Tuskin Liigan runkosarjan ohjelmaa oltiin tammikuussa tehty. Torstain olisi voinut jättää välistä, mutta perjantain pelit ymmärtää, koska niitä ei ole tuhlattavaksi, kun yleisöllisesti lauantain kanssa varmaan kiinnostavimmat.
Nyt ei käynyt kuinkaan vaikka olen Helsingissä kumpanakin päivänä. Torstaina Tapparalla ei ole peliä, ja perjantaina on peli Raumalla. Ui Rauman pelit on muutenkin sellaisia jotka joutuu kattomaan mutella ku sitä yhtä raumalaista vakihuutajaa ei jaksa kuunnella.
@Raumalainen ootko se sinä siellä kameran vieressä aina huutamassa?
Mode-edit: yliviivattu väärä aihe
Avautuuko Hartwallin ovet klo:18.00?
Näin muistan lukeneeni ja siihen torstaina tähtään.
Toivottavasti tuolla on fanitavaraa myynnissä. Itseä kiinnostaa lähinnä Barkov T-paita numerolla, edellinen vuiodelta 2013 on jo kulahtanut.
Näköjään NHL shopissa kopioidaan tekstejä ihan surutta, tälläinen virhe (tai sitten ihan kaikkea ole vielä kerrottu;) jäänyt tekstiin
Aivan varmasti on myynnissä. Veikkaan, että fanituotteiden myynti käy aika hyvin torstaina ja perjantaina.
Ilmeisesti viime syksynä Tukholmassa Coloradon ja Ottawan välisissä peleissä oli ollut jokseenkin ohkainen tarjonta fanituotteista.
Muistakaahan sit kaikki paikanpäälle tulevat tunnustaa väriä smart casual tyyliin, eli sinioranssit huivit kaulaan. Osotetaan ylpeyttä omista pojista.
Kannattaahan sitä tuoda esille, kaksi viimevuosien valovoimaisinta Tapparalaista.
Eiks se nyt ole ihan sama jos pari hassua peliä jää välistä? Tai no mulle ei ainakaan oo mitään väliä vaikka Tappara pelais molempina päivinä. En ole ottanut edes selvää pelaako.
Aleksander Barkov karkasi Helsingin NHL-huumasta Tampereelle – sai lautaselleen äitinsä erikoisruokaa: “Olin kesämökillä ja hyppäsin järveen”
Kelpaako oranssi pipa?
Nämä jos mitkä ovat hienoja hetkiä vaikka eivät NHL mestareita olekkaan. Kannu käyny Paten ja Sashan kouluissa.
Jos joku torstaina menee katsomaan niin olisi kiva kuulla vähän noista paitavalikoimista ja hinnoista. Itse olen menossa perjantain peliä katsomaan.
Itse menen torstaina ja heti kun ovet aukeaa. Jos on tilaa, niin voin käydä väijymässä. Toki saatan mennä myös kaljalle.
Yksi viesti siirrettiin uuteen ketjuun: Myydään: lippu to 1.11.2018 Florida-Winnipeg-peliin
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Hyvät ja huonot käytöstavat
Lippuja vapautui tänään ja satuin olemaan läppärillä kun viesti tuli joten torstaille lippu hintaan 89,- plakkarissa. Trokarit kyykkyyn.