Kausiseuranta: Mestis 2023-24

Pätevän oloinen kommentaattori, voisi pärjätä Liigan peleissä myös :nerd_face:

5 tykkäystä

Pirukseltaan usvaa Espoon kaukalossa

1 tykkäys

Halli taynna, ja ulkona lammin paiva - ei ihme etta jaa on tuon nakoinen

Uin vastavirtaan kuin lohi Kiekko-Vantaan pelipaidassa ja totean ettei selostamon hehkutuksesta huolimatta pelissä tai fiiliksessä ole kuin ripaus siitä, mitä valtakunnan meediot etukäteen rummuttivat.

4 tykkäystä

Kunhan ei tule liikaa usvaa, etteivät keskeytä peliä. Jyväskylässä jonkun harkkapelin vasta peruivat

2 tykkäystä

Vissiin tuon viirinnostoseremonian takia. Oli meinaan jää ihan usvassa viirinnoston aikana.

Näin paljon olen nähnyt usvaa vain televisiossa kun on näytetty kuvaa Skotlannista

3 tykkäystä

@DelJampe Onko muuten kreikkalainen näppäimistö kun ei oo tekstissä ä ja ö kirjainta?

enkku-nappis

1 tykkäys

Pelin taso ei kyllä säväytä pätkän vertaa

1 tykkäys

No olihan tyhmä jäähy erän loppuun

2-0.

Jokerit Mestikseen.

2 tykkäystä

Oon muuten ollut tuossa hallissa katsomassa historian viimeisen Blues-Tappara pelin. Ja myös viimeisen Ipan pelin. Tosi lämmin halli pelata, siitä toi usvakin varmaan johtuu.

2-1.
Go Keravan Jokerit.

Jesse Liuksiala, jäähy 2min.

Eikaisitä tarvi kirjottaa mikä oli jäähyn syy :slight_smile:

Kauanko Espoo pelasi kuudella?

Vaikka tässä ei pelin taso ehkä päätä huimaa, niin karnevaali katsomossa on semmoista, että tulee fiilis kuin katsois vähän isompaakin lätkämatsia.

2 tykkäystä

Törmäsen Antti huutais törkeetä Espoon väärästä vaihdosta. Kuus ukkoa ihan rehdisti puolusti omalla alueella. :smiley:

1 tykkäys

Melkein yhtä nippa nappa väärä vaihto kuin Vesalaiselta Lukkoa vastaan?

2 tykkäystä

Joo, ihan sekuntipeliä oli tämäkin. :smiley: En mä ymmärrä miten tuomareilta meni huomata toi niin kauan, kun siinä seisoi kaksi kolmen ukon riviä.

2 tykkäystä