Kausiseuranta: NHL 2017-18

Olisin äskösen maalin hyväksynyt 5 kertaa 5stä mutta vihkoon olis näköjään mennyt.

Olihan siinä selkeä maalivahdin estäminen, kun Calgaryyn pelaaja työnsi Winnipegin pakin veskan syliin, eikä Hellebukki päässy torjumaan maalia.

1 tykkäys

Kun näytti vähän siltä että pakki meni siihen ahtaaseen väliin ettei hyökkääjä mene maalille. Hyökkääjähän ei sinisellä edes käynyt.

Ei ole peli oikein roihahtanut vielä liekkeihin, vaikka arkkivihollisia ovat kaikki nämä kanadalaissakit keskenään.

Pari kovaa kutia Patelta ekaan erään.Toistaseksi ei vielä verkko heilunut.

1 tykkäys

Oliko se Laine Jetsin 2-1 hyökkäyksessä eikä laukonut ja Pakki sai syötön katkaistua?

Oli

Mulla ei tuo toiminut, olisi pitänyt tutustua ja tilata…

Onneksi minulla ei kuva töki tietokoneella. Nää Kanadassa pelattavat pelit on yleensä parempia…

Avasin siis kanavapaketin. iPadilla pystyy katsomaan Viihteen sovelluksella, katson nyt boksin kautta.

1,5 pelin perusteella CGY on ■■■■■■■■■■■ jengi pelata vastaan.

2 tykkäystä

Oon katsellut tosi vähän NHL-pelejä. Pakko sanoa, että on tätä tosi kiva katsella.

4 tykkäystä

Aika helpolla tuli kyllä jäähy Wheelerssille, tosin oma moka, kun menetti kiekon tuolla lailla.

1 tykkäys

Blikolai Wheelers :slight_smile:

Onhan tätä kieltämättä mukava katsoa. Vauhtia, taitoa ja kiekkoa maalille. Melko yksinkertaista, mutta viihdyttävää. Kenties Tapparakin voisi viilata pelaamistaan hieman tähän suuntaan. Toki se, mikä toimii hyvin pienessä kaukalossa, ei välttämättä toimi isossa.

1 tykkäys

Tota vauhtia itsekin tässä ihailen. Oon katsonut melkein kaikki Tapparan pelit ja useita muita Liiga pelejä tällä kaudella ja tää NHL vauhti on kyllä melkosta. Toki pelaajien taitotasokin on eri.

1 tykkäys

Mike Smith nappas, kuin Myllyksen Jamo!

Toi Ehlersin luistelu on jotain ihan käsittämätöntä!

4 tykkäystä

Kulikov oli hyvässä paikassa. Pari miestä oli Laineen “perässä” ja pisteiden välistä pääsi laukomaan.

Saas nähdä jos menee jatkoajalle. Ihan hatusta muistelen et Jetsin saldo jotain 0-6 näistä.

1 tykkäys

Whata play by Laine, muttei maalia jatkoilla.

1 tykkäys

Pate laittoi vähä kynää :heart_eyes:

3 tykkäystä

Enpä ole ennen nähnyt maalivahdilta tuollaista haastoa, mitä Smith teki Laineelle. Erikoinen.

Olipahan melkoiset psyykkausmuuvssit Smithiltä Laineelle :smiley:

Jippii… Jets voittaa!

2 tykkäystä