Kärpät-peleissä voisi lyödä kerta kerrasta yli 5,5 maalia lapulle. Ekaan varttiin jo neljä tehty.
Kärpät taas 3 omiin jo avauserässä ![]()
Kärppien alivoima onkin heikompaa kuin ylivoima. KooKoo tehnyt ylivoimalla nyt kaksi. “Sandstorm” ei ole oikein vireessä. Pitääkö vaihtaa Vedenpää maaliin?
Nutivaaran maali oli mukava nähdä.
Kärppien lähtö omista on käsittämättömän vaikean näköistä tällä hetkellä. Tauolle mennään 2-3 tilanteessa.
Pelkään, että Vedenpään kohdalla käy “Kokkot” sinänsä olen pitkään ihmetellyt Ari Hillin suhtautumista omiin juniori-putken läpikäyneiden maalivahtien suhteen? Vaikka sieltä Kärpät on saaneet useammat tähden, niin Liigaan kuin ulkomaille. Hilli ei selkeästi jaksa treenauttaa omia junnuja vaan haetaan ulkoa kokemusta.
Sai–Juk 1–0
L 27–8
xG 3,57–0,74
Eiköhän Ruuttu kohta tasoita.
Olofsson otti ulosajon heti kolmosen alkuun. Jotain osui Johanssonin päähän. Ilves 5 min tuloksetonta ylivoimaa.
Ja heti perään Kilon tallin Noiva 1–2. Näytti vähän paitsiolta eli katsotaan vielä. Joo, Ilves haastaa.
Ihanaa Ässät!
Ilves haastaa paitsiona, millistä kiinni. Odotan Hölön itkua!
KooKoo johtaa jo 4-2. Paajanen liruttelee, Kärpät ketjuttelee virheitä ihan riittävästi.
Ässät 1-3.
Samalla KooKoo 2-4.
Wernerinkö ne sinne hommasivat? Vai teho-5000? Aika karua kieltämättä
Siellä alkaa naapurissa olemaan Hölöllä kohta tiukka paikka, jos tänäänkin tulee 0p.
Hölöllä on 2-vuoden jatko pöydällä..on Hölöstä kiinni ottaako vastaan vai ei? Tillun pallit on kyllä nyt kiinni ja tiukasti
54 peliä vielä jäljellä, mutta tää sama aallokko nähtiin Hönön ollessa Pelicans puikoissa, ja lopulta finaaleissa
Naapurissa on vain päävalmentaja erotettu sarjakärjessä olleenakin, mutta ei kai siinä, hyvä jos Ipassa luotto löytyy Hölöön. Matka on toki pitkä vielä.
Ilveksen kannattajille (minä itse) on selkeästi parempaa tekemistä kuin olla Areenalla ![]()
![]()
![]()
. Itsellä nyt on halvempaa (ja laadukkaampaa olutta) parempaa ruokaa kiitos mamma. ![]()
![]()
Sinänsä Ilves + kyllä tuo ihan sen fiiliksen ettei tarvi olla edes paikan päällä (Kiitos Mikko Aaltosen huippu selostuksen).
Ei oo totta. KooKoo johtaa 2-5. Riekkisen toimita kiekkoa maalille siniviivasta toimii. ![]()
Fakta miksi Myrrä sai kenkää oli vain se ettei Pennasta voitu jättää palkkaamatta, hän halusi suoraan penkin taa..oliko järkevää voi jokainen itse päättää. (Oma mielipiteeni on että Pennanen on pekkä huijari).
Kärppien pitäis jostain löytää tilkettä maalille, esim. maalivahti tekis terää.
Tais just tehä 1-2.
![]()