Kierrosseuranta: Playoffs 2018, välierä Kärpät - HIFK

No se on sitten siinä Kärpät tulee vastaan. Mutta isoin juttu on se, että Kärpät ei ole esittänyt mitään sellaista, etteikö Tappara voisi siihen vastata.
Kohti kevättä!

1 tykkäys

Tappara vois tehdä siitä tutkintapyynnön :blush:

2 tykkäystä

Kiva päästää maksamaan finaalitappiot takaisin , siis ne missä pellaaja ja Aho ratkaisivat seiskapelit. Nyt kyseisiä herroja ei ole mukana, tosin joha me yhe välierän voitimme taannoin no nyt on toisen vuoro sit

2 tykkäystä

Se on muuten sellainen homma, että Tapparan pitäisi hoitaa kolme ensimmäistä ja sitten mestaruus on varma. Miksikö? No minä olen neljännessä ottelussa paikan päällä.

4 tykkäystä

Arvasin että joku huutaa sen tänne samalla sekunnilla, jätin seuraamatta palstaa kolmannen erän just tästä syystä melkeinpä kokonaan. Monesti tuota oon koittanut tänne huudella että ette jaksais (viimeksi tänään), mut ei se vaan tunnu menevän joillekkin jakeluun.

2 tykkäystä
  • Kärpät oli tän verran parempi. Onnittelut @nuti, @terppp
  • Erittäin hyvä taistelu IFK:lta. Muistutti erästä finaalia - taistelemalla roikkui mukana. Ryhdikäs esitys. @DelJampe
9 tykkäystä

Tän hetken kärpät ei kyllä pelota yhtään. Ainahan mitä tahansa voi tapahtua, mutta kyllä nää finaalit viedään 4-1 tai 4-2

1 tykkäys

Onhan toi oulun kuuluttaja aivan naurettava tapaus

2 tykkäystä

4-0 tai 4-2 kiitos…

1 tykkäys

Lienee Porin kuuluttajan veli…

Vai saadaanko kolmas pussillinen?

Joo, halataan lopuksi. Oikea joukkuehan tuosta jatkoon meni. HIFK olisi vain ollut helpompi (IMO). Kyllä tämä Kärpätkin kelpaa, eisiinä mitään.

2 tykkäystä

Muuten mutta Kärpät

Aivan mahtava toi kättely, näki että pelaajat arvostivat tätä sarjaa ja sitä duunia mitä molemmat jengit teki.

8 tykkäystä

Kölli ei tykkää rantaleluista :+1:t2:

1 tykkäys

Kyllä Tappara taitaa suosikki olla…

Osallistun onnitteluihin. Hienoa on taas päästä @Nuti kanssa vääntämään kokonainen sarja.

3 tykkäystä

Lensikö kentälle?

Komea, paras mahdollinen finaalisarja. Runkosarjan voittaja pitää kaataa. Kaksi urheilullisinta organisaatiota.

8 tykkäystä

Ai että ku on kiva kylvettää pohjoisen poikia ja nyt saadaan se mestaruuspeli taas hakametsään. Se on 0-4.