Kyllä tämä on ihan yleinen mielipide ja siksi itsekin viihdyn täällä h**o palstalla, kun itsekin olen hiukan sinne suuntautunut, vaikka olenkin macho hetero Ilveksen kannattaja. Tai sitten se oli vaan yksittäisen dillen vitsi mikä oli voinut jossain ilveshenkisessä kaveriporukassa ollakin vähän jopa hauska, mutta ei todellakaan mikään hauska, julkisesti julkaistuna videona. Mutta kaveri näköjään välttämättä halusi antaa itsestään oikein juntin kuvan ihan julkisesti. Ehkä hän nyt on tyytyväinen.
Tällaiset jutut kertovat siitä miten ankeaa pikkuveljellä on ollut ja nyt alkaa mopo keulimaan parin voiton jälkeen. Ilveksen kannattajakunnassa taitaa monella olla “Tärkeintä ei ole voitto vaan se, että Tappara häviää” mentaliteetti.
Muistetaan nyt yksi asia: Säälin saa aina ilmaiseksi mutta kateus pitää ansaita.
Ei kuitenkaan tiennyt TBK:n perustamisvuotta . Vahvaa provoa ilman faktapohjaa, ei jatkoon.
Perustettiin tosiaan 1932 eikä 1938 .
Eilen ihmettelin Ilveksen pelissä ollutta meteliä ja luulin, että soittavat ämyreistä kannatushuutoja.
Oikein kuulin, mutta äänilähteen suhteen olin väärässä.
84 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Roskahalvaus: osastolainen levitti roska-astian, syytti Tapparaa, tuli burnatuksi
Viesti siirrettiin ketjuun: Roskahalvaus: osastolainen levitti roska-astian, syytti Tapparaa, tuli burnatuksi
Viesti siirrettiin ketjuun: Roskahalvaus: osastolainen levitti roska-astian, syytti Tapparaa, tuli burnatuksi
Olipa ottelun jälkeen tyylikästä laulantaa Osaston ryhmältä. Pelaajien poistuttua jäältä alkoi jonkinlainen Tampereen ykkönen laulu, jossa rakkaasta naapurista todettiin jotenkin näin: “joku vtun kirves, voitte työntää sen perseeseen, kaupunkia hallitsee Ilves”. Omia pitää kannustaa, mutta eikö sitä voi tehdä tyylillä?
Joo Tampere Cupissa ainakin lauloivat Peruukit ja joku vtun kirves työntäkää se perseeseen täällä huutaa Ilves. Aika säälittävää touhua.
Paidat myös päälle, saattaa tulla kylmä, jäähallissa kun ollaan.
Onko Tammelan tori jo vallattu?
Vanha laulu ja musta ihan ok veisu. Ei tohon kiinnitä enää ees oikein huomioo.
Voi olla, että alkaa ikää oleen sen verran paljon ja omat lapset muuttanut maailmankatsomusta, mutta itse en tuossa mitään hauskaa näe. Ja kokonaisuudessa laulu voi hauskakin olla, jos tuon kokonaisuudessaan kuulisi. Nyt itse sain vaillinnaisesti selvää tuon yllä kirjoitetun verran.
Opettelevat voittamaan? Seuraavaksi ehkä keväällä huutavat POHJOOOOINEEEEEEN!
Kukas täällä mitään hauskasta on puhunut? Sanoin sen olevan ok-pilkkalaulu, jolla ei oo muhun mitään vaikutusta, kun kuullut ties kuinka monta kertaa. Ehkä lapsellinen mutta sama se mulle mitä laulavat.
Keskityn omaan kannustamiseen.
Tämä runohan on se Ilveksen kannattajien “kuuluisa” piikki tapparafanien kylkiluiden väliin.
Minun puolestani saavat laulaa vaikka pelkästään tätä veisua. Mitä enemmän sitä hoilaavat, sitä typerämmältä näyttävät ja kuullostavat. Tietysti Osaston sisäpiiri taputtelee toisiaan ylpeänä selkään tuosta innovaatiosta, mutta kenelle tahansa muulle aikuiset ihmiset hoilaamassa tuota näyttäytyvät vain ja ainoastaan lapsellisina.
Kyllähän tässä selvästi on päästy pahasti ”ihon alle” osastolle, kun laulut tota tasoa ja käydään kylille liimaan tarroja missä lukee 100% anti Tappara. Kannattaisi varmaan pyytää ammattiapua, jos noin pahasti siellä osalla mieltä painaa. Nykyään on kaikkia kivoja terapiamuotoja yms. saatavilla.
Itse en ole enään hetkiin ole kiinnittänyt osaston möykkäämiisiin mitään huomiota. Tyylistä turha puhua, saatika vaatia. Suhtaudun itse vähän niin, että toi on tossa tollanen rettelöitsevä ja uhitteleva pikkuveli jolle on turha yrittää puhua järkeä, mieluummin antaa sen meuhkata keskenään.
Ei kukaan, epähuomiossa kirjoitin väärin, pahoittelut siitä! Mutta samaa mieltä kanssasi, että miksi ei voi keskittyä omien kannattamiseen tullaisen lapsellisen alatyylisen sijaan mutta jokainen kannattaa tyylillään ja osaston tyyli on kyllä tullut selväksi viime vuosina
Eiköhän tähän joku vastine saada, ihan ilman törkeää kielenkäyttöä ja muuta ala-arvlidia viittauksia
Tää on sillain jännä, että tuolla Osasto41:lla olis mahdollisuus olla yksi liigan parhaita fanijoukkoja mitä kannustamiseen tulee, jos keskittyisivät tosiaan vaan tukeen omia ja oppisivat kunnioittaan myös vastustajia ja kanssaihmisiä halleissa. Tänäänkin pitivät hallissa hienoa ääntä ja ainakin omaan korvaan olivat äänekkäimpiä mitä Sinioranssit, vaikka lähempänä Sinioransseja istuin.
Valitettavan usein tosiaan se tyyli ja kunnioitus puuttuu. Itse muuten nostaisin hattua heille reilusti, mutta tuo lapsellinen käytös aina jättää ikävän tahran.