista “ei kuulu” elettä? Mitäänhän runkkausliikkeestä ei toki tuossa twiitissä puhuta.
Kovasti Osasto kritisoi seuraa siitä, että ei ole pidetty sovituista asioista kiinni. Onkohan Osasto pitänyt yhtä tiukasti kiinni omalta puolelta kun seura on ehdottanut, toivonut ja jopa vaatinut jotain? Sen verran tiedän, että Osaston pyrkii olemaan itsenäinen ja seuran ulkopuolinen toimija ja keskusteluyhteys on välillä aika olematontakin. Seura on antanut useampaan kertaan kriittistä palautetta Osaston toiminnasta, mutta se on pitkälti ohitettu.
Mutta nämä ovat näitä, silloin haukutaan kun kalikka kalahtaa omaan nilkkaan, omassa toiminnassa ei nähdä mitään vikaa.
Ilveksen palstalla oli puhetta juuri tuollaisesta käsi korvalla-eleestä ja sitten näistä runkkuliikkeistä. Toki faktoista ei ole mitään tietoa minulla. Varmaan tuo “ei kuulu” on ainakin tapahtunut.
Haistan kuittailua ![]()
Tämä ryhmähän pyrkii agitoimaan ihmisiä puolelleen. Siinä huonosti onnistuen.
- Hakametsän “sotkemisoperaatio” , josta syyttivät Tapparan kannattajia. Jäivät reppanat kiinni, että itse sotkivat.
- Ilveksen toimiston lasin rikkominen, oikein saatekirjeellä. Miksi tästä ei noussut isompaa meteliä, mieti(miettikää) sitä. Miksi tuo asia ei jäänyt elämään?
- Nyt tämä “runkkaus” - juttu. Mikäli tämä tapahtumajohtaja tulee pyytämään anteeksi tapahtunutta omalla nimellään (mitä epäilen, kun ei ole tapahtunut), niin tulen myös itse myöntämään, että olin väärässä.
Olen ehkä vähän outolintu, mutta mun mielestä ihan asiallinen ja perusteltu boikotti. Ihan hyvä idea, varsinkin jos jotain on jo sovittu ja näistä ei pidetä kiinni. Miksi käydä vapaaehtoisesti (=maksaa siitä), ja toinen osapuoli ei kunnioita sovittuja asioita. Tuohon veivaamiseen en ota kantaa.
Kyllähän sitä voi alkaa miettimään onko kyseessä “faniryhmä” jos ennemmin etsitään syitä jäädä pois peleistä kuin mennä peliin. Tässähän toki ei kukaan häviä, että Suomen vastenmielisin ryhmittymä jää pois.
Asiaa
Tekevät..mutta se kuuluu äärikannattamiseen.
Tuossa kun Rauman reissua katseli netin välityksellä niin voikohan Osasto vielä boikotoida Osaston megamatkaa Raumalle?
Tässähän on nyt mahdollisesti syntymässä tilanne, joka asettaa Einsteinin teoriat ajan ja avaruuden horisontista kyseenalaisiksi.
Osasto41 saattaa nimittäin ryhtyä vastatoimiin ja boikottiin, koska heidän kannattamansa seuran fanipääty on pian jo kahdessa ottelussa ollut tyhjillään. Tyytymättömyys ja syy boikottiin kumpuaa suurimman yleisökeskiarvon omaavan seuran tittelin menettämisestä naapuriin.
Tässä on ihan oikea riski madonreiän tai muun loopin syntymisestä Osaston mikrouniversumiin.
Ihanaa. Kevät tulossa ja naapurissa keskitytään kinaamaan omien kanssa. ![]()