Tämä peli ei ole läheskään valmis. Kärpillä on niin paljon parempi joukkue kuin Ilveksellä, että ihan pelin mielenkiinnon kannalta parin maalin takamatka on ihan paikallaan. Eipä Kärpät runkosarjan lopussakaan ihan joka kerta karannut johtoon alku minuuteilla, vielä on aikaa, paljon.
Ja jos nyt jotenkin sattuisi lipsahtamaan, toisi se vaan yhden kotiottelun tuotot Kärppäkassaan. Nou panik.
No,te annoitte tunteen hetkeksi: voittotunteen.
Sitä kutsutaan paskahalvaukseksi.
Ilves näyttänyt ettei se ole tullut Ouluun nöyristelemään. Eiköhän tuosta hyvä sarja kehkeydy.
Tän melkein pitäisi ottaa jonku talteen, ite en osaa
Kärpät laittaa kohta kakkosvaihteen silmään ja menee ohi. Ehkä tarvitsevat kolmosta hetkellisesti …
kärpät kavensi 2.erän vikalla minuutilla… 3.erä voi olla ilves paniikki painotteinen… Eiköhän Kärpät väkisin paina ohi 3.erässä…
Todennäköisesti. Kuitenkaan ei kovin moni antanut Ilvekselle mitään mahdollisuuksia tässä sarjassa.
Siihen nähden ovat pelanneet hyvin.
Mä en nyt tuota Oulun uloste-tilannetta kysele, mutta kiinnostaisi tietää miten 2.Erä meni?
Missä merkeissä, kuka vei, yms
Tää on se peli, missä Ilveksen mahdollisuus on yllättää. On kuitenkin pelituntuma ihan eri tasolla.
Lasu vähän tuoss näköjään tökki. Oulussa jäähyt menee kotiinpäin.
Pääseekö yllättämään?
Mä olen idealisti. Liiga kiittää.
Kärpät tasoihin ilman maalivahtia. Videotarkistus toki ennen sitä, mutta ihme on jos hylätään.
Hyväksytään, Ilves haastaa.
Kontakti on, mutta täysin Arttu Ruotsalaisesta johtuva. Älä tuuppaa kaksimetrisiä vastustajia oman mokkesi päälle, jollei ole pakko.
Kiekko keskelle, mikä on oikein. Kohta mennään jatkoajalle. @ljpp 3-3.
Liigan sivut jumissa. Paljon tilanne?
Ehkä 3-3 tai 2-3, Ilves haastoi Kärppien tekemän maalin
3-3 juuri
3-3. Tuomiot taipuu Oulun suuntaan.
Ipalla huipputontti keskialoituksen jälkeen. Ei maalia, mutta Kärpät rikkoo ja päästää Ilveksen ylivoimalle!