Juuso Pulli

Mikki hoisi jälleen hienosti! Juuri niin kuin piti, nyt nopeasti joku perusliigapakki lainalle ja sitä loppukauden vahvistusta etsimään ajan kanssa.

Pullin vahvuudet on kiekollisessa pelissä, käytännössä ollut jopa ns. neljäs hyökkääjä. Potentiaalia on siinä missä Salosella, joten en pidä mahdottomana että jatkaisi täällä jos onnistuu.

Tuossahan tuo on selvästi sanottu, mikä on homman nimi.

Pulli on tällä kaudella JYP-kannattajien sylkykuppeja. Ura jämähtänyt paikalleen eikä kehitystä tapahtunut. Toivottavasti pystyisi meillä hoitamaan oman ruutunsa niin ettei muutama pakki joudu vetämään mitään plus 25 min.

2 tykkäystä

Olikos se sitten Tapolan ja Leinosen keskustelu mallia tämä tästä hankinnasta?

9 tykkäystä

En mä sylkykuppina olosta huolissaan ole. Pitää muistaa et JyP pelasi todella heikon alkukauden. Siellä sai tasaisesti kaikki saissea niskaan, jopa kapteeni Hytönen. Jypissä jostain ihmeen syystä on näitä jotka ei ole tasoaan pystynyt pitämään edellisistä kausista. Salmio on tälläinen jolla tehot ja plusmiinus heittänyt härän pyllyä.

Antaa pelin näyttää. Ainakin olen itse ennakkoon tyytyväinen tästä hausta juuri hänen ominaisuuksiensa kautta.

3 tykkäystä

Pullin mietteitä ekoista treeneistään Tapparan kanssa:

8 tykkäystä

Ihan ok hätäapu varmaan. Vähän tämän profiilin pakille ajattelin olevan tarvetta jo ennen näitä loukkaantumisia. Saa nähdä kuinka kauan pelaa Tapparassa.

Olinko näkevinänäni (ainakin puhelimella), clippejä venäläisistä autokolareista?

Minua alkoi kovin naurattamaan, että onko Peksi antanut hiukan neuvoja, jotka johtavat tuollaisiin tilanteisiin :smiley: :smiley:

1 tykkäys

Nim. Nelfor jatkoajan puolella valisti minua varsin nohevasti :smiley:

1 tykkäys

Muistaakseni lyöntilaukaus eli lämäri on keskiverto liigapelaajaa parempi.

1 tykkäys

Isot on pojalla luistimet täytettäväksi. Korvaa oletettavasti Peltolan, tuon Tapparan pakkisuuruuden joka painoi kolmeen otteluun tehot 2+2.
Samaan pitäisi pystyä tai mieluiten hiukan parantaa!

7 tykkäystä

Jep. Muuten täällä laitetaan tiiliseinän viereen seisomaan…

Pelinumeroksikin on Jatkoajan puolella laitettu 2…

2 tykkäystä

Mistä sulle nyt semmosia tulee puhelimeen? :smile:

En Pullista mitään tiedä, mutta pääasia että saadaan Jugi taas normirooliin hyökkääjäksi ja lainalle liigatasoinen pakki. Helpottaa kummasti tilannetta kun on edes se 6 pelaavaa pakkia laittaa kokoonpanoon.

1 tykkäys

Onkohan tässä samanlainen paidan lasku seremonia kuin TPS:llä aikanaan, kun Petteri Nummelin palasi Sveitsistä…

…kymmentä, numeroin 20. Paidat pysyy katossa.

Messillä menny kaapelinveto nyt vähän pitkälle itään :slight_smile:

3 tykkäystä

Tässä lukee #2 ja siitä varmaankin kysymys.

:slight_smile: pelaa varmaan tuolla paidalla laina-ajan :slight_smile:
Meidän seuran sivuille kirjattu 20, meinaan saa kyllä uuden pelipaidan ettei tarvi maalaiskunnan paidalla olla.

En ole koskaan kiinnittänyt tähän pelaajaan mitään huomiota ennen, mutta yhden haastattelun perusteella tuli kyllä mieleen ihan Olli Palola :smiley: Liekö sit tuo keuruulais-keskisuomalaisuus, joka sieltä puskee läpi xD

Tuon pysäytetyn kuvan nähdessä ihmettelin mitä ihmettä Opa Palolasta video :smile:

1 tykkäys