Ilveksen ottelutapahtumat ja yleisömäärät

En nyt varsinaisesti ollut sen huutajan fani. Annetaan mahdollisuus. Toki hyvin pieniä määriä tulee kuunneltua kauden aikana.

Onko Hintsanen > Heinämäki?

Ilves myy osaan pelistään aitiota tarjoushinnoin. Toivottavasti vaan kertaluonteista.

Muistanko väärin vai onko Hintsanen aiemminkin ollut Ipan kuuluttajana?

On ollut, ja tehnyt ihanan klassikon “Ilves murisee” :grin:

2 tykkäystä

Ilves murisee on oikeasti hyvä! Kyllä olen surullinen, jos tuota ei soiteta enää areenalla.

Hintsasen kuulutustaidoista en puolestaan osaa sanoa mitään, mutta ensimmäiset huhuilijat sanoivat uuden kuuluttajan (Hintsanen) olevan “parasta A-luokkaa”. Annetaan mahdollisuus.

1 tykkäys

Mielestäni ei eroa nykyisestä.
Joskus luulinkin tätä teidän nykyistä kuuluttajaa Hintsaseksi. Samanlaisia meuhkaajia ne on molemmat, ja vielä samankuuloisia :sweat_smile:

On ja olen samaa mieltä, että pitäisi soittaa. Mutta päivitystä kappale kaipaa kipeästi sanoituksensa osalta.

No eipä itseä haittaa “meuhkaaminen”. Paljon parempi että hehkuttaa ja eläytyy kun että masentuuneena lausuu maalintekijän etunimen ja antaa yleisön huutaa lopun. Tämä minun mielipiteeni.

4 tykkäystä

Samaa mieltä tästä. Kyllähän Hintsanen hehkuttaa osaa.

Hintsanen oli muistaakseni silloin kuuluttamassa Ilveksen ottelun, kun oli se ysäri teema peli, missä oli ne violetit paidat.

En tiedä kuka Hintsanen on, mutta siitä olen varma että edellistä kuuluttajaa parempi hän tulee olemaan. Ilveksen edellinen kuuluttaja oli karmea :grin:

Muistan kyllä Hintsasen Ilveksen peleistä 90-luvulta, kun siellä “jouduin” tietystä syystä olemaan ja kyllä Hintsanen varsin hyvä kuuluttaja on. Mielestäni eläytyy ja luo fiilistä hyvin. Hänhän on laulaja ja näyttelijä, että sikäli ei tuo osaaminen tule yllätyksenä.

Hyvin ilvesläinen ääni.

1 tykkäys

Hintsasen ylikiree nasaali on hirvee kallopora,varsinkin kun se huutaa ja ääni nousee muutaman oktaavin.

1 tykkäys

Makuasia. Itse salaa tykkäsin aikanaan. Voi olla, että mielipide on toinen, kun joskus seuraavan kerran kuulee.

Mun mielestä Ilveksen “Hakametsä-kuuluttaja” oli varsin hyvä, harmi että vaihtavat hänet. Häntä edeltäneestä ei nyt tartte edes puhua. :sweat_smile: :sweat_smile:

2 tykkäystä

Kai sää ny “tartu mikkiin” Hintsanen tiedät? Sami Hintsanen on myös laulanut “Ilves murisee” kappaleen.

No onhan tuo naama tuttu kun googlaa :smiley:
Ilves murisee -biisiä taas en ole edes kuullut :grin: aukko sivistyksessä!

2 tykkäystä

Ole hyvä:

5 tykkäystä

Jaahas. :smiley: kiitos tästä.
Ainakun Ilves vetää somessa tmv. paremmin kuin Tappara, niin kuuntelen tämän ja katson youtubesta videon missä halpa kissa-maskotti käy pissimässä tolpan juureen :joy:

9 tykkäystä