Miksi Heljanko maalissa taas…
Siksi, koska kyseessä on yksi Liigan parhaista veskareista, ellei peräti paras.
Heljangolle pakko saada onnistumisia Ilvestä vastaan. Jos keväällä tulee Ilves vastaan niin aika vaikeeta Heljangolla lähtee pelaamaan, jos ei ole pelannut yhtään hyvää paikallispeliä runkosarjassa.
Mää lähtisin siitä että Tapparan pitää tehdä yksi maali enemmän kuin vastustaja niin ei jää Heljangosta kiinni.
Jos joku näki sen Tanuksen kokoonpanossa, niin se ei sitten liittynyt mitenkään mihinkään viralliseen kokoonpanoon. Otin itse sen siihen valmiiksi ja muokkaan ketjuja, jos Tanus on kokoonpanossa. Ei ollut ja unohtui sitten vaan nimi näkyville, jonka muokkasin pois.
Jos ammuttas muualle kuin logoon.
Olisin toivonut näkeväni Kaken maalilla tänään…
Juu näinhän se on, mutta pointti oli se että kyllä Heljangon pitää nää pelit pelata, keväällä kumminkin voi joutua pelaamaan koko sarjan Ilvestä vastaan.
Ilvestä vastaan torjuntaprosentti yksi liigan heikoimmista
Onhan tuossa useampi kausi ollut aikaa laittaa päätä kuntoon. Ei ole isosti paikallisiin auttanut.
Edit: maalivahtina paras liigassa, hankala tosin vertailla kun edessä pelaava viisikko vaikuttaa paljon lopputulokseen.
Ei kai vuokralla oleva veskari pelaa kärkipelejä?
Missäs tuo kielletään? Ja itse olen ihan tyytyväinen Heljangon valintaan. Luotan niihin, jotka näitä päätöksiä tekee.
Ei Tappara peluuta veskoja siten, että Kake Randelin olisi ollut maalissa tässä ottelussa. Se oli ollut aivan uusi sivu Tapparan veskaripeluutuksessa.
Kai se Heljanko nyt voi muutaman imuroida , vielä vaikka parissa seuraavassakin. Laskee pääoman tuottoa ku vähän lipsuu.
Kunhan laittaa poffeissa luukut kiinni. Kovissa peleissä se on onnistunut ihan ”kohtuullisesti”.
Kyllä maailmankirjat on sekaisin, jos urallaan 15 pääsarjaottelua pelannut kakkosmaalivahti laitettaisiin maaliin, kun sarjan ykkönen ja kakkonen on vastakkain. Varsinkin kun ykkösmoke on hallitseva kaksinkertainen mestari ja Urpo Ylönen -voittaja ja johtaa sarjan voittotilastoa.
Joukkueen parhaiden pelaajien varassa mennään, eikä niin, että milloin mistäkin syystä laitetaan sivuun ja toivotaan ihmeitä.
Sattuneesta syystä ei nyt hirveästi sytytä tämä peli ja intoa laski entisestään Tanuksen puuttuminen kokoonpanosta. Tanuksen paluuta lähinnä odotin tältä peliltä. No, pessimisti ei kait pety.
Ei ole pelannut paikallisia omalla tasollaan.
Tappara - Ilves 3-4 (ja)
Heljanko 80,0%
Gunnarsson 85,7%
Ilves - Tappara 4-3
Heljanko 87,5%
Gunnarsson 90,9%
Tappara - Ilves 3-5
Heljanko 83,3%
Malek 88,0%
Tappara - Ilves 5-3
Heljanko 84,2%
Langhamer 78,3%
Ilves - Tappara 0-2
Heljanko 100%
Langhamer 95,2%
Tappara - Ilves 3-4
Heljanko 83,3%
Langhamer 90,0%
Ilves - Tappara 3-5
Heljanko 85,0%
Malek 83,3%
Tappara - Ilves 1-4
Heljanko 76,9%
Langhamer 96,0%
Ilves - Tappara 3-0
Heljanko 90,9%
Langhamer 100%
Tappara - Ilves 2-1 (vl)
Heljanko 95,0%
Langhamer 96,9%
Ilves - Tappara 4-3
Heljanko 82,6%
Langhamer 91,2%
Ilves - Tappara 0-7
Heljanko 100%
Taponen 80,6%
Tappara - Ilves 3-6
Heljanko 70,0%
Zherenko 90,3%
Siinä Heljangon historia Nokia Arenan ajalta. Pelannut kaikki paikallispelit.
Ilves 7 voittoa + 1 jatkoaikavoitto.
Tappara 4 voittoa + 1 rankkarivoitto.
Mistä nuo kokoonpanot on jo nähtävissä? Oon tätä jo pitempään ihmetellyt näissä ketjuissa, kun en itse löydä virallista mistään
Veikkaukselle ne tulee klo 12 aikaan.
Pitkäveto tai Tulosvetokohteesta “Tilastot” → Kokoonpanot