Tänään:
18:30 HIFK - HPK [1,80] [4,00] [3,55]
18:30 Ilves - SaiPa [1,80] [4,10] [3,55]
18:30 Ässät - Jukurit [1,85] [3,75] [3,55]
Kertoimet http://www.veikkaus.fi
Tänään:
18:30 HIFK - HPK [1,80] [4,00] [3,55]
18:30 Ilves - SaiPa [1,80] [4,10] [3,55]
18:30 Ässät - Jukurit [1,85] [3,75] [3,55]
Kertoimet http://www.veikkaus.fi
Tänään seurannassa Ilves-SaiPa. Poimintana vierasjoukkueen ensimmäisen ketjun sentterinä Elmeri “Eme” Kaksonen.
Jos vaikka katselisi vähän
vs ![]()
Ipa jää kyllä paikallisvastustajalleen ainakin tanssiryhmän ja maskotin tasossa selvästi. Myös pelillisesti voi olla pientä eroa. ![]()
Samoin…Toivottavasti Saipa vie…Ipa fanien säkäjatko paikasta jutut alkaa riittään…Tänään Saipalle voitto ja ipa taas omalla paikallaan…Jumbo ja halli tyhjä peleissä…
Mitkä jutut??!
työpaikalla ![]()
Ipan jonnet ei muista Hockey Nightia: Läheltä ylös
Peli voisi olla 2-0
Ilves-SaiPa: Aika mielenkiintoisia nuo Lehterän kommentit ennen peliä. Vaikuttaisi että hän on keksinyt fysiikkavalmennuksen uudelleen. Melkoista vähättelyä ainakin Tirkkosen ajan fysiikkavalmennukselle. Tai sitten pelaa noilla kommenteilla vain itselleen aikaa.
B-katsomo ainakin aivan tyhjä. Ja C-pääty. D-päädyssä oli mukavasti porukkaa. Alle 4000 oltava.
Ilveksellä jo pari paikkaa, mm. Koivulan läpiajo, liikkeet ei ihan edes parin vuoden takaisen Laineen luokkaa.
1-0 Kuronen
SaiPan peli pelkkää selviytymistä vaihdosta toiseen.
Mistä pelejä katsot, kun olet järjestään minuutin edellä? Hieno maali.
Ruutu Urheilu 2HD.
Vähän dieselillä SaiPa käy. Liikkeessä ja kamppailuissa ei yhtään terävyyttä.
2-0 Suomi, helposti menee.
Aikalisä? Molarinvaihto?
SaiPa pelaa todella huonosti.
Aika hirvee tuo maalitorvi ton biisin kanssa… oisivat pysyneet vanhassa.
SaiPa pelaa aika kammottavaa jääkiekkoa. Ei mitään tolkkua viisikkopelissä.
Kyllä. Fyysiset jutut eivät tue tekemistä yhtään. Pelaamisessa ei näy mitään rakennetta. Hitaita lähtöjä toki viljelevät. Nehän piti olla aktiivisen kiekon puolesta saarnanneen Lehterän kirjoissa no-no.
Voi voi, huonosti on lähtenyt SaiPan kausi. Toivoin Lehterälle onnistumisia ja uutta tähteä valmentajakartalle. Juuri nyt ei hyvältä näytä - oisko reenijumia? ![]()
Ei SaiPalla kummonen materiaali ole, mutta ei ole kyllä KooKoolla tai Ilveksellekään.
SaiPa ei yksilölätasolla ole näin paljon Ilvestä heikompi. Lehterän uusi pyörä on neliö, tai korkeintaan soikio.
Reenijumilta vaikuttaisi SaiPan tekeminen. Ilveksen pelaajat menevät oikealta ja vasemmalta kävelemällä ohi. Ei hyvä.
Ei ihan lähtenyt kuin Ilkka Heikkiseltä tuo Savilahti-Naganderin kuti.
Pelkällä luistelulla aukesi 4-1 hyökkäys.
Kevään isot pelit jo mielessä.