Kausiseuranta: Liiga 2024-25 (pl. Tapparan pelit)

Aika hyvää 6 vs 5

No itse olen viettänyt aikoinani noin 25 vuotta tuolla jäällä. Ja toiseksi en ole ikinä puollustelut Tapparan saamia tai saamattomia jäähyjä vaikka heidän väriä tunnustankin. Itse seuraan pelejä niin että se joukkue joka rikkoo niin kärsiköön siitä vaikka olisi sitten Tappara :wink:

Oli tontti kyllä Lehterällä!

Mielenkiintoista nähdä miten HIFK pärjää, jos ykkösketjun liekki hyytyy jossain vaiheessa.

1 tykkäys

Hyvä peli Lahes.

Se oli siinä. Tolla pakistolla yllättävän siedettävä peli.

Oli oli - viihdyttävä pläjäys

2 tykkäystä

Kohta päästään naaraamaan Puutarhuri Kärpistä. Ei jaksa tuola olla jouluun asti

Oli hyvä vaikkei riittänyt.

Ens kausi päälle.

3 tykkäystä

Kyllä on melkoinen peikko Pelicans IFKlle.

1 tykkäys

Pitäis saada tosiaan 2 ketju ja 2 ekaa pakkiparia sairastuvalta. Vähän vaikeuttaa :smile:

2 tykkäystä

Saaipa saipa tää on saipa yksi idän ihmeistä! Camoo sputnik

4 tykkäystä

Martinin peliaika 29 minuuttia. Ykköskenttä vetelee jokatoista. Tää loukkisuma tulee viel kostautumaan ja pahasti. Aika hyvin taisteltiin niillä mitä oli, mutta onhan tää kestämätön tilanne. Kakkoskenttä pois, 3 tärkeintä puolustajaa pois. Noh aina ei voi voittaa

Hienosti on Lehterän ketju kantanut. Toivottavasti liito kantaa siihen asti, että tulee vahvistuksia sairastuvalta.

1 tykkäys

Huomenna ei pelata, mutta perjantaina on tutusti kierros. Silloin muun muassa Patakunnan paikallinen klo 19.30.

2 tykkäystä

Ketju avattiin automaattisesti 45 tunnin kuluttua.

Siellä näköjään Suomi puuttuu Ilveksen kokoonpanosta. Antaa sillä tasoitusta Tepsille aikalailla.
Mikähän pitää Eemelin pois tänään?

HIFK pariin minuuttiin kolme maalia Jyväskylässä.