Savinainen, Merelä, Lehterä tai Heljanko. Siitä voi jokainen valita mieleisensä MVP:n, eikä mene pieleen
Kukaan näistä ei riitä. Tarvitaan liigamestaruus kaudelta 2022-2023. Sitä ei ole vielä noista ehdokkaista kellään.
Vielä. Edit. No nyt on! Ja Xavi on ihan oikea valinta!
Olen kyllä todella onnellinen siitä, että tämä kyseinen herra voitti seurajoukkuemestaruuden.
Piti sanansa. Tuli takaisin Tapparaan ja saa nyt maistaa sitä kirkkainta.
Kaikki tietävät erään toisen hieman samalaisen Tappara-taustaisen sentterin, joka ei sitä päässyt kokemaan.
Olihan Jori pelaajanakin aivan jäätävä vahvistus tämän kauden Tapparaan. Pulunsilmäsyötöt ja tuplamännät ai että.
Olen niin onnellinen, että Jorsti palasi Tapparaan hakemaan omansa. Ympyrä on sulkeutunut, kiitos kaikesta ja onnea jatkoon!
Tuli hakemaan kannua ja sai jopa kaksi.
Voi sanoa että onnistunut comeback.
Oliko Jori siviilit päällä kopissa heti jo Tapolan puheen jälkeen? Muut on vielä täysissä vehkeissä ja Jori käyny jo suihkussa?
“Jääkiekko on maailman tärkein turha juttu”.
No niin, tässä odotukset viime kesältä. Jokunen siinä osuikin, kahta mestaruutta en osannut kuitenkaan odottaa
Suosittelen kattoon Tanuksen ig storyn, Jorsti painelee Ranskan futismaju tanssia
Se oli todella kaunista katsottavaa
Hieno tarina. Tuli, näki ja voitti. On julkisuuteen aikoinaan sanonut, että joskus takaisin Tapparaan ja otetaan mestaruus, joten sanojensa mittainen mies. Aikoinaan kyseenalaistin miehen sopimusta, koska kantani niihin tiettyihin asioihin on hyvin jyrkkä. Alkukaudesta jossain kohtaa epäilin aika vakavastikin, että mitäköhän tästä tulee, kun peli oli pelkkää syötöillä neppailua. Jossain kohtaa kevättalveakin taisi vielä kirosana päästä, kun ykkösketju otti yhdessä vaihdossa -2 kotipelissä. Mutta mitä kovemmaksi pelit muuttuivat, sitä kovempi oli Lehterä. Kuten Saravo sanoi, niin ilmekin vakavoitui ja fokus oli vain olennaisessa.
Kokenut Lehterä on aika erilainen pelimies kuin nuori Lehterä. Yhteistä on loistavat syötöt ja ajoittain tapa kääntää syöttö lavan kärjellä vielä toiseen suuntaan, salibandyn tyyliin. Uutta oli vääntövoima ja härkämäinen kamppailupeli. Hetkittäin Lehterä oli jopa ilkeä. Poikkaria tuli ja kerran hukkuivat hanskatkin!
Hieno tarina ja hieno ympyrän sulkeutuminen, jossa kaikki saivat mitä halusivat. Lehterä mestaruuksia, Tappara johtavan sentterin ja Liiga valovoimaisen paluumuuttajan. Olisihan tässä toinenkin kausi mennyt, mutta jos ura jatkuu muualla niin sitten jatkuu - teki mitä lupasi.
Viesti siirrettiin ketjuun: Huhu: Jori Lehterä IFK:hon 2023-24?
Vanhimmiten Lehterä ja Kontiolan ero on vain kasvanut, Lehterä on viimeisen päälle ammattiurheilija edelleen ja huokuu sitä kaikessa. Konna oli hauskuuden takia mukana eikä olisi millään tavalla haastanut Joria. Jos joku kaudessa jäi harmittaan niin se ettei Ilves hoitanut omaa osuuttaan siitä että olis päästy mittaan se mihin molemmat organisaatiot oli satsannu
Oli kaks ihan mahtavaa hetkeä jäällä mestaruusjuhlissa:
-
Kun Joria ja Vellua kuvattiin kuutiolla, Jorsti näytti toisella kädellä 5 (SM-kultaa) ja osoitti Vellua
-
Tuplamäntä kun haki mitalin
Huikea pelaaja ja persoona.
Vaikeahan tällaista kautta on ylittää. Käytännössä mahdotonta.
Kaikki saivat enemmän kuin oli toivottu.
Tietyllä tapaa paras hetki lähteä, jos joskus lähtee.
Tarina Tapparan kanssa kuitenkin erilainen kuin niillä, jotka lopettivat uransa rakkaimmassa seurassa&mestaruuteen.
Mutta kiitollinen olen siitä että tämä kausi meni näin. Se Instagram ilmoitus seuraan paluusta ja live Is life:n hyräily sen lopussa… Klassikko.
Jos Helsinkiin menee, niin mitähän siinä ilmoituksessa kertoisi… “oon aina halunnu pelata Åstenin kanssa… Ja kiva kun jokerit pelaa joskus samassa hallissa”…
Näinhän tämä on.
Saattaa välillä unohtua, kun aikuiset ihmiset rakentaa satojen miljoonien halleja ja touhottaa ties mitä, mutta työllistämisvaikutuksista ja elämyksistä yms. huolimatta jääkiekolle ei todellakaan ole universumissa mitään järkevää perustetta, vaan se on valtavaa raaka-aineiden, energian ja ajan hassaamista.
Silti tai juuri näistä syistä toki tykkään itse seurata.
Kyllä mulle jatkotkin kelpaa paremmin kuin hyvin, mutta jos jää tähän niin ei tämäkään huono kohta ole lähteä. Kausi meni täydellisesti ja jää kaikille hyvät muistot.