Kausiseuranta: Liiga 2017-18 (pl. Tapparan pelit)

Tänään:

18:30 HIFK - HPK [1,80] [4,00] [3,55]

18:30 Ilves - SaiPa [1,80] [4,10] [3,55]

18:30 Ässät - Jukurit [1,85] [3,75] [3,55]

Kertoimet http://www.veikkaus.fi

Tänään seurannassa Ilves-SaiPa. Poimintana vierasjoukkueen ensimmäisen ketjun sentterinä Elmeri “Eme” Kaksonen.

4 tykkäystä

Jos vaikka katselisi vähän :smile_cat: vs :satellite_orbital:

3 tykkäystä

Ipa jää kyllä paikallisvastustajalleen ainakin tanssiryhmän ja maskotin tasossa selvästi. Myös pelillisesti voi olla pientä eroa. :smiley:

1 tykkäys

Samoin…Toivottavasti Saipa vie…Ipa fanien säkäjatko paikasta jutut alkaa riittään…Tänään Saipalle voitto ja ipa taas omalla paikallaan…Jumbo ja halli tyhjä peleissä…

Mitkä jutut??!

työpaikalla :wink:

Ipan jonnet ei muista Hockey Nightia: Läheltä ylös

Peli voisi olla 2-0

1 tykkäys

Ilves-SaiPa: Aika mielenkiintoisia nuo Lehterän kommentit ennen peliä. Vaikuttaisi että hän on keksinyt fysiikkavalmennuksen uudelleen. Melkoista vähättelyä ainakin Tirkkosen ajan fysiikkavalmennukselle. Tai sitten pelaa noilla kommenteilla vain itselleen aikaa.

B-katsomo ainakin aivan tyhjä. Ja C-pääty. D-päädyssä oli mukavasti porukkaa. Alle 4000 oltava.

Ilveksellä jo pari paikkaa, mm. Koivulan läpiajo, liikkeet ei ihan edes parin vuoden takaisen Laineen luokkaa.

1-0 Kuronen

SaiPan peli pelkkää selviytymistä vaihdosta toiseen.

Mistä pelejä katsot, kun olet järjestään minuutin edellä? Hieno maali.

Ruutu Urheilu 2HD.

Vähän dieselillä SaiPa käy. Liikkeessä ja kamppailuissa ei yhtään terävyyttä.

2-0 Suomi, helposti menee.

Aikalisä? Molarinvaihto?

SaiPa pelaa todella huonosti.

Aika hirvee tuo maalitorvi ton biisin kanssa… oisivat pysyneet vanhassa.

SaiPa pelaa aika kammottavaa jääkiekkoa. Ei mitään tolkkua viisikkopelissä.

1 tykkäys

Kyllä. Fyysiset jutut eivät tue tekemistä yhtään. Pelaamisessa ei näy mitään rakennetta. Hitaita lähtöjä toki viljelevät. Nehän piti olla aktiivisen kiekon puolesta saarnanneen Lehterän kirjoissa no-no.

1 tykkäys

Voi voi, huonosti on lähtenyt SaiPan kausi. Toivoin Lehterälle onnistumisia ja uutta tähteä valmentajakartalle. Juuri nyt ei hyvältä näytä - oisko reenijumia? :wink:

Ei SaiPalla kummonen materiaali ole, mutta ei ole kyllä KooKoolla tai Ilveksellekään.

SaiPa ei yksilölätasolla ole näin paljon Ilvestä heikompi. Lehterän uusi pyörä on neliö, tai korkeintaan soikio.

6 tykkäystä

Reenijumilta vaikuttaisi SaiPan tekeminen. Ilveksen pelaajat menevät oikealta ja vasemmalta kävelemällä ohi. Ei hyvä.

Ei ihan lähtenyt kuin Ilkka Heikkiseltä tuo Savilahti-Naganderin kuti.

1 tykkäys

Pelkällä luistelulla aukesi 4-1 hyökkäys.

Kevään isot pelit jo mielessä.

2 tykkäystä