Kipinävahti: Aron ja Rautakorven viimeiset peliliikkeet 2021-2022

Nyt olis kova, kun @Kilo tekisi jälkikäteen kuvan kaikista käänteistä.

3 tykkäystä

En tarkemmin ole uraa nyt seurannut, mutta 0 peliä ainakin näytti tälle kautta olevan.

Henkka on ihan vapaa hakeutumaan töihin mihin ite katsoo parhaimmaksi, ei ollut mitään sopimusta Tapparaan. Lopetetaan jo se mielenpahottaminen tästä asiasta.

14 tykkäystä

No viimeisimmän siirron myötä tämä on aika helppo uskoa. Ja tuskin pelaa sitä seuraavallakaan kaudella.

1 tykkäys

Taisi jäädä Jypille musta pekka käteen tapaus Hongassa ja 100k€ siirtosummassa, kun Jokeripelaajat vapautuivat. Siinähän se Tapparan vaihtoehto pakiksi olisi ollut.

Tuleekohan vielä leveyshankintoja maalivahti- tai puolustusosastolle?

5 tykkäystä

Tämä. Björniseen pelsut keräsi 20k. Toki tuon lisäksi saattaa olla käytetty muuta rahaa mutta aika kaukana Anttonin hinnasta.

Onneks Tapparan menestys ei ole siitä kiinni. Kiitos menneistä ja Tapparalla katse eteenpäin.

Tänäänkö siirtoraja menee kiinni?

23.59

1 tykkäys

Jos sinä kysyt Mäkkäristä töitä ja et saa, niin kysytkö seuraavaksi Hesestä - vai mitä teet?

10 tykkäystä

Kohtahan se nähdään kuinka hyvä tämä Leskinen on…toivottavasti niin hyvä, että koko liigauransa meillä pelannut oma kasvatti kannatti uhrata hänen takiaan ja tiputtaa naapurille käsiin. Itse en edes tiedä voiko niin maagista pakkia olla ja vaikka olisikin niin silti Henkan olisin ottanut.

1 tykkäys

Jaa Haapala olisi ollut myös pakki? :grin:

14 tykkäystä

Lopeta Sennas toi itku, saatana. Tämä on vaan lätkää

39 tykkäystä

Jos tarina jossa niin Haapalalle, Leskiselle kuin Savinaisellekin hätiköitiin lupailemaan perjantaina(?) sopimusta pitää paikkansa, olisi pakollinen ohari pitänyt tehdä Savinaiselle, eikä Haapalalle. Tämä on minun mielipiteeni.

1 tykkäys

Ihan varmasti minä ainakin kelpuuta. Haapala pelaa työkseen jääkiekkoa ja nyt hän löysi itselleen työpaikan. Haku toiseen työpaikkaan ei tällä kertaa natsannut, niin sitten mennään toisen työnantajan leipiin. Tää on ihan normaalia elämää. Toivottavasti onnistuu Ipassa (paitsi tietenkin Tapparaa vastaan😅) ja saa uralleen uuden alun. Aina tervetullut takaisin minun Tapparaan, kun vaan aika ja tilanne on toinen.

1 tykkäys

Sellainen Leimu tyylinen, pelkät yv:t pelaava pakki

1 tykkäys

Kunhan vastaan kysyjille…anteeksi. Nyt loppu vastailut.

Ikihuhu Geoff Platt on purkanut KHL sopparinsa.

3 tykkäystä

Sillähän on Valko-Venäjän passi. Jos tuli lähtö toisiin peleihin?

1 tykkäys

Jukka Rautakorven kosto :smirk:

Vitsi!

1 tykkäys