Niilo Tammisalo oli varmasti hieno mies. Ja toi Niilon pojat on nimenä aika hieno kunnioitus historiaa kohtaan. Mutta jos kuuluisin Niilon perikuntaan tai olisin muuten sukua suoraan alenevassa polvessa, niin kyllä ärsyttäisi toi sotkeminen. Jopa niin paljo, että harkitsisin nimen kieltämistä tai jotain rikosilmoitusta ainakin.
Miten tää maalta muuttaminen tähän liittyy?
Älä ny! Ilveksen kaupassa 15 x 15 cm tarra maksaa vitosen. Neliömetrin saa tarroitettua 44 tarralla, jolloin hintaa neliölle tulee 222 €. Kate tommosella läystäkkeellä on luultavasti jotain 5000 %, joten melkein kaikki jää kassaan. Ungefär 1300 neliömetriä tolppaa, vessanseinää ja ABC:tä peittoon, niin saavat jonku ykköskorin sepän liksat maksuun.
Joo, tiedän kyllä. Ei noilla tarranliimaajilla oo sitä vitosta joukkueen tukemiseen, ja siks ne tekee tarroja ite. Kunhan nyt huvikseni visioin et paljonko niitä tarroja tarvitaan vaihdossa johonkin Dostaliin.
Tää on hyvä:
Ei me pystytä Ruohomaata hankkimaan, kun siihen varatut rahat on menny tarroihin. ![]()
![]()
Tämmönen oli tänään iltapulussa. Tämä on oikein hyvä vertaus topicin aiheeseen:
Niko Saarinen laukoo tv:ssä: ”Miksi minun pitäisi kerätä koirieni jätöksiä?”
Eli siis kopioidaanko ulkomailla väärin Ilveksen oikeaa kannattajakulttuuria?
![]()
Hyvä paikka, sisäpuoli parempi. Voi olla, että Ilveksen tulemista odotellaan yhtä kauan kuin Messiasta.
Ilves tulee minne, roskikseen? Noh, sinnehän se kuuluukin.
Jos saat irti, niin liimaa vaikka kannen sisäpinnalle.
Oma havainto parhaasta ilvestarran paikasta on miesten vessan pisuaari. Tarra helpottaa suihkun tähtäämistä ja vessa säilyy siistimpänä.
Just ajelin Areenan kulmilla ja oli aikaa katella jonossa katutolppia. Kun niitä katseli, olo oli kuin olisi Harlemissa ajellut. Niin oli rujon näköistä.
Helsingissä kauppatorin ympäristössä oli kaikenlaisia tarroja sillan kaiteessa mutta en huomannut yhtäkään llves tarraa ![]()
Eikö nää Euroviisu-läpät voisi jo loppua?
Minä olen valmis, mutta onko Ilves valmis? Ei siltä vaikuttaisi.
Joku oli liimannut melko ruman keltaisen eläinaiheisen naamatarran valkoisen Tojotan takalasiin, mikä oli Turussa Prisman parkkipaikalla.
Näin seuramme väreissä tarran jossa luki Chaos Collectif (tms) Mikä se on? Siinä lähellä oli myös sinioranssitarra fck ipa.
Se Kaffa tarra on hiano
Jonkinlainen vastavoima on herännyt, kun itä-tampereella on sotkettu Ilveksen tarroja oranssilla maalilla.
Tosin taitaa tuokin vain ruokkia Ilvesläisten tarroitushaluja. Tuskin ainakaan vähentää intoa.
Hallilan hoodeilla olen havainnut myös FC Kiteen Pallon tarroja.
Ainakin niin tulkitsen tuon FCKIPA tekstin mikä niissä on :).
Mihis näistä tarroista piti soitella ja kenelle lähettää lasku? Päässyt unohtuun tässä kesän aikana.