Sambaryhmä, perjantai, Tapola vs. Rautakorpi, Puistola vs. Nieminen, Valtra, riisseli, Tapparalla vierasnolla niskassa. Oravanluonteiset pellet on edelleen kaksi pistettä velkaa korkojen kera. Matti Nykäsen muistomerkki.
Lähtökohdat peliin on vähintäänkin tulenarat. Ei yllätä, jos tänään on toisella takki tyhjä tai takki jäällä tai takki tulessa. Tai takki pysyy niskassa. Tappara ponnistaa peliin CHL-jatkopaikka takataskussa ja pelivapaa lauantai edessä. Seuraava peli maanantaina. Nyt voisi iskeä taas hyvää luistinta pöytään ja sambakiekkoa kaukaloon. Ja puita!
Ai hitto, en muistanutkaan että Jyväskylässä on melkein Ouluun verrattavat kotituomarit.
Toivon Tapparan voittoa ja ennen kaikkea sitä että Jyp jää nollille, sillä niillä on ylivoimaisesti liigan huonoin maalilaulu
Kohta nokka kohti Jyväskylää, itselle kauden ensimmäinen vieraspeli. Nämä kokoonpanot osoittautui omasta mielestä ainakin ihan toimiviksi, joten odotan hyvää peliä!
Ensin kattoon paikan päälle mitä matsi tarjoaa. Sen jälkeen katsastetaan opiskelijakaupungin yötapahtumat ja viimeisenä sit mennään tapaan Nukkumattia hotlalle.
Minä olen vanha mies. Mulla alkaa työt aamusta, niin tolla kombolla aamu on vähä turhan työläs! Kieltämättä tarjous on houkutteleva, varsinkin tuon pelin osalta. Mutta mulla menee liikkeelle lähtö yli kolmeen, niin varmaan jäänee se peliinkin tuleminen väliin.
2-5 voitto Bratislavasta
1-3 voitto Rapperswilistä
3-4 RL voitto Münchenistä
Ei ole kyllä kaudet ikinä veljiä keskenään, kun viime vuonna kulki Liigan alkupäässä vieraskentällä loistavasti ja CHL:ssäkin hyvin. Hakametsässä sitten oli tervanjuontia.
Lähden siitä ideasta liikkeelle tähän mestarin ja kisällin derbyyn, että JYP on päästänyt eniten maaleja Liigassa. Olikohan 38 tjsp. Tapparalla on ollut vaikeaa tiiviiden puolustusten kanssa, mutta jos tilaa on annettu niin sitten on verkkokin heilunut.
Uskon ja toivon myös sitä että valmentajien asetelma on herätellyt joukkueen, eikä olisi odotettavissa “ohipeliä”. Pakko olla special ilta myös Tapolalle, kun ekaa kertaa oppi-isä vastassa ja sama toki toisinkin päin.
Vahva tunne että tänään maalinteon solmut vieraissa aukeaa ja viivalta Tuulolan kanuuna laukeaa rallatellen 2-6 voitton ja Nemon takki lentää hippoksen jäälle lopulisesti!
Sieltä se maalihana tiputti viisi vierasmaalia. 210 minuuttia taisi kuivuutta kestää. Nousujohteinen, eheä esitys, jossa vaikeimmat vaiheet osuivat ensimmäiseen erään. Hyviä onnistumisia sekä laajalla rintamalla että terävimmässä kärjessä. Hyviä suorituksia pääasiassa koko joukkueelta. Tästä on hyvä jatkaa maanantaina.