Pätevän oloinen kommentaattori, voisi pärjätä Liigan peleissä myös ![]()
Pirukseltaan usvaa Espoon kaukalossa
Halli taynna, ja ulkona lammin paiva - ei ihme etta jaa on tuon nakoinen
Uin vastavirtaan kuin lohi Kiekko-Vantaan pelipaidassa ja totean ettei selostamon hehkutuksesta huolimatta pelissä tai fiiliksessä ole kuin ripaus siitä, mitä valtakunnan meediot etukäteen rummuttivat.
Kunhan ei tule liikaa usvaa, etteivät keskeytä peliä. Jyväskylässä jonkun harkkapelin vasta peruivat
Vissiin tuon viirinnostoseremonian takia. Oli meinaan jää ihan usvassa viirinnoston aikana.
Näin paljon olen nähnyt usvaa vain televisiossa kun on näytetty kuvaa Skotlannista
@DelJampe Onko muuten kreikkalainen näppäimistö kun ei oo tekstissä ä ja ö kirjainta?
enkku-nappis
Pelin taso ei kyllä säväytä pätkän vertaa
No olihan tyhmä jäähy erän loppuun
2-0.
Jokerit Mestikseen.
Oon muuten ollut tuossa hallissa katsomassa historian viimeisen Blues-Tappara pelin. Ja myös viimeisen Ipan pelin. Tosi lämmin halli pelata, siitä toi usvakin varmaan johtuu.
2-1.
Go Keravan Jokerit.
Jesse Liuksiala, jäähy 2min.
Eikaisitä tarvi kirjottaa mikä oli jäähyn syy ![]()
Kauanko Espoo pelasi kuudella?
Vaikka tässä ei pelin taso ehkä päätä huimaa, niin karnevaali katsomossa on semmoista, että tulee fiilis kuin katsois vähän isompaakin lätkämatsia.
Törmäsen Antti huutais törkeetä Espoon väärästä vaihdosta. Kuus ukkoa ihan rehdisti puolusti omalla alueella. ![]()
Melkein yhtä nippa nappa väärä vaihto kuin Vesalaiselta Lukkoa vastaan?
Joo, ihan sekuntipeliä oli tämäkin.
En mä ymmärrä miten tuomareilta meni huomata toi niin kauan, kun siinä seisoi kaksi kolmen ukon riviä.