Kierrosseuranta: Playoffs 2018, välierä Kärpät - HIFK

Oliko toi tilane ok missä Ruohomaa loukkaantu? Kaveri polvillaan ja sit taklataan

Musta tää oli oikeesti ihan hyvä erä. Huvittaa vaan, kun Waheeb puhuu studiossa, että tää on vauhtilätkää ja Turussa nähtiin hidastettua shakkia. Noin niinku karrikoidusti.

3 tykkäystä

Ei ollut. Mielestäni olisi pitänyt tulla 2+10. Ulosajo olisi ollut liikaa.

Mutta eikös sen pitäisi olla ulosajo jos loukkaantui?

Millä rike nimityksellä toi olis pitäny viheltää?

Ei. Miksi minua IFK pelitapa heilauttaa mihinkään suuntaan? Kunhan kirjoittelen mitä näen.

2 tykkäystä

Ei varsinkin kun kaveri laitettiin poikkarilla polvilleen. Mut ei saa valittaa ku Lennu lens laitaan.

1 tykkäys

Onkohan sanomalla kerrottu, miten pitää sarjoja kuvailla pelitapahtumista viis.

2 tykkäystä

Point taken, mutta ko. Nimimerkki ei muuta jauha ottelusta toiseen

Miten siitä voisi mennä parin viestin jälkeen jo eteenpäin, kun tosiaan siitä ei olla päästy eteenpäin kuudessa vuodessa??:joy:

Liaani, trappi, shakki, you name it…

2 tykkäystä

Siinä Kärpät alkoi jo saada selvästi otetta stadin junttien keskareista, mutta sitten momentum hävisi johonkin?

1 tykkäys

Hyvä matsi menossa näin kun kattelee ilman minkäänlaista suosikkia

Heh. Hyvää juttuhan toi on. IFK:n kannattajat itkeny Tapparaa kohtaa kun sitä harrastivat.

Taitaa mennä tunteisiin kun joutuukin muuttaa mielipidettä.

6 tykkäystä

Kyllähän HIFK:n pelistä näkee, että Tapparasta otettu mallia. :slight_smile:

Mikäs siinä.

1 tykkäys

Eikös siinä niskaan painettu, joten päähän kohdistunut taklaus?

1 tykkäys

Gate on kuitenkin vaan yksi käyttäjä ja tekee muuten tuota tietoisesti.

Mun mielestä tää on just oikea hetki pysähtyä ja miettiä. Seuraavalla kertaa, kun aiot - tai joku sun kaveri aikoo - ruveta keskustelemaan suomikiekon tappamisesta, kahvaamisesta, trappaamisesta - you name it - niin ehkä otat tän tunteen huomioon.

Ja tiedätkö mitä: tuo kertautuu sit. Huomaat ehkä nyt, mutta noilla kommenteilla saa paljon vastakommentteja. Ja kun tosiaan lähdet puolustamaan asiaasi juuri oikein: menkää nyt jumalauta eteenpäin niin ei kukaan oikeasti mene.

6 tykkäystä

Ois sen voinu jättää tekemättäki, mutta tehdäkkin. Ruohomaa joutu ikävää asentoon.

1 tykkäys

Siinä missä Lennu keräsi kamojaan ei ollut yhtään mitään, huonossa asennossa lähti kontaktiin ja keräsi itse kamojaan. Mutta toi oliko nyt Vesalaisen niitti selkään kaks metriä ennen laitaa, järjetön

Mun mielest siin ei päähän osuttu ni mietin voiko tosta mitään viheltää. Toki se edeltävä poikkari olis ollu vihellettävissä

Juu, mutta pudotuspeleissä linja on eri ja jos linjassa pysytään, niin ei ollut riittävän törkeä. Muistetaan esim Rantakarin tapaus viime kevään finaaleissa.

2 tykkäystä