Jori Lehterä

25 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: MTV Rikospaikka 26.09.2018: Poliisi epäilee Jori Lehterän sekaantuneen kokaiinivyyhtiin

Oikeusprosessille on oma ketjunsa. Pysytään tässä ketjussa pelillisissä asioissa.

2 tykkäystä

Ketju avattiin ajastetusti 14 tunnin kuluttua.

Minulla ei ollut aikaa saada NHL-tarjouksia. Hyväksyin heti sopimuksen SKA:n kanssa.

3 tykkäystä

Kämppä myyntiin

https://www.is.fi/khl/art-2000006178203.html

Lehterä bongattu eilen Moskova-Helsinki lennolla. Lähde: jodel eli “pientä” varausta lähteeseen.

Hyvin näyttää Jorstilla kulkevan. 2+2 ekaan harkkapeliin.

18 tykkäystä

Eikös tää ollu jo toinen peli ?
Ensimmäinen päätty Sotshille 2-1.
No, joka tapauksessa hyvin näyttää pelit maistuvan. Mun puolesta sais Tapparaan tulla vielä jossain kohtaa.

5 tykkäystä

Lehterää peluutetaan SKA:n ylivoimassa neliön/kolmion keskellä. Luulisi että saisi enemmän irti, jos olisi kapellimestarina jakelemassa syöttöjä.

4 tykkäystä

Eikös se vetäny änärissäkin samoilla tonteilla :thinking:

Ulkomuistista heittäsin, että SKA on pelannut ennenkin hieman poikkeavasti ylivoimaa.
Puolustajilla maila laidan puolella, ei keskellä, jotta maalin kulmalta annettuun syöttöön (pakille) pystyy tälläämään paremmin one timerin.
Näkeehän tätä silloin tällöin muuallakin.

1 tykkäys

Lehterä saa aika paljon kehuja valmentajaltaan.

Venäläiset valmentajat ovat yleensä vähäsanaisia mumisijoita median edessä, mutta SKA:n päävalmentaja, kivikasvoinen Aleksei Kudashov yllättää. Lehterästä kysyttäessä tekstiä alkaa tulla ja paljon.

– Jori on tärkeä osa joukkuettamme, hän aloittaa ja jatkaa:

– Sekä me ymmärrämme että Jori itse ymmärtää, että tärkein asia on joukkue. Ja hän on valmis tekemään kovasti töitä joukkueen eteen sen sijaan, että ajattelisi omia henkilökohtaisia tilastojaan.

16 tykkäystä

Jorsti pitkästä aikaa maajoukkueessa! Toivottavasti yleisö ois päässy yli jo menneestä kohusta ja annettais sen asian olla.

21 tykkäystä

Hyvät otteet SKAssa on noteerattu

2 tykkäystä

Mitään tietoa miehestä? Helmikuun puolessa välissä pelannut viimeksi SKAn riveissä.

1 tykkäys

Ei ainakaan loukkaantuneeksi ole merkitty eli punasta ristiä ei löydy nimen perästä. :thinking:

3 tykkäystä

Tuorein urheilucäst, jossa Antti Mäkinen vieraana paljastaa että Rotenberg tekee Ska kokoonpanot ja Jori jäänyt omistajan suosion ulkopuolelle. Eli Jorsti on ”omistajan koirankopissa.”

3 tykkäystä

Kai tuo oli vitsi. Voiko Pietarissa jääkiekko olla niin puuhastelua, että omistaja päättäisi ketä pelaa.

3 tykkäystä

Tästä tuohon liittyvää voi olla tuloillaan vähän myöhemmin. Palaan tähän jos olen oikeassa. Uskomaton liiga kaiken kaikkiaan.

6 tykkäystä