Onkos ensimmäinen latvialainen Tapparassa?
Ei ole. Alexander Kercs nyt ainakin oli Latviasta.
Leonid Tambijevsia unohtamatta
Aleksandrs ja Leonids.
Tervetuloa. Lempinimi kummelin mukaan Janis Petke😜
Tappara ei siis vielä ole julkaissut häntä?
Ei ilmeisesti
En oo huomannu, että mikään muukaan media olis hereillä tänä asian suhteen. Eikö ne muka käytäkään tätä foorumia lähteenä?
ID 4827 on tekeillä, eiköhän kohta julkaista
Toimittajilla on late morning, kun eilen päivitetty sivuja yöhön asti
Sulla on liikaa aikaa, hyvä niin.
Uskoisin, että tämä on hyvä hankinta. Pelasi olympialaisissa, pelasi isolla vastuulla Jokereissa. Tämä vuosi vissii vähän hankalampi. Mutta annetaan mahdollisuus.
Kato Röglen juhliminen on venynyt pikkutunneille, eikä sitä nyt pikku humalassa ehdi vieläkään kirjoituskoneen äärelle
Leijonat.fi:ssä on onneksi joukkueena Tappara
Tälle iso peukku, vaikkakin näyttäisi, että tämä vuosi on ollut vähän alakuloinen. Kuitenkin tätä hyvää toista maalivahtia tarvittiin, ja tämä käy enemmän kuin hyvin.
Johan oli pommi. Uskokaa tai älkää, minulla ei ollut aavistustakaan tästä siirrosta, ei niin minkäänlaista vihiä. Ja yllätys tämä on monelle muullekin muka tietäjälle, kuin minulle.
Seurasin Janisin (en tiedä, miten taivutetaan) Jokereiden aikana ja tykkäsin kaverin pelistä ihan älyttömästi. Se kaveri haastaisi kyllä Helkun, mutta en ole häntä tänä vuonna seurannut, joten hiukka arvoitus. Pitää katsoa 1 peli, niin pystyn sanomaan tarkemman mielipiteeni.
Vaikea sanoa, että mikä vaikutus tällä on nykyiseen tandemiin. Helkku tuskin korvaansa lotkauttaa, uskon niin. Hänen itseluottamuksensa on tapissa. Eilen illalla mietiskelin ittekseni, kun olin edellisen surutyöni tehnyt, että alan hissukseen olemaan sitä mieltä, että Helkku on Tapparan nykyhistoria toiseksi paras Metson jälkeen. Ei tarvitse minua tästä mielipiteestä ampua, koska mielipide on ihan minun ikioma, eikä sitä voi ottaa pois.
Suuri peikkohan minulla oli, että joku Tikke Takke saattaisi miettiä Helkun telomista pleijareissa. Nyt siitä ei välttämättä olisi hyötyä.
Nyt mielestäni Tapparalla on liigan ylivoimaisesti kovin mokkekolmikko ylivoimaisen kenttäpelaajamateriaalin lisäksi. Siitä on vaikea olla kenenkään eri mieltä. Jos tuolla ei mestaruutta voiteta, niin se se vasta ihme on.
Ainut mikä minua kaihertaa, on se, että miten Kari ottaa tämän. Minulla on siihen mielipide, mutta pidän sen oma tietonani. Toivottavasti Karin kanssa on puhuttu asiasta.
Palaan Janisin otteisiin, kun hän pelaa. Treenejä en viitsi mennä katsomaan.
Samaa mieltä, mutta väitän että Karin kanssa on asia käyty. Asia on hänelle hyväksi, jonka hän toivottavasti näkee myös itse. Eli aikaa on kehittyä, ei hirveää painetta vielä tällä kaudella niskaan, mutta paljon oppia. Myös kehittämään sitä henkistä puolta, joka on ollut viime sysksystä lähtien yhtenä kehityskohteena.
Mahtava on kolmikko, ja Karin aika tulee vielä.
Eikös Kari pysty nyt tämän kautta myös saamaan hänen kehityksen kannaltaan tärkeitä pelejä alle joko Mestiksessä tai sitten A-nuorissa?
Tapparan uutinen ja Jukan ja Näykin kommentit.
-Kalnins vahvistaa maalivahtipeliämme loppukaudeksi edelleen haastavina aikoina. Tiedämme hyvin hänen osaamisensa maalivahtina ja siksi tartuimme häneen kiinni, kun se tuli mahdolliseksi, kommentoi Tapparan urheilujohtaja Jukka Rautakorpi.
-Kyseessä on hyvän työmoraalin omaava, positiivinen persoona. Hän on saanut kokemusta hyvissä sarjoissa viime kausina. Kalnins on nykypäiväinen maalivahti, jolla on hyvä kyky lukea peliä ja sijoittua järkevästi pelin kannalta, kertoo Tapparan maalivahtivalmentaja Aki Näykki.
Eiköhän tämä tarkoita juurikin sitä, että lähtökohtaisesti Piiroinen pelaa KooVeessa tai Tapparan A:ssa loppukauden.
Toivon todella, että tämän myötä loput pelit menevät 5-5 tai ehkä jopa kalninsille 6-4 tai vastaavaa, jotta hänellekin saadaan pelituntumaa. Menee järki, jos loppupelit menevät heljangolle 10-0 tai 9-1.