Kansainvälinen jalkapallo - siirtoikkuna 2018

(( ^_^ )) #23

PSG:llä selvästi suunnitelmana ostaa koko FC Barcelona.

No johan on.

“Lehden mukaan kyseessä olisi ollut Liverpoolin alle 18-vuotiaiden joukkueen valmentajan pesti. Työpaikka vapautui, kun Steven Gerrard siirtyi Glasgow Rangersiin. Uutisen mukaan helmi- ja maaliskuussa pidettiin salaisia kokouksia Tromsön ja Liverpoolin välillä. Valakari ei ollut halukas ottamaan työtä vastaan.”

Valakari ei antanut kommentteja iTromsön uutisointiin liittyen.

(( ^_^ )) #25

Barcan uudesta hankinnasta:
https://www.transfermarkt.de/arthur/profil/spieler/362842

Fernando Torres Japaniin.

Real Madrid vahvisti – Cristiano Ronaldo siirtyy Juventukseen

E: Lisätty Real Madridin ilmoitus.

Kunhan tämä ei vaan merkitse Neymarin tuloa La Ligaan, en kyllä usko.
Real Madrid tekee yhden ison siirron pakostakin, epäilen Hazardin siirtymistä Lontoosta ja ehkä toisena Milinkovic-Savicin siirto.

(( ^_^ )) #30

Barcelonalla vähän isompikin kala hakusessa.

Barcalla on jokin sekaisin näissä värväyksissä kun Hasard itse flirttailee valkoisten kanssa ja pitäisi kunnia-asiana pistää valkoisen peliasun päälle.

(( ^_^ )) #32

Barca näkyy ainakin olevan aktiivinen.

Lisäksi ainakin Adrien Rabbiotin ja Frenkie De Jong kanssa käyvät neuvotteluja. Nuoria kavereita hankkivat.

Lähtijälistaa on myös:

Toi Lenglet on parempi kuin ykskään Barcan toppari tällä hetkellä.

Ronaldon siirto ei ilahduta kaikkia: Fiatin tehtaalla lakko.

Mä oon suuri Vanhan Rouvan fani. Tuen Fiatin lakkoa ja rupean tukilakkoon.

Jos klikkimedian uutinen pitää paikkansa, niin itsekkin olisin kiukkuinen firman rahan käytöstä.

Ja meitä suomalaisia tietyt tahot haukkuu koviksi lakkoilijoiksi…

Syyt meillä kai edes parempia.

Olisivat enemmän käärmeissään kun kaiken maailman Räikkösille maksellaan kymmeniä miljoonia jonossa ajelusta. :slight_smile:

@Miksa Juventuksella ja autokonsernilla tosiaan sama omistajasuku. Eiköhän tuo ole vähän tarkoituksellista uutisointia.

On tyontekijöillä pointtinsakkin, heillä on ollut palkat jäädytetty useamman vuoden ja täläiseen on kuitenkin varaa.

Media kuhisee,Paulo Dybala huhuissa Liverpooliin.

Missäs tuollaista kuhinaa on ollut ja kenenkä tilalle Dybalaa oltaisiin Poolin formaatiossa asettamassa?
Higuain Chelseaan on se Juventushyökkääjän siirto, joka minun silmääni on osunut.

(( ^_^ )) #41

Vähän niinkuin kaikilla jalkapallosivustoilla ja Coutinhon korvaajaksi (pienellä viiveellä toki)