Jukolan / Venlojen viesti

Kannattaa ilman muuta lähteä aistimaan tunnelmaa. Itsekin lähtisin mukaan vaikka huoltomieheksi, koska tuon tapahtuman juttu tällaiselle harrastelijalle ei ole varsinaisesti itse suoritus vaan ennemminkin se tunnelma mikä tuolla on. Tottakai on hieno fiilis päästä kipittään loppusuoraa kohti vaihtoa. Siellä on jengiä kannustamassa, vaikka huiput ovat olleet maalissa jo aikoja sitten.
Hyvän mielen tapahtuma kyseessä.

2 tykkäystä

Valtavaa intoa ei ole ollut lähteä juoksemaan tuonne tänä vuonna, vaikka itse tapahtuma kiinnostaa.
Nyt pakatessa huomaa, että tässähän meinaa kuitenkin vähän innostua ja vielä hienompihan on se fiilis, kun oma urakka on suoritettuna.

8 tykkäystä

Ennakkoa

3 tykkäystä

Hyvää reissua @Oijennus ja muut osallistujat! Mää mukavuudenhaluisena katson lähdön sohvan nurkasta jalkkispelin ohessa ja siirryn siitä pikkuhiljaa sängyn puolelle. Mutta ajatuksissa kaikki metsässä pinkovat tutut ja tuntemattomat. :grin:

4 tykkäystä

Kiitos.
Mä heräilen luultavasti 03-04 kylmettyneenä teltasta. Murisen ja ähisen vaatteet päälle ja syön banaania.

6 tykkäystä

Ja nyt matkalla kohti Kauhavaa.

6 tykkäystä

Täällä ollaan jo paikan päällä. 4 tuntia kesti ajomatka.

Näyttäisi siltä että tuolla sataa kohta, ainakin niin tummia pilviä lentokentän ympärillä kun kamerat kuvaavat sieltä ja täältä eri suuntiin.

Seinäjoella ainakin sataa reippaasti.

1 tykkäys

Kauhavalla sataa, mutta eikö tuon illan mittaan pitäisi kirkastua.
Itse tulee viikonloppu vietettyä tässä parin kilometrin päässä kentästä, pitäisiköhän sitä pitää pihasauna lämpöisenä palstalaisilta läpi yön :thinking:

1 tykkäys

Vähemmän yllättäen Stora Tuna OK ankkuri Tove Alexandersson nostaa joukkueensa kärkeen.

Venlojen viestin lopputulokset kärjen osalta:

Ei näytä Janne Salmi olevan Jukolan kommentaattorina. Mielestäni tuossa hommassa hän oli todella hyvä.

1 tykkäys