No täälläkin on useamman toimesta todettu, että Haapalan mahdollinen penkitys olisi ihan ansaittu. Ei kysymys ole siitä etteikö mahtuisi 12 parhaan hyökkääjän joukkoon, vaan siitä että jos pelaat joka pelin ilman kilpailua, niin mitä se motivoi antamaan parastaan? Välillä yksi peli huilia tekee ihan hyvää.
Anssi Ritari näkyy olevan selostajana, ei ole minun suosikkini. Tilastoja saa kuulla paljon ja se ärsyttää, kun Anssi riemastuu Tapparan epäonnesta.
JyppiRitari tänään äänessä, kommentaattoreita ei vissiin messissä.
Jep, Tämän takia pois. Iskua tullut. Penkityskommentit sikseen.
Näin on!
Leveyttä tarvitaan keväämmällä.
Siellä alkaa kohta peli. Eikö voitaisi nyt vain tyytyä siihen, että Henrik Haapala ei ole tänään kokoonpanossa. That´s it.
Vaikka olisi poikaan kuinka läheiset suhteet, niin ei kai penkitysspekulaatioita sentään aivan henkilökohtaisesti kannata ottaa. Eteenpäin!
Vastasin Henkan poissaoloa koskien hänen omaan ketjuunsa.
Itse ottelusta. Omasta mielestäni on hyvä, että kokeillaan. Nyt on erittäin mielenkiintoiset ketjut jalkeilla ja Laineelle pitäisi tarjoilun pelata. Nyt on nimenomaan hyvä aika tehdä kokeiluja, kun vastassa on heikko Ilves - ja vaikka turpaankin tulisi, niin se ei katastrofi olisi.
Yllä @ljpp mielestäni ansiokkaasti spekuloikin, että herätellään joukkuetta ikään kuin ennakkoon, kun on potentiaalinen ohipeli tiedossa. Tämä on täysin mahdollista. Toivottavasti joka ikinen on hereillä. Kunnon murskavoitto pitkästä aikaa maistuisi.
Jos me fanit olemme ehkä vähän rotsi auki ennen peliä, niin toivottavasti pelaajat eivät ole.
Ei tietenkään, mutta spekualatiot ja huhut muuttuvat aika nopeasti totuuksiksi, eikä meistä varmaankaan kukaan halua sellaista, eihän? Joten lopetan tämän asian vatvaamisen ja sanon, että Haapalaa ei penkitetty.
Innolla odotan illan peliä ja varsinkin tuon Järvisen ketjun suorituksia. Toivottavasti pystyvät pari maalia värkkäämään ihan tasakentinkin
En halua mitään vastakkainasettelua, mutta onko sinulla asiasta sitten varmaa tietoa, vai?
Henkkaa olisi ehkä kaivattu. Xavi ja Henkka ovat parhaimmillaan sellaisia pelaajia, joita ei kaikissa joukkueissa ole edes yhtä. Olen huomaavinani Jasussa samaa joukkueen eteen pelaamista!
Anteeksi off-topic.
Ketjumuutokset eivät sitten kuitenkaan toimineet toivotulla tavalla, joten paluu vanhaan sabluunaan lienee paikallaan. Alku näytti liiankin hyvältä ja kaiketi pojatkin tuudittautui tunteeseen, että tämähän menee puolivaloilla, no voitto kuitenkin tärkein.
Entäs sitten tämä Varvion tähtien anto tällä kertaa, naurettavaa perseilyä!
#91 Kai Kantola (1+0=1) 1. tähti Valitsija: Jarkko Varvio
#25 Markku Flinck (1+0=1) 2. tähti Valitsija: Jarkko Varvio
#32 Henri Kiviaho (100,00 %) 3. tähti Valitsija: Jarkko Varvio
Varvio on fiksu mies!
Mitä, eikö palkittu Joonas Vihkoa.
Tuo nyt ei enää mene sen piikkiin, että niin aikaisin pitää toimittaa lista kenttäkuuluttajalle. Mitä noita tähtiä edes jakaa, jos ne on tuollaista “kotijoukkueelle kaikki, meni miten meni” -luokkaa? Aivan täyttä pelleilyä.
Vai onko näille valitsijoille sitten annettu ohje, että kaikki tähdet annetaan aina kotijoukkueelle? Jos näin merkillinen ohjeistus on, sitten Varvion Jakelle synninpäästö.
Useimmissa tähdittelyissä on valitsijoilla objektiivinen ote luottamustehtäväänsä ja hyvä niin!
Näin ilman muuta. Yritin vain miettiä jotain lieventävää asianhaaraa Varvion valinnoille.
Jos hänelle on sanottu, että valitset mielestäsi Ilveksen kolme parasta pelaajaa, niin sittenhän hän on tehnyt työtä käskettyä. Siihen kriteeriinhän tuo lista kyllä sopii.
Mää oon kerran ollu antamassa tähtiä Tapparan ja Saipan pelissä. Tappara johti 3-0 ja niitten maalivahti piti joukkuettaan pelissä mukana. Saipa nousi 3-2:een ja Lehto piti Tapparaa voitossa kiinni.
Mun tähtiehdokkaat olivat voittomaalintekijä Öhman, ja maalivahdit. Jari Perkiö Iltasanomista puhui toisen “maallikon” puolelleen ja Lehtoa ei palkittu ollenkaan. Koskenkorva palkittiin sen sijaan.
Olin radion varassa kaksi ensimmäistä erää ja kolmannessa sentään Ruudun ääressä. Jos nyt ei ihan pahasti silmät harittaneet niin mielestäni Tappara voitti kolmannessa erässä kaksi tai kolme aloitusta. Kiinnittikö kukaan muu huomiota?
Kukas nyt tokana kun sama pas… jatku , sulla varmaan taas sekee näkemys