Tekee hyvää Ilvekselle hävitä playoffeissa iso sarja. Niin paljon on tullut Tapparalle onnitteluja hopeasta menneinä vuosina et siinähän näkee kuinka helppoa se voittaminen on playoffeissa.
Sitä tietoa ei ainakaan netistä pysty kaivamaan?
Olisko jossain kirkonkirjoissa mainintaa??
Pienestä asiasta taas on tehty aika iso juttu.
Tapparan virallisella tilillä on tykätty alla olevasta twiitistä. Tykkäys poistettu myöhemmin (todennäköisesti tykännyt vahingossa seuran tilillä, eikä omallaan), mutta kertoo Tapparan somevastaavan tykkäilevän ja ehkä kirjoittelevan näitä itse. Eikö ole aika samantyyppinen twiitti, kuin tuo Sami Raiskion?
Mielestäni kumpikaan nyt ei ole kovin paha asia. Paikallisvastustajien välillä kuuluukin vähän olla vastakkainasettelua.
Kirjottaa itse tai tykätä vahingossa ja poistaa, kun huomaa tykänneensä lienee kuitenki hieman eri asia. Ittekki oon instassa tykänny vahingossa jostain, kun kaksoisnapautus taitaa tarkoittaa tykkäämistä. Ei mulla asiaan sen enempää sanottavaa oo, mutta esimerkki ei oikeen mun mielestä toiminu tässä kohtaa.
Juu ja ei tuo ole yhtään sama asia kuin nimittely (joista jälkimmäinen on paljon, PALJON lapsellisempaa, säälittävämpää ja paheksuttavampaa).
Tuossa twiitissään Jimi Välimaa (huom! en tiedä kaverista sen enempää mitään) ainoastaan kuittailee ilvesläisten “matkimispsykoosille”, missä ei mielestäni ole mitään asiatonta - itsehän ipalaiset aloittivat, ja kyllä asiallisuuden rajoissa pysyvä verbaalinen puolustautuminen on ihan ookoo.
Ketju avattiin automaattisesti 6 päivän kuluttua.
Edelleen juhlitaan klo 20.10 joukkueen kanssa, itsekin vielä hallissa. Peli loppui 19.24. Ja tämä on mielestäni vain hieno asia!
Edit. Lisätään vielä tähän tämä Blegifanin viesti:
Ei haittaa kunhan tuutte huomiseksi pois sieltä.
Hyvä tunnelma tänään hallilla. Kookoo joukkueena sai varmaan neljästi aplodit ja osa pelaajista ja Olli Salo vielä erikseen. Kun joku seurantaketjussa sanoi, että ei mitään tyylitajua kun Kuudes KP huutaa Bonsaa ja Osasto huutaa päälle, niin tuohon sanottakoon että ensinnäkään kaikkea ei toiseen päähän kuullut, ja toisekseen niin varmaan kolmesti pistettiin omat chantit poikki ihan vaan että Kookoo fanit ja joukkue saavat oman hetkensä. Välillä kerettiin aloittaa chantti puoleksi minuutiksi, ja jouduttiin pistää heti poikki koska huomattiin että siellä oli jotain tällaista Bonsaksenin kiittelyä tms.
En ymmärrä, miksi täällä pitää vähätellä pronssia ja nauraa sille että Ilves fanit juhlivat sitä ja että sen voitto tuntuu hyvältä ja kiinnostaa. Eikö se ole vain ja ainoastaan hyvä juttu? Olisiko tässä pitänyt vain heti pelin jälkeen lähteä kotiin? Samallahan tässä kiitettiin joukkuetta kaudesta, ja lähes samanlainen meno olisi varmaan ollut vaikka häviö olisi tullutkin. Paidattomuutta joku kritisioi, enkä sitäkään oikein ymmärrä. Itse pidin kaikki vaatteet päällä, mutta voin sanoa että teki mieli kyllä riisua paita; oli ihan helvetin kuuma hallissa. En näe, miten tuosta jollekkin harmia koituisi.
Ja vielä siihen Tampereen ykköseen: pitääkö chantit olla palstan mielestä 100% faktaperäisiä? Kannattajille Ilves on tietenkin Tampereen ykkönen, vaikka olisi juuri pudonnut Mestikseen. Antakaa nyt kerrankin juhlia rauhassa, kun sille on aihetta
Varmaan teille pronssi ei tunnu miltään, mutta kyllä se Tampereen keltavihreälle puolelle on melko iso juttu. Ei tässä liikaa ole minunkaan elämäni aikana voitettu, ja tosiaan esimerkiksi kaikki alle 21 vuotiaat eivät ole eläessään nähneet Ilveksen voittavan yhtään mitään. Toista se on teillä.
Onnea finaaleihin, minun ja meidän muidenkin Ilves kannattajien osalta kausi on nyt taputeltu. Hyvä sellainen olikin. Ylpeä olen joukkueesta ja koko yhteisöstä.
Yksikin ikävä kommentti tietysti harmittaa, mutta minusta Ilvestä on onniteltu täällä ihan vilpittömästi. Mielestäni ainakin oikein hienoa, että ottivat mitalin.
On toki onniteltu, mutta paljon siellä niitä ei niin hyviä kommenttejakin on.
Niin, ootko oikeesti yllättynyt, että täällä niitä on? Meinaatko, ettei teidän foorumilla ole, jos Tappara sattuu menestyyn?
Varmasti noin.
ONNEKSI OLKOON. Hienoa, että Ilves on takaisin. Ja tämä on vilpitön viesti ilman kettuilua.
Tämä on sitten hyvä muistaa myös siellä suunnalla.
Joo niin on. Siksi poistinkin viestin, vaikka en henkilökohtaisesti mielestäni kovin usein ala päätäni aukomaan etenkään täällä. Ainakaan tarkoituksella.
Tämä palsta tuskin on Ilveksen kannattajalle oikea paikka, jos on kovin herkkä ottamaan itseensä kuittailuista/kritiikistä Ilvestä kohtaan.
Missä tätä on tapahtunut? Imo, juhlikoot ja pitäkööt hauskaa. En vain itse törmännyt palstalla tänään tuohon yllä olevaan, voin olla toki missannut.
Tiedostan asian, mutta esimerkiksi yritin vain oikoa tuota “tyylittömyyttä” kun jonkun Bonsa chantin päälle oli vissiin huudettu. Mutta oli miten oli.