Jalkapallon EM-kisat 11.6.-11.7.2021

Onko sinulla lippuja kisoihin?

  • Ei
  • Kyllä ja olen näillä näkymin menossa
  • Kyllä, mutta olen perunut matkan
  • Kyllä, mutten oikein tiedä, mitä tehdä lippujen kanssa

0 voters

Kesän miesten jalkapallon EM-lopputurnauksessa mukana olevien joukkueiden pelaajamäärä on 26 eli kolme enemmän kuin normaalisti, raportoivat tiistaina Times -lehti ja uutistoimisto AP. Niiden lähteiden mukaan Euroopan jalkapalloliitto Uefa virallistaa 26 pelaajan määrän vielä tällä viikolla.

2 viestiä siirrettiin ketjuun: Suomen jalkapallomaajoukkue Huuhkajat

Kova on jengi.

2 tykkäystä

Espanjan jengi herättänyt keskustelua?

Onhan tuo jännä, ekaa kertaa jätetään Real Madridin pelaajat pihalle. Toki sielä nyt ei kauheasti vaihtoehtoja ole. Nacho pelannut ainoastaan hyvin. Ramos ja Vazquez loukissa, ja Asensio aivan paska.

Ja toki myös Iago Aspasin ulos jättäminen herättää kysymyksiä. Ja myös tuo 24 pelaajan joukkue, kun 26 saisi olla.

2 tykkäystä

Tästä lähdetään tiputtamaan pelaajia!

3 tykkäystä

Itseäni ainakin Marcos Llorenten puuttuminen ihmetyttää, ne pelit mitä olen katsellut niin kohtuullisen hyvin vetänyt.
Ehkä vähän loppukaudesta ” hyytynyt”.

No saakeli, olihan se tuolla🤣, kiitti Lucho💪

1 tykkäys

Jossain törmäsin että viimeksi Espanjan maajoukkue ilman Realin pelaajaa on esiintynyt vuonna 1923.

Italian joukkuetta tässä odottaa. Tuskin jäi euroviisut kesän ainoaksi menestykseksi. :slight_smile:

1 tykkäys

Ai niin juu, tämäkin ihanuus alkaa taas melkein Jääkiekon MM-kisojen jälkeen…meneekin kesä hyvin.

5 tykkäystä

4 lippua Tanska -Belgia matsiin ja hotelli maksettu, matkustaminen vain itselleni mahdottomuus eikä rahoja kummastakaan palauteta, ihan ok :grinning:.

1 tykkäys

Tanskalla on kyllä vahva joukkue. Suomi joutuu kyllä todelliseen testiin. Selkeästi ollaan altavastaajia tässä lohkossa eikä hirveästi mitään odoteta mutta ehkä tämä yllätysmomentti onkin Suomen vahvuus.

1 tykkäys

Pietariin lähdössä Belgia-peliä katsomaan. Melko säätöä ollut järjestelyiden kanssa. Ei tämä koronamatkailu helppoa ole…

Lippu oli hallussa Suomen kannattajapäätyyn avausmatsiin Parkenilla Tanskaa vastaan, mutta jatkokarsinnassa (rajoitettu katsomokapasiteetti) jäi lopulta käteen musta pekka ja meikäläinen kattelee vissiin kisat telkkarista. Matkustaminen olisi ollut toki hirveää säätöä Köpikseen ja tähän tilanteeseen on tullut asennoiduttua toista vuotta mutta kyllähän se UEFA:n maili lippuperuutuksesta aika rankasti söi miestä.

5 tykkäystä

Varmasti.
Mulla on muuten yksi ylimääräinen lippu tohon Belgia-matsiin. :wink:

1 tykkäys

Pitäiskö laittaa pörssikisa? Olisiko mukaan lähtiöitä?

Leijonapörssi-vaihtoehtoni oli sutta ja sekundaa, mutta tämä ei ole. Viisi vuotta sitten oli oikein toimiva tämä UEFA:n oma, eikä mitään ole muutettu. Etuina Futispörssiin eri toten maksuttomuus ja nimimerkillä pelaaminen.

4 tykkäystä
1 tykkäys