Konna 0+3.
Käänteispsykologia ja dissaaminen toimii aina
Piti tulla pöntölle istumaan ja avata liigan sivut samalla. 0+3 sekä tämän hetkein nopein luistelija pelissä. Ei vaan riitä
Pelissä on yleisöä 1252.
Onko mitään käryä oliko Ässillä seisomakausaritarjous tälle kaudelle kuten joinain kausina oli, halvimmillaan taisi olla 99€.
Eikös nää ala olla jo vähä turhia kommentteja? Tapparan puolelta kukaan ei tainnu sanoa, että Konna olis liian hidas, vaan ennemminkin, että ei nyt sovi Tapparan plääniin. Fanien puolelta on varmaan noitaki huuteluja kuulunu, mutta niitä kyllä maailmaan mahtuu. Konna ei olis Tapparassa samassa roolissa ku HPK:ssa. Tapparalla on melko hyvä joukkue. Tapparassa on nyt jo monta nuorta kaveria, jotka ei saa peliaikaa niin paljo ku esim. mää haluaisin. Olisin halunnu Konnan Tapparaan, mutta oon tosi tyytyväinen siitä, mitä enemmän mies HPK:ssa tekee pisteitä ja toisaalta ymmärrän varsin hyvin Tapparan ratkaisun.
yv 0 +3 , ei paha
Joo kentän nopein taas
Itse kyllä tykkään kun Konna tekee pisteitä.
Mutta onhan mies jo kohta 36v, vanha mies eikä nyt mikään Mario Lemieux. Kauheat odotukset joillain.
Tuo yleisömäärä kertoo, että tällä kaudella lasketaan oikeasti paikalla olevat, ei lipun ostaneita/kausarin omistajia.
Konna tainnu toistaseks olla jokaisessa Kerhon tän kauden maalissa pisteillä.
Kevyessä 150 pisteen vauhdissa.
Näköhavaintoja McIsaacista? Kattelin vaan kolmoserän vikan kympin.
Taisi loukkaantua ensimmäisessä vaihdossa.
E. Ja näin kävi. Ei ole pelannut sen jälkeen. Taisi käsi jäädä taklauksen ja laidan väliin.
Täytyy sanoa, että tuo Elmeri Eronen olisi sellainen puolustaja, jonka haluaisin Tapparassa nähdä. Todella hyvä liike, hyvä taito kiekolla ja laukaus on myös hyvä.
Itse mietin ihan just samaa, tosin punanuttujen näkökulmasta. Jere Innala voisi olla myös hyvä signaus
aika huimaa, kun hallissa soi muutama minuutti sitten Juntti Discon Kuninkaan Tsingis Khan
Meyer tarjosi ketjukaverille kohtuu tontin, ei maistu
Mene sinä nyt pois mun hankintojen tieltä rahoinesi.
Ei meiillä ole tällä kaudella paljoakaan rahaa käytössä kun teillä, mikäli alkuperäisiä pelaajabudjetteja on uskominen…
Ettei teille tule paha mieli, niin ottakaa te Ossi Ikonen, ja me otetaan Eronen
Oli muuten nätti pilkku