Kärpät on siitä hassu jengi että vauhdista ja taidosta puhutaan, mutta jos aletaan kunnolla rappaamaan niin Kärpät vie IFK:ta siinä pelissä 100-0.
Katellaan, ensimmäinen kymppi vasta käynnissä ja pelaaminen muuttuu varmasti.
Alkuun Kärpät katseli, enkä ainakaan minä nähnyt systemaattista pelaamista. Kohta luultavasti nähdään.
0-1…
No nyt osuu Keräsen kuti. Hyvä päätyvääntö ja -peli HIFK:ta. 0-1.
Ohhoh-Ohtamaa… Mitä tekee… Ei oikein mitään?
Atte “Liigan paras” ja Veiningille ilman maskia
Ohtamaa näytti ihan MM-Ohtamaalta ja IFK rankaisee. Hyvä pelin draamalle.
Nyt onnistuu Keränen, Ohtamaa ja / tai Heshka ei saa tilannetta kulmassa haltuun. Upea laukaus, nopeasti polven varasta. 1-0 Hifk
Taisi olla vielä upea rystylätty avustuksena
Itse asiassa Kärppä-pakkien päätyyn menoissa on pientä epävarmuutta. Onko teroitettu että voi tulla vähemmän puhdasta taklausta?
Petrell näyttää vieläkin Kummeli hahmolta…
Kärpät mainostaa Kärppä -sovellusta televisiossa. Pakko arvostaa.
Pelissä näkyy jotenkin edelliset sarjat. Hifk pelaa fyysisemmin ja voittaa kulmaväännöt. Kärpät ei näytä halukkailta kamppailemaan ![]()
Mä mietin vastata sun äskeiseen viestiisi minulle, että Kärpillä hieman hidas puolustus kuitenkin? Luistelultaan ja tämmösissä käännöksissä : Ohtamaa, Kukkonen, Hakanpää
“Kaikilla on keväällä jotain pientä vammaa”.
No… lasketaanko mustelma vammaksi?
Olen ollut X vuotta sitä mieltä että laittakaa ne jalkatöihin.
IFK ulosmittaa nyt pelituntuman hyödyn.
HIFK:n pelissä on kyllä ideaa.
Kutia Kanki. Ja sit tollanen.
Kova oli pyöritys, mutta onpa kova työ saada kiekkoja Kärppien puolustuksen ohi kun ovat poteroissa. Näennäiseksi jäi
Melkosta norsukiekkoa pelaa Oulun Kärpät. HIFK on ollut kyllä kova.
Tuollaisilla kaaliperhosilla ei Veiniä yllätetä.
Skouttasin Kärppien kakkosveskan, Justus Annunen. 19-vee, pelannut kaksi peliä Liigaa, PMK 4.00. Saattaa olla paha Kärpille, jos Veini sattuu loukkaan.