Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2015-16

Ei ole.

Onhan @Kirves8 tähän ketjuun jo aiemminkin rustaillut.

Ei ollut tarkoitus negailla kellekään mitään. Vilpittömästi pyysin lisätietoja/lähteitä, koska tuota samaa huhunnut moni.

Tuosta KHL-pelaajasta en tiedä mutta jostain syystä kun oon avannut Twitterin eilen ja tänään niin tätä Norjan kaveria se tyrkyttää kokoajan seuraamaan.
En tiiä olisko enne, näyttää olevan Bonsaksen vanha joukkuekaveri.

Tottahan tuo on, että Tapparalla on ollut jo viikolla KHL pelurin nimi paperissa, vaan Turre kyllä julkaistiin jo. Elikkäs onko sieltä nyt tulossa toinen pelaaja KHL.stä?

Kirjoitin jo eilen, että nimeä en tiedä. Tottakai kertoisin, jos tietäisin. Itseäni ärsyttää myös ne, jotka tietävät nimen, mutta eivät kerro sitä(esim.lähteeni).

6 tykkäystä

Käy nyt jo pillistä kiinni ja purista se nimi! :smile:

4 tykkäystä

Jospa mikki vedättää meidän lisäksi junnoa? :slight_smile:

1 tykkäys

Juur sen takia et kyselelen täällä noilta Canukeilta ja Jenkeiltä tietoo et kellä Nhl/ahl pelaajilla on lentolippu Suomeen täks yöks…:laughing:

1 tykkäys

Kärsivällisyyttä hyvät ihmiset :smiley: Huomenna sitten näätte jos nyt tieto on varmaa :smiley:

Jo toista turskaa tyrkylle tälle päivää! Eikä välttämättä olis mikään kovinkaan kehno haku… Vaan en jaksa enään uskoa pakin tuloa, ellei sitten joku Baileni/Benoit itte soita Leinoselle, että mä tulisin halvalla pelaan…

1 tykkäys

Onko sun lähde osunu aiemmin?

Osahan huuteli twitterissä sun muualla oli KE vai TO, että Mikki on saaliin nostanut veneeseen. Kysymys kuuluukin oliko tässä kyse Jasusta, vai onko todellakin joku KHL-janari silloin saatu satimeen ja Jasu tuli myöhemmin.

Joko pojat on twitteris hassutellut ISOLLA KALALLA, mutta Jasusta en kuitenkaan tuollaista käyttäisi.

Onneksi on yövuoro töissä tänään, niin saa päivystää!

Jos ei tajua että menossa viiksen kipinävahtipäivät, vaihda Naista!! Näkyykö siellä yhtään takatukkaa joka latais itseensä aurinkoenergiaa Tampereelle tuloa varten??

2 tykkäystä

Jos näin on, niin kovin myöhäiseen ajankohtaan jättävät julkaisun. Mitkä intressit tällaiseen olisi? Eikö peluri ole vielä ehtinyt Suomi-neidon kupeille, vai mikä on? Olen skeptinen.

Sopimusta ei ole voitu julkaista, jostain syystä. Mutuna, että olisiko KHL seuran kanssa ongelmia tai vastaavaa(?).

Onhan noita lisäselvityksiä mahdollisesti vaativia asioita: vakuutus, terveystarkastus… Lähtöseurakin on voinut saada kilpailevan tarjouksen.

11pvää sitten tässä ketjussa mainittiin luotettavan lähteen kertoneen, että hyökkääjä on hankittu. Viikko sitten tämä toistui. Itse olen sitä mieltä, että kyseessä oli nimenomaan Jasu, koska hiukan aiemmin Kaksonen lähti itään.

Sitten tuli Turre kuin puskista. Kamiina pöhisi hetken kuumana piipusta liekkiä lyöden ja nimi julkaistiin… Tämän jälkeen alkoi nämä VONKALE puheet…

Eli kaksonen ulos
puheet hankitusta hyökkääjästä
Turre sisään
puheet vonkaleesta
Jasu sisään
Vonkale huhut jatkuu

Hyökkääjähuhujen kohdalla siis on puhuttu hyökkääjästä ja isosta kalasta. Toinen tuli jo, eli minä ainakin jännitän loppuun asti tässä kipinässä…

Yks Kiprun näköinen tyyppi tossa pyörii, mut muut on enemmenkin tulossa varmaan Pyrintöön…

Näinkö sinun lähteesi sanovat, että ei ole sopimusta/tulossa ketään?