Kierrosseuranta: Playoffs 2018, puolivälierät (pl. Tapparan pelit)

Tps:n peli näyttää eläkehöntsältä vs. nyt nähty Hifk.

3 tykkäystä

On tietenkin ansaittu. Mutta onhan noissa pleijareissa eroa, jos kohtaa ne kuumimmat joukkueet joka kierroksella tai että pääsee esim. finaaliin helpommalla. Ei se mestaruuden arvosta ole pois, mutta eipähän olisi mitään jossiteltavaa kovimmasta joukkueesta. Ja fanille kovimmat mahdolliset sarjat on nannaa. :smiley:

Kävi tässä miten kävi niin kyllä Lehterä on kova koutsi. Tuosta porukasta on kyllä ulosmitattu kaikki.

12 tykkäystä

Palmu on ainut joka Tepsiltä saa jotain aikaan. Ja Perrin aloituksissa.

Pappojen kunto taitaa olla Tepsin ainoa iso heikkous

1 tykkäys

Jossitteleminen on fanien tapa suojella itseään. Vaikka Tappara olisi voittanut kaikki vastustajat 4-0 joka kausi ja mennyt näytöstyylillä mestaruuteen niin siitä huolimatta jossiteltaisiin. Siitäkin huolimatta.

Toisten joukkueiden fanit eivät tule pitämään Tapparan mestaruutta oikeutettuna IKINÄ tässä nykytilanteessa, vaikka faktat olisi mitä.

Tosin on ihan selvää, että Tappara tulee jossakin vaiheessa tippumaan tuolta kuningaspaalulta. Ja se on hyvä asia, koska se pitää toiminnan järkevänä ja kehittyvänä.

2 tykkäystä

Herätys Kimi

Millos me on viimeks pelattu TPS:ää vastan poffeissa? Ite nyt en muista kun yhden missä olin paikanpäällä ja se oli 80 lukua :smiley:

Vaatiiko se muuta ?

2001 hävittiin finaali

1 tykkäys

2001 finaali.

1 tykkäys

Olin itse ennakkoon samaa mieltä, mutta mitä oon noita sarjoja katsonut, niin HIFK on huomattavasti paremmin pleijari-moodissa. Tietenkin se vaikuttaa, miten eri joukkueiden pelityylit sopivat toisiaan vastaan. TPS voisi olla meille pleijareissakin myrkkyä, mutta uskon että Tappara veisi sen sarjan.

Saipa saisi vottaa tänään 3.lla jatkoajalla ja lauantaina TPS saisi voittaa 4.llä jatkoajalla.

1 tykkäys

Ja 2002 välierä?

1 tykkäys

Tepsi tekee.

TPS on ainakin runkosarjan kautta kerännyt Tapparaa vastaan tavallaan kaikki paineet itselleen 4-0 voitoin. Tappara pääsisi kohtalaisen hyvin haastajan roolissa sarjaan.

4 tykkäystä

Vitun Tepsi

Sääli.

3 tykkäystä

Hyvä. Kärpät joutuu pelaamaankin ennen finaaleita.

2 tykkäystä

Se on Tepsi sit seuraavaksi. Ei haittaa yhtään. Hunajata vaiko terästä… :wink: