Kausiseuranta: Ulkomainen jalkapallokausi 2018-19

No kyllä selkeästi on sympatiat Ajaxin puolella noista, vaikkei tulekaan tosiaan seurattua. Ei sitä sentään saman sarjan kilpailijan leiriin hypätä.

Mutta joo, hyvä, ettei enää ole koko ajan se sama Bayern, Barca, Real, ManU, PSG voittamassa kaikkea koko ajan. Noiden ylivoima osaltaan omaa kiinnostusta laskikin.

Kyl tää menee turhan vaikeaksi Ajaxin kannalta. Toi toinen maali oli karmea pupellus.

Itse tykännyt Poolista jo 80 luvulta asti… Toisaalta Tottenham voisi voittaa, vain että arsenalin faneja vituttaisi… Ajax siksi, koska pieni seura muihin verrattuna, vaikka Hollannissa tsemppaan Psv:tä… Jalkapallo mulle ei niin vakavaa… Suosikkeja monta… =)

1 tykkäys

Jepujee 2-3

Finaali Liverpool- Tottenham

3 tykkäystä

Ihan sairaan upeita pelejä nähdään mestareiden liigassa! Näin puolueettomana kun katselee niin ei voi kuin nauttia! Ajaxin nuorille ois suonut finaali paikan mutta kyllä Tottenham järjesti ihan uskomattoman käsikirjoituksen tähän peliin. Huhhuh!

5 tykkäystä

Niin kieroja käsikirjoituksia näissä peleissä että kirjoittaja on takuulla savolainen.

3 tykkäystä

Spurs, uskomaton Joukkue ! Finaaliin Kane mukaan ja homma kotiin.

3 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Ulkomainen seurajalkapallo 2018-19

Ketju avattiin ajastetusti 9 tunnin kuluttua.

Valencia-Arsenal HT 1-1 (yhteismaalit Arsulle 4-2). Mutta ei tässä uskalla sanoa vielä yhtään mitään. :smiley:

1 tykkäys

Virkkusen sanoin 3maalin johto on pahin jalkapallossa :smile:

1 tykkäys

Ehkä ihan hyvä etten sanonut. :wink: Loppulukemat 2-4 (yhteismaalit 3-7), Auballe hattu ja se on finaalipaikka! :muscle:

Lontoossa Chelsea-Frankfurt jatkoajalle.

Eikös Kanen kausi ole paketissa?

Chelsea rankuilla(4-3) jatkoon joten euroliigassakin englantilaisten finaali.

3 tykkäystä

Huhujen perusteella saattaisi ehkä olla mukana finaalissa.

Ketju avattiin ajastetusti 9 tunnin kuluttua.

Ensimmäinen puoliaika pelattu Tukholman derbystä. Tilanne on 0-0. Todella tasainen ensimmäinen puoliaika niinkuin odotinkin.

Kohta mennään. Vähän oon kyllä YNWA. Olisko yksi ihme vielä luvassa.

5 tykkäystä