Nykäskyläläinen äänimaisema ei millään tavalla puhuttele minua:
- sambaryhmä,
- oijoijoi,
- murre,
- selostajat.
Nykäskyläläinen äänimaisema ei millään tavalla puhuttele minua:
Mutta Kärppien kaikki pelit on menny jatkoille. Miten et sitä nähnyt?
KalPa ei pelkää pistää pitkää.
Jyväskylässä voi valmennus ja pelitapa muuttua vaikka kuinka, mutta yksi asia, joka ei muutu on se, että viimeisillä minuuteilla ei oo JKL:ssä kyllä sääntöjä enää.
Koko ajan neljä jätkää nurin ympäri kenttää
Jypin pelaaja…tuomari. Ikävä tilanne toki.
Tuomari sai potkun takaraivoon. Taklattu kalpalainen potkaisi. Siis lentäessään.
Mitä hittoa? Peli katosi
Okei. Jyväskylässä sekunti jäljellä, peli tasan, KalPa ottaa maalivahdin pois ja Telia pistää Telia tunet ja animaatiot ruutuun.
Telia veti illan kovimman.
Hauska, kun selostaja hehkuttelee kovasti KalPan kovaa peliä. Sekunti aikaa ja ottaa maalivahdin pois.
Todellinen riski! KOVA VETO!
“RISKI” indeed…mikähän se voisi olla? 100-0 aloitusvoitto omille ja kiekko omaan reppuun?
Joo, ei tuossa omiin ollut mitään riskiä enää. Kolme sekuntia olisi.
Onko musta + punainen + valkoinen illuusio, mutta tuo Voutilainen aika isokokoinen veskari?
Mainoksille tilaa riittää, mainoksille paikkoja on. Telian kämmellä, ei kukaan todellakaan ole verraton.
Ei kuulu tähän ketjuun, mutta kysyn että miten lähetys on toiminut?
Ja kysytään nyt että millainen peli Jyväskylässä on ollut ?
JKL:n peli ihan legendaa.
Ylärimassa kävi. Puolin et toisin. Hytönen oli “hieman” hidas :D’
Edit: olipas heikko rankkari.
Tässä on muuten Liigassa jopa poikkeuksellisen heikkoa tekemistä. Hyviä yrityksiä 1 / 10.
Maalin takana seisoskelun aika on ohi
Vuodesta toiseen kyllä saa ihailla tuota KalPa-pelaajien liikettä.
Nätisti käänsi KalPa vielä keskialueelta takaisin
Tosiaan sen mitä olen katsonut, niin ihan törkeen viihdyttävää peliä; tappeluita, mielenkiintoisia ja erikoisia tilanteita, vauhtia. Ei nyt välttämättä mikään taidonesittelyn multihuipentuma, mutta hyvää yritystä ja tunnetta.
Juu, tapahtumarikas peli. Tällaista katselee vaikkei olisi kummankaan fani.
Kattelin Ipan peliä. Siinä tuli paljon maaleja, mutta siinäpä sen pelin anti. Mua ei sinänsä maalit kiinnosta. Ne ei automaattisesti tee pelistä parempaa.