Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta

Tarkennan omaa viestiäni siten, että tifo on hieno ja meininki näyttää hyvältä. Tosi hieno juttu ja näin.

MUTTA minusta se on yksinkertaisesti surullista, että kuvaan, jossa esitellään omaa hieno meininkiä lisätään tagi antitappara. Miten se liittyy tuohon kuvaan ja tunnelmaan? Kuuluuko se noin oleellisesti Ilveksen kannattamiseen?

No päivittäjä on varmaan joku nuori, kun ei edes Ilvestä osaa isolla kirjoittaa.

11 tykkäystä

Ei tuossa itse tifossa tosiaankaan mitään vikaa ole. Ainoa surullinen asia on vain tuo #antiTappara-jutun jankuttaminen. Vähän sama kuin jos joku laittaisi Instagramiin kuvan jossa kertoisi menneensä naimisiin ja laittaisi hashtagiksi #ex-kumppanin nimionkusipää.

19 tykkäystä

Joo. Meikäläisen istuessa autossa ikkuna auki, tultiin fanihuivi repimään irti kaulasta. Järkkärit “onneksi” näki tilanteen ja heidän osaltaan laitettiin nämä 3 noin 16-vuotiasta ääliötä ruotuun.

11 tykkäystä

Jotenkin nämä ilvesläiset pääsee aina yllättämään. Mitään pohjaa ei touhuillansa ole. Eivät ansaitse mitään. Vähän pääsi se syvä inho ilvesläisyyttä kohtaan hiipumaan, mutta nämä sankarit sai inhon pintaan.

2 tykkäystä

En lähtisi yleistämään ilvesläisiksi , jos siellä pari koulukiusattua teiniä tekee itsestään pelleä.

Ei kai tässä muuta tosiaan ole kuin se, että ollaan Ilveksen puolesta ja Tapparaa vastaan. Itselle Ilves on vain naapuri, ei sen kummempaa. Hyvin mahdun tuntemieni Ilvestä kannattavien kanssa samaan seurueeseenkin. Netissä taas esillä enemmän näitä, jotka Tapparaa vastaan. Ehkä se kumpuaa sitten pitkästä menestymättömyydestä ja Tapparan pärjäämisestä. Hieno seura Ilves on, ansaitsisi pelkkää tukea ja kannattamista ilman Tapparan erityistä vastustamista.

1 tykkäys

No näitä on vähän liikaa ilvesläisissä, ja virallinen faniporukka takana.

3 tykkäystä

Oli huvittavaa kateltavaa ku ilveksen fanikatsomossa 5-7kpl n.15vuotiasta finninaamaa painaa huput päässä ja aurinkolasit silmillä sentterit pystyssä melkein koko ottelun…Luulis että tuollakin toi vanhempi ja asiallisempi porukka sais noi räkänokat ruotuun…

18 tykkäystä

Oikeesti näihin vois jo hallissa puuttua ihan Ilveksen ja Tapparan puolelta, tälläiset apinat ulos vaan ja porttikieltoa perään. Jos ei osata käyttäytyä niin opetellaan sitä käyttäytymistä sit loppuvuosi muualla.

6 tykkäystä

Tekisi mieli väittää ettei tuollaista voi tapahtua, eihän tuossa ole järjenhäivää. Ei tuolla ainakaan ole mitään tekemistä jääkiekkojoukkueen kannattamisen kanssa. Vielä jotenkin ymmärrän sen, että huudellaan älyttömyyksiä, mutta fyysinen koskemattomuus pitäisi ainakin säilyä. Onko tämäkin nyt matkittu jostain ulkomaisesta jalkapallokannattamisesta? Ei kaivata Suomeen.

3 tykkäystä

Antakaa nyt pikkuveljen fanien käyttäytyä, niinkun pikkuveljet käyttäytyvät oikeastikkin :smiley:
Kaikkialla se menee niin, että pienempi yrittää herjata isompaa. Turha kai tästä on provosoitua. Mä tykkään Ilveksen fanimeiningistä sen mielikuvituksellisuuden takia. Vaikka omassa lätkäjengissä ei ole oikeastaan mitään mistä voisi olla ylpeä, mestaruusmäärässäkin isoveikkana Tappara painoi ohi, keksivät he silti hirveän määrän kaikkea millä huudella. Nämä huutelut toki liittyvät siihen isoveljeen edellä mainitusta syystä. Antaa koirien haukkua, meidän karavaani kyllä kulkee.

4 tykkäystä

Miksi tämä Ilveksen fanikööri ei ollut itse raaputtamassa niitä tarroja pois vai oliko?

1 tykkäys

No kyllä peruskäytöstavat täytyy ihmisellä olla ihan sama mikä aihe, leikkimielisessä ivailussa jne ei oo mitään väärin, mutta tosta alkaa olla jo se leikkimielisyys kaukana. Ja noi yllämainitut huivien repimiset jne, jotain rajaa jo. En mä vaan itse pysty tajuaan. Mun mielestäni se on mies joka hävittyäänkin pystyy mennä kädestä pitäen onnittelemaan voittajaa, tää on taas juuri sitä päinvastaista, pikkupoikia jotka ei oo ikinä aikuistunu vähääkään.

4 tykkäystä

Onhan siellä toki poikkeuksellisen paljon henkilöitä, joiden ei kannata Mensan jäseneksi hakea. Mutta mieti, jos elämässä ainoa intohimosi on joukkue joka ei pärjää… En ihmettele että sitä paremmin menestyvää ja sen kannattajia ei kunnioiteta millään tavalla. Muutamalle ihan fiksulle Ilves henkiselle kaverilleni on tärkeämpää Tapparan tappio kuin Ilveksen voitto. Se jos mikä on myös surullista. No, jokainen meistä valitsee itse tapansa taaplata. Posin kautta saattaisi kuitenkin olla helpompaa.

4 tykkäystä

Saa noin ajatella joo, ei siinä. Surullista se on ja tunnen itsekkin pari moista tapausta :). Luusereita, mutta ei se sitä tarkoita että se oikeuttaa käyttäytymään ihan miten sattuu. Se siis pointtini :).

1 tykkäys

Mitään tarrojen liimaamista ainakaan kannata alkaa sen enempää puimaan tai antaa sen mennä tunteisiin, sitähän sillä juuri koitetaan hakee.

Juu ei, mutta mietin vaan että onko tuollainen sotkeminen hallissa sallittua. Ilmeisesti on.

Meidän puolelta parhaita “tarroja” on uudet mestaruusviirit, joita laitetaan ihan talon puolesta. Niitä pystyy pian melkein koskemaan D1-kulmasta, muttei nyppimään irti. Nostaa varmasti intohimoa.

24 tykkäystä

No yksittäisten henkilöiden aivopieruja en laskisi “Ilveksen fanitoimintaan”. Ne asiat, jotka tehdään OS41-alla/nimissä menee mielestäni tähän kategoriaan.

https://twitter.com/ssarskiii/status/1041007075130793984

15 tykkäystä