Kierrosseuranta: Playoffs 2018, välierä Kärpät - HIFK

Äkkiä uuteen avatariin tottuu. Ei se kauaa ketään hämää.

2 tykkäystä

Se on ollut voittava avatar, kun se on ollut käytössä on tullut kaksi mestaruutta putkeen, jos tänä vuonna ei tule kultaa syytän sinua. :face_with_raised_eyebrow:
Tuo minkä S.T myös mainitsi on oikeasti hyvä pointti. Itse tunnistan kirjoittajista ainakin 95% avatarista.

1 tykkäys

Ketju suljettiin ajastetusti 5 minuutin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.

Ketju avattiin ajastetusti 33 tunnin kuluttua.

Pakko sanoa/kysyä heti alkuun. Onko Vallin kännissä?

1 tykkäys

Eikai näitä äänet päällä katota? :smiley:

2 tykkäystä

Ihan hienon insertin oli Ruudun porukka väsännyt

Muuten hyvä. Vähän liian hidastempoinen ja pitkä. Mutta yritystä oli.

Yle puheella loistava kommentti Mikko Mantereelta :” tiedetään tasan miten HIFK pelaa. Se pelaa tasan samaa ”meidän” peliä kun me pelattiin täällä Kärpissä Laten kanssa pari vuotta ja voitettiin mestaruuksia. Se on hyvää ja tehokasta peliä. En oo kuullu kenenkään haukkuvan sitä NYT”.

Psyykkausta, mutta sama havainto kun meillä täällä.

13 tykkäystä

Vähän on lasittunut katse. :rofl:

1 tykkäys

Mikko Manner - valmentaja, jota minä arvostan.

Hyvä psyykkaus ja hieno kuittaus IFK:lle.

4 tykkäystä

Turhan verkkainen tahti tällä tenorilla, mutta muuten kannatan kyllä esittäjiä mielummin oopperan puolelta ku kevyen musiikin.

Jep. Mulle on aivan sama miten IFK pelaa ja voittaako se sillä. Tosiaan medialta on pakko vaatia tasapuolista kohtelua. Pari joukkuetta kivitettiin muutama vuosi sitten Meidän Pelistä. Nyt kukaan ei puhu mitään.

Ei kajahda pohjoinen niin kuin Hietasella!

4 tykkäystä

POHJOINEN!!! ja tekstiä.

1 tykkäys

Loppuisikohan tuon “pohjoisen” huutaminen Maamme -laulussa oululaisten osalta, jos RoKi nousisi Liigaan?

4 tykkäystä

Jaa’a, kyllä tuo Kärppien “pohjoinen” kuulostaa vaan hyvältä. Sillä saa myös muistutettua heti alkuun, että ovat talossa.
Nyt sit vaan päälle täyttä höökiä ja sarja tasoihin!

Ei tuo Maamme-laulun päälle sovi. Ehkä muuten voisivat huutaa.

1 tykkäys

19:59

19.00 kerrankin mää oon ajoissa