Kierrosseuranta: Playoffs 2022, 1. kierros

Maali saattaisi laittaa Rauman pelin kunnon liekkiin.

Monta avausta ihan harakoille, kun Lukon pakit roiskivat jonnekin missä ei ole ketään tai mitään.

1 tykkäys

Onko Olli Salo kehitellyt jotain veret seisauttavaa tolppaträp2:sta?

Lukko YV

Mustonen jäähylle, tekeekö Repo?

Tuomareita viedään taas 100-0

Näyttäkääs nyt tuo uudestaan…loikan tynkää näytti olevan.

Jälleen siirtyminen Lahteen, jossa 4.20 jäljellä. Rauman peli selvästi edellä.

Olisi ollut jopa ideaa porrastaa alkamisajat 30min välein…maksimaalinen näkyvyys ja seurannan lisäys.

3 tykkäystä

Pelikaani ylivoimalla erän lopun käytännössä.

Bartosakissa on ainesta sulajaksi.

Raju itseluottamus kun tulee ringetteviivalle hyökkääjää vastaan

Pelicans sai vähän juonesta kiinni pelin edetessä. KooKoo käytännössä pelkästään vastahyökkäsi. Pari puolittaista tuli jostain pelikaanin räpellyksestä.

Iikka on :heart_eyes:

Mun on pakko nillittää, mutta mun silmään toi Lukon peli on aivan hirveetä sähläämistä. Syöttöjen laatu on aivan kauhee, niitä annetaan kaverille, joka on mahdollisimman heikossa tilanteessa vastaanottaa sellaista ja sitten niitä ihan vaan roiskitaan ykkösellä johonkin. Saarijärvi on loistava pelaaja, mutta Tapparassa se ei sais antaa puoliakaan noista oman pään avauksista, mitä se Lukossa tekee. Oman maalin eteen karvauksen alle, bulgarialaisia ränniin ja keskialueelle sumppuun. Keskialue on muutenkin Lukolle vaikea. Siinä on monesti kaks omaa ukkoo pelaamassa samaa kiekkoo.
Mun mielestä Lukon peli on ollut tällaista jo hetken. Sekavaa roiskimista.

Mutta sitten ihmiset ei tietäisi, koska pelit pelataan.

1 tykkäys

Ihan tätä samaa ihmettelin ääneen tuossa erän aikana. Sanoin joskus viikko sitten että Lukko tulee olemaan pleijareissa hyvä, mutta kauden lopun syväsukellus muutti mieleni.

Eikä näyttänyt eka erä hyvältä.

On kyllä hyvin unettavaa peliä Raumalla. Pomppii pomppii.

HPK:kin pelistä on ilmavin flow-tila hiipunut loppukaudesta.

Minä vielä aamusta saakka odotin näitä pelejä. Tulisko vaikka jotain Mestistä? Tai kauniit ja rohkeat? Näistä peleistä on viihde kaukana.

1 tykkäys

Pomppi, pomppi, mutta Pooley ei vain saanut sudittua sisään.