Aika hyvää 6 vs 5
No itse olen viettänyt aikoinani noin 25 vuotta tuolla jäällä. Ja toiseksi en ole ikinä puollustelut Tapparan saamia tai saamattomia jäähyjä vaikka heidän väriä tunnustankin. Itse seuraan pelejä niin että se joukkue joka rikkoo niin kärsiköön siitä vaikka olisi sitten Tappara
Oli tontti kyllä Lehterällä!
Mielenkiintoista nähdä miten HIFK pärjää, jos ykkösketjun liekki hyytyy jossain vaiheessa.
Hyvä peli Lahes.
Se oli siinä. Tolla pakistolla yllättävän siedettävä peli.
Oli oli - viihdyttävä pläjäys
Kohta päästään naaraamaan Puutarhuri Kärpistä. Ei jaksa tuola olla jouluun asti
Oli hyvä vaikkei riittänyt.
Ens kausi päälle.
Kyllä on melkoinen peikko Pelicans IFKlle.
Pitäis saada tosiaan 2 ketju ja 2 ekaa pakkiparia sairastuvalta. Vähän vaikeuttaa
Saaipa saipa tää on saipa yksi idän ihmeistä! Camoo sputnik
Martinin peliaika 29 minuuttia. Ykköskenttä vetelee jokatoista. Tää loukkisuma tulee viel kostautumaan ja pahasti. Aika hyvin taisteltiin niillä mitä oli, mutta onhan tää kestämätön tilanne. Kakkoskenttä pois, 3 tärkeintä puolustajaa pois. Noh aina ei voi voittaa
Hienosti on Lehterän ketju kantanut. Toivottavasti liito kantaa siihen asti, että tulee vahvistuksia sairastuvalta.
Huomenna ei pelata, mutta perjantaina on tutusti kierros. Silloin muun muassa Patakunnan paikallinen klo 19.30.
Ketju avattiin automaattisesti 45 tunnin kuluttua.
Siellä näköjään Suomi puuttuu Ilveksen kokoonpanosta. Antaa sillä tasoitusta Tepsille aikalailla.
Mikähän pitää Eemelin pois tänään?
HIFK pariin minuuttiin kolme maalia Jyväskylässä.