Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2016-17

huomioi nyt, että kyseessä on vain mun mielipide. Mun mielestä meno kentällä on hidasta ja ei se Linglet sinne laitaan painaa semmosella apinanraivolla, että minä otan sen kiekon. Maalin edessä ei ole paljoa näkynyt tuota yhtä YV-tilannetta lukuun ottamatta. Pehmeys on vain minun kuvani päässä, joka varmasti katoaa, kun jostain näen, että se ei pidä paikkaansa. Sille, miten minä asian näen, en voi mitään. Onneksi se ei ole jaettu mielipide.

Saisi Leinonen onkia Nick Plastinon takaisin kunnon taistelun jälkeen…

5 tykkäystä

Ottakaa osaa tähän äänestykseen jos on luppoaikaa,voitte päästä välillä käymään elluissa.
http://suurtampere.fi/paras-kansi2016/

Mulla olisi paitakin valmiina.

Päivän saldo.
Oman työpäivän aikana oli tähän ketjuun tullut 135 uutta viestiä ja bonuksena Juuso Pullin soppari aivan puskista.
Nyt tarkkuutta!!

2 tykkäystä

Jos Linglet tulee kiekon kanssa aina kulmasta ja voittaa kaksinkamppailut niin miksi pääsee niin vähän laatupaikoille ja luomaan niitä ketjukavereille? Mun mielestä parannettavaa on nimenomaan kamppailupelaamisessa ja terävyydessä millä sinne kulmaan mennään. Pelaaminen ollut vielä varovaisen näköistä, mutta toivottavasti homma tuosta lähtee vielä kulkemaan. Ehkä pitäisi kokeilla Haapalan kanssa ketjussa, koska näyttää siltä että Linglet ei tee ketjukavereistaan parempia pelaajia. Saattaisi kuitenkin olla itse hyvä lenkki huippuketjuun?

Kaikki pelit katsoneena ilman tukkikirjamiehen pitoa tosiaan väittäisin, että hyvin vaan tulee kiekon kanssa kulmista, toinen ääripää Röymark, joka tikkaa kovaa edes takaisin kaksinkamppailuissa, ei vaan tuu sieltä kiekon kanssa.
Pienoinen paradoksi on myös se, että kuinka niin hidas mies kuin Lingletin sanotaan olevan, kerkiää kuitenkin nopeemmin alas kuin sentterinsä JMJ.
Linget ei ole super näyttävä pelaaja, mutta nopeilla fiksuilla kiekonsiirroilla antaa kiekon vastaanottajalle lisäaikaa ja tekee näin kanssapelaajasta hiukan paremman, kurkkaa syöttö Bonsan maaliin. Äärimmäistä taidetta tällä saralla esittää jr Barkov.

2 tykkäystä

Tässä keskenämme höpötellessä taisi tosiaan joku tyyppi kävellä muina miehinä Jyväskylän junasta toimistoa kohti… Ilmeisesti on jäänyt liikaa juttuja kertomatta sitten viime kipinän :innocent:

Nyt tarkkuutta :eyes:

Kyllä jollakin oli rinkassaan pullia mutta ei vaan kertonut.

Nyt oli perustelut kohdallaan. Pakko myöntää että tällä kaudella pelejä on tullut seurattua löysällä silmällä, harvemmin pystynyt keskittymään niin hyvin kuin haluaisi. Yritän seurata Lingletiä keskiviikkona näiden nostojen pohjalta, katsotaan pääsenkö kiinni näihin hyviin ominaisuuksiin.

Nonniin, kaapelit tuli VR:n rahtialueelle. Ainakin minä ja Soosi lähetään vetämään piuhaa Etelän suuntaan Helsinkiin, lentokentän kautta. Siinä olisi tämän vuorokauden agenda. Minua ei täältä nyt sitten tavoita, ainakaan tietokoneen välityksellä, ehkä mobiilina.

2 tykkäystä

Oon Lielahden Prisman aulassa, mistä Rautakorvenkin aikanaan bongasin. Muuta ei ole näkynyt kuin satunnaisia Ipan pelaajia kärkkymässä irtokarkkialennuksia. Kuitti.

15 tykkäystä

Itse lupaan jälleen kerran tehdä yöllisiä lenkkejä tutkimaan Rautakorven haamun liikkeitä Kissanmaalle. :wink:

Huomenna Hakametsään höntyvuorolle tiedustelemaan. Sieltä löytyy ainakin kaivattua leveyttä, tosin vääristä paikoista.

1 tykkäys

Onneksi maanpuolustus ei ole täysin tämän porukan harteilla. Tänne kävelis vaikka Håkan Loob maila pystyssä tekeen tuhojaan, ennenkuin Axe norsunluutornista herättäisi porukan.

Mutta juu, aivan puskista tuli tämä Pulli, katotaan kauanko laina kestää…

5 tykkäystä

Plastinon myötä ei olis enää Kemiläistä (niin) ikävä…