Kausiseuranta: NHL 2017-18

Rantasella 1+2…kovia poikia noi nuoret suomalaiset!!

2 tykkäystä

Backström vie Capsin johtoon tokan erän lopussa.

Ehkä huvittavinta hommaa ikinä seurata Ovetskiniä. Kaverin peli tosiaan koostuu siitä, että surffaa selkä suorana pelin ulkopuolella ja odottelee syöttöä.

Ovie pääs puolittaiseen, mutta Jones ryösti hanskakädellä. 7 min vielä.

E: Eller 0-2 tyhjiin, 1:30 viä.

Se on siinä, Ovetskin ei mittää.

Kohta alkaa Blackhawks - Bruins. Se onkin ainoa prime time peli tänään, loput tulee sit yöllä.

1 tykkäys

Hawks johtaa 1-0 ekan erän jälkeen, mutta vähän semmosta peliä että osat voi hyvinkin kääntyä tokassa erässä. Tai sit ei.

Nashillä kulkee ihan hyvin vissiin Bostonissa? Ainakin pisteiden valossa

Jos Rickiä tarkotat niin joo, toi DeBrusk - Krejci - Nash ketju on kyllä ollu hyvä. Kemiat löyty heti.

1 tykkäys

Eilen tehtiin 11 maalia pelissä, tänään oon melko varma että varsinaisella peliajalla tehdään maksimissaan kaks. Tilanne siis vieläkin 1-0 Chicagolle, 11:30 jäljellä.

Iso Z tasottaa 1-1.

Zdeno Chara pelaa edelleen todella hyvää peliä. Liikkeen kanssa ei hätiämitiä, saas nähdä miten playoffseissa.

Brian Gionta pelaa edelleen hyvää peliä. Aikamoinen onnistunut yllätyshaku Bostonilta.

1 tykkäys

Ja Bostonin ilta kaatuu Charan korkeaan mailaan. 2+2 min. ja Blackhawks menee tiukassa pelissä ylivoimalla menojaan.

1 tykkäys

Väärässä olin, onhan tässä tehty ny jo neljä maalia.

Joo, nyt kun pelaa ilman ylivoimavastuuta ja muutenkin vähän pienempiä minuutteja (23:01) niin on ihan mies paikallaan, mentoroimassa puolustuksen nuoria lupauksia.

1 tykkäys

Eilen Bruins teki voittomaalin kans korkeasta mailasta seuranneen 2+2 ylivoiman aikana. Karma is a bitch, sillon boksissa istu Kane.

Peli päätty 3-1 Hawksille. No, olihan tossa just kuuden pelin voittoputki…

Huhhuh. Uskomaton yhteensattuma.

Paten matsi alkaakin ilmeisesti jo yhdeltä tänään.

1 tykkäys

Olen valmis, toivottavasti myös Pate on.

Extrana myös, kumpi voittaa parta vai iho kun Ovetskin sheivas. :grin:

1 tykkäys

Was YV… Saas nähä iskeekö Ovie heti.

5v3 vitun ikenet.

Ovie, kahen miehen ylivoimalla. : p

1 tykkäys

Buff blokkaa jo 3. kudin.

Jaaha, tässäkin on viive…