Käykö niinkuin viime kaudella Sisterin kanssa? Tuommoinen jääkaappi kun menee laitaan niin 50/50 päähän kohdistuneita kun kyynärpää muiden ohimon kohdalla.
Todellakin, olihan Jasu mestaruuksien kulmakiviä. Palstan vastaanotto ei vaan ollut kovin innostunut kun siirrosta uutisoitiin, ja siihen viittasin.
Nimenomaan tulevaa eli pleijareita varten. Ja sikäli “sentterivajetta” paikkaamaan kyllä, että Ahosen ei luotettu pärjäävän keväällä, jos tarvetta pelata olisi.
Onhan tää oletettavasti pelityyliltään (se vähä mitä Jukureita kattonut) köyhemmän miehen Sylvegård/Pavel, eli loukkien ja pelikieltojen varalle samaan rooliin pätevä tekijä. Kuka tietää vaikka nousisi jopa edelle ![]()
Hyvä kauppa pelaajille ja seuroille. Tervetuloa
Ehkä Rauhala pois tai kuntoutukseen ja tämä tilalle rouhimaan. Räsänen kohta mukaan
Hyvää kevättä
Merkattu pelaavan numerolla 20? Niinkun Keskinenkin. Kumpi vaihtaa? ![]()
Joukkue sivulla peli nro 24.
Firman sivuilla #24
Kyllä minä näistä kerroista olisin mieluummin McKinnonin ottanut joukkueeseen mutta ihan tyytyväinen olen tähänkin hankintaan ![]()
Mutta olihan Tanuskin monien “vihaajien” mielestä niin lyhyt, että saa sen takia taklata päähän. Jospa tässä pätee sama logiikka? Vai onko kaksoisstandardi.![]()
Tapparan yksi teema tälle kaudelle on ollut fyysisyyden/kamppailuvoiman lisääminen ja mm. maalinedustapelaaminen. Luultavasti Addamo sopii hyvin tähän profiiliin.
Ihan positiivinen kuva jäänyt mitä Jukureiden pelejä olen nähnyt.
Tyrväinen mitteli voimiaan +10 kg painavamman kanssa. Seuraavana saakin sitten +20 kg vastaan
Yllättävä mutta vähän kun tutkiin ihan järkevä hankinta.
Onkohan tässä tehty vain palvelus Ahoselle vai onko taustalla, jotain muuta. Melkoiselta “liha päältä” vaikuttaa, jos yhtään osaa pelata.. eiköhän osaa kun kerta olympialaisissa kävi. Tuollaisella fysiikalla kyllä kokeilisin ylivoimalla
Vaikka takakolmio Blichfeld-Tanus-Rautiainen ja Addamo-Sylvegård maalin eteen, kevyt +200 kiloa maskissa ![]()
Ainaki seuran videosta välittyy kaverista ihan hyvät vibat. Fiksun ja tervepäisen olonen peluri, eiköhän tuo sovi hyvin pelaamaan sinne ns työntekokenttiin.
Jännä on tämä että nähty kankea luistelija, mutta sitten Liigan tilastoissa Filip Granathin tasoa huippunopeudessa. ![]()
Eli kovaa menee, kun vauhtiin pääsee. Vain Sylvegård Tapparasta on ollut nopeampi tällä kaudella.
Täältä lisätiedot.
Saa nyt nähdä tuleeko stunttamaan Rauhalaa vai Räsästä. Tai vaikka molempia. Jotenkin ehkä alkutuntumalta sopisi paremmin Rauhalan profiiliin, mutta tarvittaessa myös Räsäsen. Perkuleen hyvä että on vaihtoehtoja.
Kyllä tämä ihan hyvin liikkuu noin isoksi kaveriksi ja ihan monikäyttöinenkin on. Kyllä kun tätä Addamon hankintaa on pohtinut ja hiukan kysellyt äijästä, niin ihan tyytyväinen tähän vaihtokauppaan olen.
Lyhyt haastattelu ekojen reenien jälkeen:
Aluksi mietin miksi kyseinen kaveri tuli, mutta nyt alan lämpenemään hänelle. Samaa kategoriaan menee Sylvegårdin ja Pavelin kanssa. Varmasti tulee olemaan iloa hänestä kevään peleissä!
Kyllä tämä mielestäni tarpeeseen tulee.
On hyvä luistelija kokoisekseen. Eikä ole mikään fyysinen pelaaja vaan enemmän taitopelaaja. Näin kaverini kertoi minulle joka on Jukurien kannattaja.
Ja Tapparan pelaajapolitiikan mukaisesti, NCAA yliopistotausta löytyy tältäkin.
Vepu Ahonen on hyökkäysorientoitunut pelaaja. Ikää sen 23v, eikä murtautuminen Tapparan rosteriin ole onnistunut. Loogista yrittää pienemmässä seurassa, jossa onkin jo saanut YV aikaakin.
Me saatiin leveyttä keskikaistalle. Aika näyttää nouseeko rooliin, vai onko Taylor Matson.