Kierrosseuranta: Playoffs 2021, puolivälierät (pl. Tapparan pelit)

Se on Trap silloin kun Tappara tekee sitä. Muutoin se on tiivis keskialue :smiley:

9 tykkäystä

Mä tunkkasin radion myöhässä päälle. En oikein ole tottunut tähän että arkimaanantaina pelataan lätkää kello 16:00. Anssi Ritari selostaa Raumalla Yle Puheella.

1 tykkäys

Ipaa ei nyt auta edes tiivis keskialue.Turpaan tulee…

Veti ns. TV-kuviin viisikon🤣

Olen vähän katsellut muiden kuin Tapparan matseja. Se mitä olen katsonut, niin Vili Saarijärvi on minun mieleeni. Hyvää liikettä, nopeita avauksia ja kokoonsa nähden melko hyvä 1vs1 tilanteissa.

1 tykkäys

Mun mielestä noi Lukon pakit osaa avata poikkeuksellisen hyvin. Nopeita, pitkiä, tarkkoja syöttäjä vauhtiin.

Edit. Toki tarjonta on hyvä

Kyllä, mutta vaatii myös sen, että hyökkääjät tekevät oikeita asioita.

2-0 Jonne Tammela. Lukon neloskentässä. Huh-huh.

Virta on kääntynyt enemmän kohti Ilves-rysää.

Jahas, kävin nopeesti Turkkusessa ja Lukko paina 2-0.

Lukko raivoaa. Ilveksen tarvitsee kavuta kyytiin aika pian, jotta ensimmäinen kiinnitys ei karkaa.

1 tykkäys

”Tämä on lopun alkua, tämä on lopun alkua” - Antero Mertaranta

Kyllä nyt Ilvestä viedään. En sano, että kuin märkää rättiä, mutta kuin kuivaa rättiä roskikseen.
Jos meinaavat voittaa, niin kouhotus pitää lopettaa. Tosin onko muuta tarjolla?

1 tykkäys

Tämän alun perusteella Ilvekseltä ei ole mitään palaa tässä sarjassa. Kyllä Lukko on löytänyt avaimet Myrrän pelitapaan.

Vähän ajattelin, että Ilveksen iskun paikka on tässä pelissä paremman pelituntuman turvin, mutta ei tämä nyt hyvin lähteny.

Lukko on juuri niin vahva kun pelättiin, ei mitään ongelmia. Vaikeaa on kenelläkään kaataa tänä keväänä.

Ihme on jos ei pääse atlannin toiselle puolelle parin vuoden sisään.

Tänään ei kyllä riitä Ilveksellä. Luovutus js huomenna uusi yritys, tai Mäkkäri huilaan ja Kolppanen maaliin.

Vartin otannalla Lukolla on kyllä potentiaalia haastaa HPK:n kahden vuoden dynastia.

4 tykkäystä

Kestner osaa laukoa ranteella. TPS tasoittaa ylivoimalla.

1 tykkäys

Uskon ja luotan Marko Virtasen heikentävään vaikutukseen :grinning: Nyt tai ei koskaan.

4 tykkäystä