Kausiseuranta: Liiga 2017-18 (pl. Tapparan pelit)

Nyt on Ilves-pelin selostaja, yleisö ja @Ruskeakastike pihalla. Sanovat linjatuomarin kaatavan sportilaisen, mä olin näkevinäni ilvesläisen mailan välissä.

3 tykkäystä

Kyllä se Laakson maila jäi sporttilaisen jalkojen väliin, oikein vihelletty.

5 tykkäystä

Tuomari kyllä tuntu olevan varma et Kamppi. Sen verran nyökkäsi. Mailahan siellä oli nyt ku uudestaan näki

Selostajakin näki. Enää puuttuu, että yleisökin näkisi asian oikein.

2 tykkäystä

Oho, Hämeenlinnassa Juho Keränen saanut 5+20 estämisestä.

1 tykkäys

Taklasi näköjään kiekotonta Tyrväistä, mielenkiintoinen tuomio. Tyrväinenkin muuten lähti pukukoppiin tuon tilanteen jälkeen. Loukkaantuminen taisi olla automaattinen ulosajo.

1 tykkäys

Tässä tilanne:

Änäri-Otto ei saanut läheltä ylös niinku Jari sanoo.

Päivän selvä estäminen, mutta en tuosta ulosajoa antaisi. Toki jos Tyrväinen loukkaantui, niin ymmärrän.

Tasainen erä Hakametsässä. Thomas oli aika hyvä muutenkin kuin pelkän maalin takia.

Kylläpä pisti Ilveh pitkiä ja paitsioita paljon tuohon ekaan erään.

Tyrväinen teki shokkipaluun toiseen erään.

HIFK teki lopulta yv-maalin. Kaski Malisen syötöstä. 0–1 siis HPK–HIFK.

En edes estämisestä antaisi,
Näytti että Tyrväinen näki taklauksen tulevan ja ottavan jopa taklausta vastaan.
Taklaaja oli sen verran vaan isommalla massalla liikkeellä.

HIFK-maalivahti Engren meinaa pompottaa keskialueelta heitetyn kiekon maaliin, mutta ei taida kiekko ylittää viivaa. Asiaa tarkistellaan VHS:ltä.

Engren lisää vähän tunnelmaa Hämeenlinnassa. Meinaa keskialueelta tuleva veto upota sisään. Mennään vielä videoille.

Ihan oikea tuomio tuo Keräsen. Käsittämätön temppu ukolta, mutta ainahan se on ollut juuri näitä pelaajia Liigassa, joilta niitä käsitämättömyyksiä vaan aika usein tulee.

Japan kädet leviää, HIFK:n 1–0-johto pitää.

Lukollakin aika pesukonehommia näyttäisi olevan.

Ja sittenhän Hakanpää ottaa ääliömäisen jäähyn.

On itse pesukoneessa vai pitää kärppää pesurummussa?